Aerocool marka fan nasıldır

3 pin ve molex girişi var. Açıklamada 4 pin yazdığına bakma.

Fanlar, molex modunda bile çok sessiz, 1000 RPM dönüyor ama sadece dönüyor. Hava sirkülasyonu yok fanin.

Eğer kasada fan eksiği varsa, ve bu sizi rahatsiz ediyorsa, alıp takabilirsiniz. En azından dönen bir seyler olur
400 kadar iyi bir fan var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3 pin ve molex girişi var. Açıklamada 4 pin yazdığına bakma.

Fanlar, molex modunda bile çok sessiz, 1000 RPM dönüyor ama sadece dönüyor. Hava sirkülasyonu yok fanin.

Eğer kasada fan eksiği varsa, ve bu sizi rahatsiz ediyorsa, alıp takabilirsiniz. En azından dönen bir seyler olur
https://www.hepsiburada.com/arctic-...akce&utm_source=pc&utm_medium=akakce&v=1.32.4
bu fan iyi midir?
 
Be Quiet markaya bakabilirsin, süperdir sirkülasyon, kalite ve sessizlik konusunda.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,897
Mesajlar
11,082,280
Üyeler
198,211
Son üye
Sonosmanlı1453
Geri
Top