Ekran görüntüsünde görünen görüşmenin o konuya nasıl geldiğini düşünürsek muhtemelen görüntüyü paylaşan kişi özellikle sormuş veya talep etmiş gibi duruyor, ayrıca sadece bir ekran görüntüsünden genel bir durum olduğunu düşünmeniz saçma, 10 seneden uzun süredir amazon kullanıyorum gerek us/ca/com.tr sitelerinden bir çok alışveriş yaptım iade kargosunun ürünün maliyetini geçeceği durumlarda veya müşteriyi memnun etmek için yapılan bir jest diyebiliriz, amazon hesapların iade oranlarını dikkate alır, örneğin 10 siparişinizin 6sı iade olduysa size bu hizmeti sunmak istemeyebilirler, şahsen bu zamana kadar bana yanlış gönderdikleri tüm ürünleri geri almadan ücret iadesi yaptılar (ki tabii burada ürünün fiyatı da önemli, siz kinetix ayakkabı alıp nike gelirse iade alırlar), yaklaşık 1100 siparişim ve 17 iadem var bunların da tamamı bedeni olmayan kıyafet ve ayakkabı, sanırım bir 20-25 tane de yanlış gönderilen sipariş var onlar iade alınmadan ücret iadesi yapıldığı için normal sipariş olarak gözüküyor, uzun lafın kısası sistemi suistimal etmeyen standart kullanıcılar için ufak tefek hatalı/arızalı veya yanlış gönderilen siparişleri müşteri memnuniyeti kapsamında geri istenmeden ücret iadesi yapılmaya devam edecektir.