Amazon.com.tr Rezilliği...

Maalesef her süreçte Türkiye pazarına uyum sağladılar.
Bunun sebebi biziz bence. Amazonun müşteri yanlısı olma politikası ülkemizde çok suistimal edildi. Amazonunda buna göre bölgesel politika değişikliğine gitmesi gayet normal karşılanabilecek bir durum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben de yakın zamanda aldığım bir ürünün indirime girmesi sonucu amazonla irtibata geçtim. Hediye olarak samsungun akıllı saatini aldım ve fiyatı 1000 TL kadar düştü. Amazon ile irtibata geçip aradaki farkın bana kupon olarak tanımlanmasını istedim ve talebim çok saçma bir şekilde reddedildi. Politikalarımız gereği cart curt. Bana müşreri hizmetleri taradından önerilen yol ise ürünü iade edip yenisini sipariş etmem olacaktı. ( Aldıktan 14 gün sonra yaşadım bu durumu.)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Çok saçma bir politika olmuş aradaki farkı iade etmek daha mantıklı oluyor satocı gözüyle bakınca. Ürünü iade ediyorsun elinde kullanılmış bir cihaz oluyor ve mecbur ikinci el durumuna düşüyor. Birde sıfır ürün gönderiyorsun. Bir satıcı gözüyle bakınca mantıklı olmadığı çok aşikar.
 
Bunun sebebi biziz bence. Amazonun müşteri yanlısı olma politikası ülkemizde çok suistimal edildi. Amazonunda buna göre bölgesel politika değişikliğine gitmesi gayet normal karşılanabilecek bir durum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben de yakın zamanda aldığım bir ürünün indirime girmesi sonucu amazonla irtibata geçtim. Hediye olarak samsungun akıllı saatini aldım ve fiyatı 1000 TL kadar düştü. Amazon ile irtibata geçip aradaki farkın bana kupon olarak tanımlanmasını istedim ve talebim çok saçma bir şekilde reddedildi. Politikalarımız gereği cart curt. Bana müşreri hizmetleri taradından önerilen yol ise ürünü iade edip yenisini sipariş etmem olacaktı. ( Aldıktan 14 gün sonra yaşadım bu durumu.)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Çok saçma bir politika olmuş aradaki farkı iade etmek daha mantıklı oluyor satocı gözüyle bakınca. Ürünü iade ediyorsun elinde kullanılmış bir cihaz oluyor ve mecbur ikinci el durumuna düşüyor. Birde sıfır ürün gönderiyorsun. Bir satıcı gözüyle bakınca mantıklı olmadığı çok aşikar.
Biz demek doğru değil. Bilinçsiz tüketiciler. Baştan önlem alacaklardı. Herkese aynı hakkı tanıdılar. Adam PS5 alıp 1 ay kullanıp iade ediyor. İphone son modelini sipariş edip arkadaşlarıyla çıktığı yemekte kullanıp iade ediyor. En başından sistem kurmaları gerekirdi. Bu zor geldi. Geldiğimiz noktada kurunun yanında yaşta yandı. Artık amazon benim için eski amazon değil. Bilinçli kullanıcı olarak bunu hak etmedim.
 
İlginç aynı monitörden iki adet iade ettim 14 gün içinde iade hakkında herhangi bir işlem yapmadılar ben de müşteri hizmetlerine bağlandığımda geçikme için üzgün olduklarını yasal süreyi geçtiği için ürünü kontrol etmeden iadeleri manuel olarak yapacaklarını söyleyip parayı geri iade ettiler.
 
Bunun benzeri bana yaşandı. 1.5 ay sonra iademi alabilmiştim.

Bende yaşanan şuydu. 850w PSU almıştım, indirimdeyken 1000w alayım, 850'yi iade edeyim dedim. Kargoya verdim. Kargo Kolay Gelsin'di bu arada. Kolay Gelsin'deki angut kurye depoda öyle bir yere yerleştirmiş ki ürünün iadesini sisteme geçirmediler 1.5 ay boyunca iade bekledim.

Daha uzun da olaylar işte senaryo vs. aynı seninki ile.

Eğer sende de Kolay Gelsin ise kargo şirketi direkt orayı ara Amazon ile uğraşma, yardım edemiyorlar çünkü. Kargo şirketi neresiyse iade verdiğin orayı ara bir.
Kargo şirketi MNG
Üzgünüm ki o zamanda söylemiştim. İade ediniz diye. Acele etmeyin. Benim ürünlerimin iadesini geçen hafta ellerine ulaştıktan 20 gün sonra yaptılar. Artık amazon eski amazon değil. Güvenmeyerek işlemlerinizi gerçekleştirin. Maalesef her süreçte Türkiye pazarına uyum sağladılar.
Ya ben nereden bileyim, öyle güzel konuşuyorlar ki sanki sorunsuz her şey çözülecek ama rezilliğe bak
 
Kargo şirketi MNG

Ya ben nereden bileyim, öyle güzel konuşuyorlar ki sanki sorunsuz her şey çözülecek ama rezilliğe bak
MNG hangi şubeyse adım adım ara sordur kargom nerede diye. Çözümlenir muhtemelen.
 
Üzgünüm ki o zamanda söylemiştim. İade ediniz diye. Acele etmeyin. Benim ürünlerimin iadesini geçen hafta ellerine ulaştıktan 20 gün sonra yaptılar. Artık amazon eski amazon değil. Güvenmeyerek işlemlerinizi gerçekleştirin. Maalesef her süreçte Türkiye pazarına uyum sağladılar.
16 eylülde iptal edilen (teslim almadım) ürünün parasını bugün müşteri hizmetleri ile konuşarak alabildim.
 
Bende geçen hafta salı günü değişim için monitör gönderdim. Çarşamba ürün depoya ulaştı. 1 haftadır bekliyorum. Normal de barkod okuma süresi 3 gün. Bugün müşteri hizmetleri ile konuştum, barkod okuma bugün gerçekleşmiş, bekleyin dedi. Normal de 3 gün olması gerekirken 7 günde zor yapılmış okuması. Bunun amazon kaynaklı değil de depo kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Üst yetkililerin depolara muhakkak el atması gerekiyor. Gecikmenin asıl sebebi onlar. Barkod okuma bugün yapıldı, ürün incelemeye alınacak da falan falan. Ürünün 2. taksidini ödeyeceğim, hala elimde ürün yok maalesef..
 
MNG hangi şubeyse adım adım ara sordur kargom nerede diye. Çözümlenir muhtemelen.
Kargo zaten gitti teslim edildi, kargo Amazon deposunda bekliyor
Bende geçen hafta salı günü değişim için monitör gönderdim. Çarşamba ürün depoya ulaştı. 1 haftadır bekliyorum. Normal de barkod okuma süresi 3 gün. Bugün müşteri hizmetleri ile konuştum, barkod okuma bugün gerçekleşmiş, bekleyin dedi. Normal de 3 gün olması gerekirken 7 günde zor yapılmış okuması. Bunun amazon kaynaklı değil de depo kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Üst yetkililerin depolara muhakkak el atması gerekiyor. Gecikmenin asıl sebebi onlar. Barkod okuma bugün yapıldı, ürün incelemeye alınacak da falan falan. Ürünün 2. taksidini ödeyeceğim, hala elimde ürün yok maalesef..
neredeyse aynı olaylar rezillik
 
Ürün depoya ulaşmıştır ama barkod süreci içerisinde yüksek ihtimal stoklar tekrar bitti, o yüzden şuan işlem yapamıyorlar. Ya stok bekle yada başka yerde aynı fiyat var ise iade talep edin oradan al, başka çare yok. Stok gelip de gelen stoğun iade ürün olma ihtimali de olacak çünkü.
 
Ürün depoya ulaşmıştır ama barkod süreci içerisinde yüksek ihtimal stoklar tekrar bitti, o yüzden şuan işlem yapamıyorlar. Ya stok bekle yada başka yerde aynı fiyat var ise iade talep edin oradan al, başka çare yok. Stok gelip de gelen stoğun iade ürün olma ihtimali de olacak çünkü.
Başka yerde aynı fiyata yok sıkıntı o yoksa iade ederdim
 
Başka yerde aynı fiyata yok sıkıntı o yoksa iade ederdim
Kötü durum maalesef. Benim üründen de haber yok, bugünü bitirdik. Bakalım ne kadar bekletecekler, bugün 8. gün. Canlı sohbeti çok kullandığım için sanırım oradan engellenmişim, oraya da bağlanamıyorum artık, bakalım ne olacak
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,097,498
Mesajlar
9,870,680
Üyeler
174,568
Son üye
SFCnkl
Geri
Top