Neler Yeni

Amazon.com.tr Rezilliği...

LaZz61

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
2,370
Dahası  
Reaksiyon skoru
975
İsim
mehmet ali oğuz
Ah lan amazon üzümlü kekim benim.
 

SelimAkoguz

80+ Bronze
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Selim
Bir çok kez alışveriş yaptım ve iade talebimin olduğu ürünler oldu. Amazon hiç mağdur etmedi beni. Mağdur edilen arkadaşlar için üzüldüm, umarım sorunlar hızlıca telafi edilir. Firma babamın oğlu değil yanlışa yanlış doğruya doğru demek lazım Amazon güvenilir diye işinizi onlara bırakmayın. Hakkınızı savunabileceğiniz her yolu deneyin.
Benimde aynı şekilde amazon üzerinden çok alışverişim var fakat bazen olacağı varsa oluyor
 

Dambıldor

80+ Silver
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
3,951
Şuan aynı durumdayım. 4 kasım tarihinde kasım fırsatlarını cashback, kupon derken uygun fiyata xbox game pad aldım ve kusurlu ürün geldi geri değişim için yolladım. Bana 2. Ürünü yolladılar fakat bu üründe kusurlu olduğu için tekrar değişim işlemi başladı. 21 kasımda 2. Ürünü de yolladım ve neredeyse 1 ay olucak. 2 hafta dolduğunda amazon ile iletişime geçtim ve 14 gün içerisinde normalde iade ve değişim olması gerekiyor diye fakat ürün hiç işleme alınmamış diye bana söylediler. Bunun üzerine depoya vs görüşmeler yaklaşık 1 hafta boyunca bunları darlandım ve 1 haftanın sonunda bana ürünün stogunun bittiğini bildirdiler :) şuan stok için tedarik bekleniyor diyorlar. Aralıksız 2 3 günde bir arayıp darliyorum. Gerçekten dalga geçer gibi. Aldığıma bin pisma ettiler. Gamepad aldım diye birsuru oyun hazırlamıştım kendime böyle sorun yaşayınca ne oyun oynama isteği kaldı ne birsey. Geri geldiğinde tekrar istegik olur diye iptal de etmedim bakalım bekliyoruz.
Kusur neydi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,029,305
Mesajlar
9,282,038
Üyeler
163,140
Son üye
bay_noob
Top Bottom