300W SİZCE MANTIKLI MI?

atlas35

80+
Katılım
13 Haziran 2024
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
0
ofiste kullanmak için bu kasa sizce mantıklı mı ? 300w darboğaz yapar mı
 

Ekler

  • Screenshot_2024-06-20-14-44-22-877_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-06-20-14-44-22-877_com.android.chrome.jpg
    392.2 KB · Hit: 39
Ofis ve genel kullanım için yeterli, sistemde daha fazlasını yapabilecek bir donanım olmadığı için sıkıntı yaşamazsınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top