Acil! Ekran kartı iadesi

Yukarıda değinilen düzenlemeler kapsamında, internet sitemizden alışveriş yapan müşterilerimizin aşağıda sayılanlarda sınırlı olmamak ve kanunda sayılanlarla sınırlı olmak üzere, birtakım ürünlerde kanunda sayılan hallerin gerçekleşmesi durumunda (örneğin ambalaj açılması, ürünün bozulmuş olması, ürünün yeniden satılabilirliğini kaybetmesi, montajının yapılması gibi kanunda sayılan sebepler) cayma haklarını kullanamayacağı sabittir;

  • Montajı yapılan tüm bilgisayar parçaları, bilgisayar sarf malzemeleri, kırtasiye sarf malzemeleri ve benzeri ürünler (ekran kartı, anakart, kartuş, toner gibi),
  • İade koşullarında böyle bir madde var. Sundukları sebep saçma olmuyor mu? Bu maddeye göre
    • 27.11.2014 Tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin Cayma Hakkı başlıklı 9. maddesi şu şekildedir:
    (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
    Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


    Eğer kabul etmeyip geri gönderirlerse ne yapacağım o zaman ?
    Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


    Eğer kabul etmeyip geri gönderirlerse ne yapacağım o zaman ?
    Böyle bir madde de var ama yukarıdaki paragrafı anlamadım sınırlı olmamak ve sınırlı olmak üzere muhabbetini
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

istanbuldaysan magazalarina gidip kendin birak daha rahat olur heralde gibi
Normalde İstanbul'da yaşıyorum. Ekran kartı da orada şu an. Ama 1 haftalığına şehir dışına çıktım. Fatura tarihi 11 Ocak, ürün elime 16 Ocak'da geldi. 11 Ocağı baz alırsak bugün 14 gün cayma hakkının son günü götürme ihtimalim yok şu an
 
(1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

diye de eklemişler cayma hakkının altına bilmiyorum
 
sadece kart aldiysaniz sorun yok, sistem alip karti iade etmek isterseniz olmaz anlaminda yaziyor orda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

evet o yuzden kullanilmadi demen lazim, kutu gercekten duzgun ve eksiksiz ise. sadece jelatini yoktur onuda boyle geldi de gec
 
(1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

diye de eklemişler cayma hakkının altına bilmiyorum
senin dediğinde şu iki madde sıkıntı:
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ama bu madde bize uymuyor sağlık ve hijyenlik bi durum yok.
Diğer madde ise:
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

İşte bu madde mi sıkıntı yaratıyor acaba?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sadece kart aldiysaniz sorun yok, sistem alip karti iade etmek isterseniz olmaz anlaminda yaziyor orda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

evet o yuzden kullanilmadi demen lazim, kutu gercekten duzgun ve eksiksiz ise. sadece jelatini yoktur onuda boyle geldi de gec
ekran kartı bilgisayar sarf malzemelerine girmiyor mu ama attığım maddeye bakabilir misin bir?
bir de evet kutu eksiksiz düzgün sadece ekran kartının olduğu ambalajın bantı sökülüp takılmış o belli oluyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sadece kart aldiysaniz sorun yok, sistem alip karti iade etmek isterseniz olmaz anlaminda yaziyor orda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

evet o yuzden kullanilmadi demen lazim, kutu gercekten duzgun ve eksiksiz ise. sadece jelatini yoktur onuda boyle geldi de gec
ekran kartı bilgisayar sarf malzemelerine girmiyor mu ama attığım maddeye bakabilir misin bir?
bir de evet kutu eksiksiz düzgün sadece ekran kartının olduğu ambalajın bantı sökülüp takılmış o belli oluyor, tekrar iade talebi oluşturmalı mıyım sence, senin dediğin şekilde? bu zaten iade talebi oluşturmuştu değiştirip tekrar atmış diye yine reddederler mi acaba bilemedim çok köşeye sıkıştım o yüzden yardım istiyorum
 
sarf malzeme degil yine uymuyor, thh ile ugrasirsan veya ikna edersen iade olur kesin ama ugrasmam dersen kendin sat fatura tarihi belli zaten
 
sarf malzeme degil yine uymuyor, thh ile ugrasirsan veya ikna edersen iade olur kesin ama ugrasmam dersen kendin sat fatura tarihi belli zaten
Uğraşmam lazım ya satmak daha sıkıntı btk yi arayıp görüştüm dedilerki fatura bilgisayar sarf malzemesi olarak işlendiyse olmaz. onu nasıl anlayacağız. Ekran kartının bilgisayar sarf malzeme olup olmadığını bilgisayar sarf malzemelerinin içine neler giriyorki?
 
senin dediğinde şu iki madde sıkıntı:
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ama bu madde bize uymuyor sağlık ve hijyenlik bi durum yok.
Diğer madde ise:
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

İşte bu madde mi sıkıntı yaratıyor acaba?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ekran kartı bilgisayar sarf malzemelerine girmiyor mu ama attığım maddeye bakabilir misin bir?
bir de evet kutu eksiksiz düzgün sadece ekran kartının olduğu ambalajın bantı sökülüp takılmış o belli oluyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ekran kartı bilgisayar sarf malzemelerine girmiyor mu ama attığım maddeye bakabilir misin bir?
bir de evet kutu eksiksiz düzgün sadece ekran kartının olduğu ambalajın bantı sökülüp takılmış o belli oluyor, tekrar iade talebi oluşturmalı mıyım sence, senin dediğin şekilde? bu zaten iade talebi oluşturmuştu değiştirip tekrar atmış diye yine reddederler mi acaba bilemedim çok köşeye sıkıştım o yüzden yardım istiyorum
İadelik bir sıkıntı yok, sıkıntı çıkartmak istemişler, bence mağaza müdürlerine veya yetkisi olduğunu düşündüğünüz çalışanlara mail atıp şansınızı deneyin, bence yardımcı olacaklardır.
Olmazsa thh'ye başvurabilirsiniz.
 
Merhabalar, sinerji bilgisayardan almış olduğum ekran kartını 14 gün koşulsuz cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum ancak firma iade talebimi kabul etmiyor. Firmanın sitesinde iade koşullarında 6502 nolu kanunun 9.maddesinde yazdığı gibi 14 gün koşulsuz cayma hakkım bulunuyor. Ne yapmam gerekiyor, yardımcı olabilir misiniz?
Vallahi ben senin morali bozmak istemem ama vatana iade ettim mediamarkta iade ettim o telefon sırası 60 kişi olan itopyayada ürün iade ettim incehesapada gaming genede iade ettim ama sinerjiye ürün iade edemedim sinerji iade hiçbir konuda aldığını görmedim iade almadıkları gibi iade edilmiş ikinci el ürünlerde satıyorlar çok garip bir firma zorda kalınmadıkça sitelerinden uzak duruyorum işiniz zor
 
Vallahi ben senin morali bozmak istemem ama vatana iade ettim mediamarkta iade ettim o telefon sırası 60 kişi olan itopyayada ürün iade ettim incehesapada gaming genede iade ettim ama sinerjiye ürün iade edemedim sinerji iade hiçbir konuda aldığını görmedim iade almadıkları gibi iade edilmiş ikinci el ürünlerde satıyorlar çok garip bir firma zorda kalınmadıkça sitelerinden uzak duruyorum işiniz zor
Yapmayın be hocam delirttiler valla ya niye böyle yapıyorlar anlamıyorum gerçekten, bu şekilde yaklaşımları hoş değil sistemde hiç bir şekilde büyüyüp büyük bir firma olamazlarki bu şekilde aksine adları çıkıp satış almakta bile zorlanırlar
 
Merhabalar, sinerji bilgisayardan almış olduğum ekran kartını 14 gün koşulsuz cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum ancak firma iade talebimi kabul etmiyor. Firmanın sitesinde iade koşullarında 6502 nolu kanunun 9.maddesinde yazdığı gibi 14 gün koşulsuz cayma hakkım bulunuyor. Ne yapmam gerekiyor, yardımcı olabilir misiniz?
anlatayım sana.

kartı iade et. kart onlara gidecek kabul etmeyecekler. tekrar yollayacaklar alma tekrar iade et. bu süre içinde mail adreslerine xxx marka ürünü xx tarihinde cayma hakkımı kullanarak tarafınıza yolladım ürünü kesinlikle teslim almayacağım. ürünü iade almadığınız taktirde yasal haklarım saklı olmak koşulu ile tüketici hakem heyetine başvuracağımı tarafınıza beyan ederim yaz. bir kaç seferden sonra kargo parası afilli olacağı için ürünü yollamayacaklar iadeni yapacaklar. ürün iade yollandığında geri teslim alırsan hakkını kaybedersin. sakın alma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

özetle ürün gelsin gitsin. teslim almadığın sürece sen haklısın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

konuya ek daha geçen bi ekran kartı paylaştım sinerjinin adı geçti 200 300 daha verin pazaryerlerinden alın demiştim. bulaşmayın beyler böyle firmalara. değerli eşya alırken pazaryerlerinin resmi satıcılarından alın.

örnek n11.com satıcı n11
hepsiburada.com satıcı hepsiburada
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ek olarak mesafeli satış sözleşmesi senle firmayı bağlar mahkemeyi değil. kanun yapıcı'nın koyduğu kanunlar mesafeli satış sözleşmesini fesh edebilir.
 
anlatayım sana.

kartı iade et. kart onlara gidecek kabul etmeyecekler. tekrar yollayacaklar alma tekrar iade et. bu süre içinde mail adreslerine xxx marka ürünü xx tarihinde cayma hakkımı kullanarak tarafınıza yolladım ürünü kesinlikle teslim almayacağım. ürünü iade almadığınız taktirde yasal haklarım saklı olmak koşulu ile tüketici hakem heyetine başvuracağımı tarafınıza beyan ederim yaz. bir kaç seferden sonra kargo parası afilli olacağı için ürünü yollamayacaklar iadeni yapacaklar. ürün iade yollandığında geri teslim alırsan hakkını kaybedersin. sakın alma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

özetle ürün gelsin gitsin. teslim almadığın sürece sen haklısın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

konuya ek daha geçen bi ekran kartı paylaştım sinerjinin adı geçti 200 300 daha verin pazaryerlerinden alın demiştim. bulaşmayın beyler böyle firmalara. değerli eşya alırken pazaryerlerinin resmi satıcılarından alın.

örnek n11.com satıcı n11
hepsiburada.com satıcı hepsiburada
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ek olarak mesafeli satış sözleşmesi senle firmayı bağlar mahkemeyi değil. kanun yapıcı'nın koyduğu kanunlar mesafeli satış sözleşmesini fesh edebilir.
dostum iade talebi oluşturuyorum mail atıyolar ama kabul etmiyoruz diyorlar. Nasıl iade edeceğim nereye nasıl göndereceğim?
 
Evet websitesinden aldım ve alırken bu şekilde iade hakkım olduğunu düşünerek almıştım
Ürünün ambalajı açıldığı için satılabilirliğinin bozulduğunu söylüyorlar ama ilk 14 gün koşulsuz iade hakkım var diye biliyorum.
Kanuna göre dava edebileceğini söyle
 
dostum iade talebi oluşturuyorum mail atıyolar ama kabul etmiyoruz diyorlar. Nasıl iade edeceğim nereye nasıl göndereceğim?
aldiginizdaki gonderici kargo bilgisinde adres olması lazım, yoksa

Adres: Altunizade Mah. Kısıklı Cad. No:35/2B Üsküdar/İstanbul
Veya
Depo: Yukarı Dudullu Mah. Necip Fazıl Bulvarı, Keyap Sitesi B Blok No:44/24 Ümraniye/İstanbul
 
Geri
Top