Amazon AGT kurye rezilliği

Mesajdaki müşteri hizmetleri numarasını aradım. Derdimi anlatmaya çalışırken yüzüme kapattı. :D
 
Amazona hiç yakışmayan bir firma AGT. Sabahtan beri kargo gelecek diye evde bekliyorum. Akşam 17:00 de AGT'den mesaj geldi "sizi ziyaret ettik ama evde bulamadık" şaka gibi adamlar.
aynısı dün bana oldu
 
Dostum direkt amazon müşteri hizmetlerine yaz. 2 paketimi 3 gün getşrmediler. Yazdım şikayet ettim 2 saat sürmedi getirmeleri gece getirdiler hem de. Hemen sohbet kısmına yaz. Bana da sürekli geldik bulamadık mesajı geliyordu şikayet ettim.
Bu arkadaşın dediğine katılıyorum amazon desteğe yazdım bende 3 gün de getirmediler diye, adam 3 saat sonra kargo mu getirdi.
 
Agt hem ürünü geç getiriyor hem de bizi azarlıyor o yüzden amazon kargo şirketini değiştirmediği sürece hayatta ürün almam adam kurye değil de sanki askerlik arkadaşımmışçasına davranıyor
 
Geri
Top