Desteğe bağlanıp iade talebi oluştur.Birkaç gün önce Amazon'dan Hdd aldım fakat cızırtı yapıyor ve rahatsız edici bir ses çıkarıyor. İade etmek istediğimde bu ürünü iade edemezsiniz diyor. Ne yapmalıyım bilgisi olan var mı?
Nasıl bağlanacağım?Desteğe bağlanıp iade talebi oluştur.
Destek kismindanNasıl bağlanacağım?
Müşteri hizmetlerini aradım fakat ulaşamamıştım.Destek kismindan
Olmuyor maalesef ürün iade için uygun değil diyor.Destek kismindan
Sohbet var. Oradan ulaşman lazım.Müşteri hizmetlerini aradım fakat ulaşamamıştım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Olmuyor maalesef ürün iade için uygun değil diyor.
Satıcı amazon ve 4 gün önce aldım.Satıcı amazon değilse istediğin zaman iade edemiyorsun. Buna dikkat et, amazon üzerindeki başka satıcı olabilir 1ay geçtiyse iadeye uygun değildir.
Bahsettiğiniz yer bu sayfa mı?Sohbet var. Oradan ulaşman lazım.
Bak iletişim kısmında bize ulaşın var. Orada sohbet olacak. Chat ile müşteri hizmetlerine bağlanacaksin.Satıcı amazon ve 4 gün önce aldım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bahsettiğiniz yer bu sayfa mı?
Böyle bir sayfa açıldı fakat chat i bulamadım.
Hocam bu sayfada bize ulaşın kısmına tıkladığım zaman yine fotoğraftaki sayfaya atıyor:Amazon.com.tr: : Tüm Kategoriler
Tüm Kategoriler Mağazasındaki geniş ürün yelpazesinden online alışverişi.www.amazon.com.tr
Daha fazla yardıma ihtiyacınız mi var kısmına basınca ne oluyor?Hocam bu sayfada bize ulaşın kısmına tıkladığım zaman yine fotoğraftaki sayfaya atıyor: