Alpin0*
80+
- Katılım
- 27 Kasım 2025
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon skoru
- 5
Hepsiburada üzerinden 28.11.2025 tarihinde saat 13:20’de 4841369109 sipariş numarası ile Garajonline satıcısından kampanyalı Game Garaj Elite s14 ürünü için 57.999 TL tutarında sipariş verdim. Teslimat aşamasında, evde olmayacağım için Hepsiburada uygulaması üzerinden herhangi bir uyarı almadan pudo teslimat noktasını seçtim.
05.12.2025 günü siparişim Hepsijet Ankara Bağlıca Dağıtım Merkezi tarafından dağıtıma çıkarıldı ancak gün içinde kargo ile ilgili bana hiçbir SMS bilgilendirmesi yapılmadı. Aynı gün saat 17:40 civarında Hepsiburada uygulamasından “paketiniz teslim edilemedi” şeklinde bir bildirim aldım. Bunun üzerine Ankara Hepsijet Bağlıca Dağıtım Merkezini aradığımda, görevli hanımefendi paketin pudo dolabına sığmadığı için teslim edilemediğini ve ürünün iade aracında olduğunu söyledi.
Daha sonra Hepsiburada müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede, bankaya para iadesinin başlatıldığı ve paketim hakkında kayıt oluşturulduğu tarafıma iletildi. Ancak Hepsiburada uygulamasında isim, soy isim ve cep telefonu bilgilerim mevcut olmasına rağmen iade süreciyle ilgili bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Ayrıca pudo teslimat noktalarının dolap ölçülerini bilmem mümkün değildir. Paket dolaplara sığmayacak boyuttaysa, dağıtım öncesinde veya esnasında aranarak bilgilendirilmem ve ertesi gün ilgili dağıtım merkezine gidip ürünü elden teslim alabilmem için bana seçenek sunulması gerekirdi.
Kampanyadan aldığım bu ürün şu an stoklarda bulunmamaktadır. İleride tekrar stoğa girse dahi, ürün parçalarının döviz bazlı olması nedeniyle aynı ürünü bir daha bu kampanyalı fiyattan alma imkanım kalmamıştır. Tüm bu süreçte bilgilendirilmemem, inisiyatif tanınmaması ve kampanyalı bir ürünü bu şekilde kaybetmem nedeniyle ciddi mağduriyet yaşadım.
Hepsiburada ve Hepsijet’ten talebim, kampanyalı fiyattan aldığım aynı Game Garaj Elite s14 ürününün iade aracından geri alınarak tarafıma teslim edilmesi veya aynı ürünü yeniden aynı kampanyalı fiyatla tarafıma temin etmeleridir. Aksi halde yaşadığım mağduriyet nedeniyle konuyu Tüketici Mahkemesi’ne taşıyacağımı belirtmek isterim.
05.12.2025 günü siparişim Hepsijet Ankara Bağlıca Dağıtım Merkezi tarafından dağıtıma çıkarıldı ancak gün içinde kargo ile ilgili bana hiçbir SMS bilgilendirmesi yapılmadı. Aynı gün saat 17:40 civarında Hepsiburada uygulamasından “paketiniz teslim edilemedi” şeklinde bir bildirim aldım. Bunun üzerine Ankara Hepsijet Bağlıca Dağıtım Merkezini aradığımda, görevli hanımefendi paketin pudo dolabına sığmadığı için teslim edilemediğini ve ürünün iade aracında olduğunu söyledi.
Daha sonra Hepsiburada müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede, bankaya para iadesinin başlatıldığı ve paketim hakkında kayıt oluşturulduğu tarafıma iletildi. Ancak Hepsiburada uygulamasında isim, soy isim ve cep telefonu bilgilerim mevcut olmasına rağmen iade süreciyle ilgili bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Ayrıca pudo teslimat noktalarının dolap ölçülerini bilmem mümkün değildir. Paket dolaplara sığmayacak boyuttaysa, dağıtım öncesinde veya esnasında aranarak bilgilendirilmem ve ertesi gün ilgili dağıtım merkezine gidip ürünü elden teslim alabilmem için bana seçenek sunulması gerekirdi.
Kampanyadan aldığım bu ürün şu an stoklarda bulunmamaktadır. İleride tekrar stoğa girse dahi, ürün parçalarının döviz bazlı olması nedeniyle aynı ürünü bir daha bu kampanyalı fiyattan alma imkanım kalmamıştır. Tüm bu süreçte bilgilendirilmemem, inisiyatif tanınmaması ve kampanyalı bir ürünü bu şekilde kaybetmem nedeniyle ciddi mağduriyet yaşadım.
Hepsiburada ve Hepsijet’ten talebim, kampanyalı fiyattan aldığım aynı Game Garaj Elite s14 ürününün iade aracından geri alınarak tarafıma teslim edilmesi veya aynı ürünü yeniden aynı kampanyalı fiyatla tarafıma temin etmeleridir. Aksi halde yaşadığım mağduriyet nedeniyle konuyu Tüketici Mahkemesi’ne taşıyacağımı belirtmek isterim.