heraishere
80+ Bronze
- Katılım
- 12 Kasım 2023
- Mesajlar
- 599
Bunun sebebi biziz bence. Amazonun müşteri yanlısı olma politikası ülkemizde çok suistimal edildi. Amazonunda buna göre bölgesel politika değişikliğine gitmesi gayet normal karşılanabilecek bir durum.Maalesef her süreçte Türkiye pazarına uyum sağladılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ben de yakın zamanda aldığım bir ürünün indirime girmesi sonucu amazonla irtibata geçtim. Hediye olarak samsungun akıllı saatini aldım ve fiyatı 1000 TL kadar düştü. Amazon ile irtibata geçip aradaki farkın bana kupon olarak tanımlanmasını istedim ve talebim çok saçma bir şekilde reddedildi. Politikalarımız gereği cart curt. Bana müşreri hizmetleri taradından önerilen yol ise ürünü iade edip yenisini sipariş etmem olacaktı. ( Aldıktan 14 gün sonra yaşadım bu durumu.)
Mesaj otomatik birleştirildi:
Çok saçma bir politika olmuş aradaki farkı iade etmek daha mantıklı oluyor satocı gözüyle bakınca. Ürünü iade ediyorsun elinde kullanılmış bir cihaz oluyor ve mecbur ikinci el durumuna düşüyor. Birde sıfır ürün gönderiyorsun. Bir satıcı gözüyle bakınca mantıklı olmadığı çok aşikar.