Şuan aynı durumdayım. 4 kasım tarihinde kasım fırsatlarını cashback, kupon derken uygun fiyata xbox game pad aldım ve kusurlu ürün geldi geri değişim için yolladım. Bana 2. Ürünü yolladılar fakat bu üründe kusurlu olduğu için tekrar değişim işlemi başladı. 21 kasımda 2. Ürünü de yolladım ve neredeyse 1 ay olucak. 2 hafta dolduğunda amazon ile iletişime geçtim ve 14 gün içerisinde normalde iade ve değişim olması gerekiyor diye fakat ürün hiç işleme alınmamış diye bana söylediler. Bunun üzerine depoya vs görüşmeler yaklaşık 1 hafta boyunca bunları darlandım ve 1 haftanın sonunda bana ürünün stogunun bittiğini bildirdiler
şuan stok için tedarik bekleniyor diyorlar. Aralıksız 2 3 günde bir arayıp darliyorum. Gerçekten dalga geçer gibi. Aldığıma bin pisma ettiler. Gamepad aldım diye birsuru oyun hazırlamıştım kendime böyle sorun yaşayınca ne oyun oynama isteği kaldı ne birsey. Geri geldiğinde tekrar istegik olur diye iptal de etmedim bakalım bekliyoruz.