AMAZON KOTU BIR FIRMADIR

Amazon'dan aldığım ürünleri eskiden AGT getiriyordu bazen 3 gün geciktiği oluyordu. Şuan kolay gelsin getiriyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Sana AGT mi getiriyor ve bende yazında amazon'un hatasını göremedim.
 
Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
 
Amazon'dan aldığım ürünleri eskiden AGT getiriyordu bazen 3 gün geciktiği oluyordu. Şuan kolay gelsin getiriyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Sana AGT mi getiriyor ve bende yazında amazon'un hatasını göremedim.
kolay gelsin getiriyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

amazonun hatası yok diyenler :Ürün çarşamba günü randevulu teslimat seçtiğim hal de pazartesi dağıtıma çıktığında kargo şirketi amazon bize bilgi vermemiş dedi .Sürecin baş etkeni amazon zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
benim de sorunumu cozuyorlardi ama genele baktigimiz zaman sorunlar abidesi çözüp cozmemesinden bağımsız eskiden böyle değildi
 
amazonun hatası yok diyenler ürün durduk yere dağıtıma çıktığında kargo şirketi amazon bize bilgi vermemiş dedi sürecin baş etkeni amazon zaten
Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
 
ayrıca arkadaşlar 1 haftadır utu gelmiyor temel ürün kızmam kadar normal bisi yok sonuçta tamam kargo şirketi ama bu kargo şirketi ile de ben anlasmadim amazon anlaştı böyle lakayt heriflerle anlasanlarda sorun uok mu sizce
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
dur pcde yqzayaim
 
Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
düzelttim bir daha oku
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştı
Şimdi o kargo şirketiyle anlaşan amazonda sorun yok mu yani
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

istisnalar kaideyi bozar artık cunku benim basima gelen 7 8'inci olay belki de
 
forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştı
Şimdi o kargo şirketiyle anlaşan amazonda sorun yok mu yani
Dediğim gibi Amazon, kargo şirketinin her hareketini gözleyemez maalesef. İnsan hatası çoğunlukla. Kendisine en efektif ve problem yaratmayan kargo şirketleri bunlarmış demek ki onları seçmişler/kurmuşlar.

Amazon zaten bu tarz durumlar için hazır. İadeni talep et, ücretinin tamamını hatta belki mağdur olduğun günler için de hediye kartı vs. de verirler.

Halen bence diğer firmalara göre işini daha iyi yapan ve yeri geldiğinde iyi fırsatlar sunan bir firma. Hepsi eskiye göre azalmış olsa da hala çok başarılı.

Ben de mesela Trendyol'u çok hazzetmem, Türkiye'nin EBAY'i ama güvencesiz versiyonu gibidir. Arkanda da durmazlar, üründeki hatadan seni sorumlu tutabilirler vs. oradan almayı zorunda olmadıkça tercih etmiyorum. Eğer Amazon'la bu konuda çok problem yaşadıysan bence sende tercih etme zorda kalmadıkça.
 
Amazon monitör olayından bana öyle bir gol attıki param pul oldu
 
Bütün alışverişlerimi amazondan yaparım istisnayi durumlarda hepsiburada dan alıyorum türkiye de alışveriş yapılacak tek firma gibi bişeyler bir kez bile mağdur olmadım anlattığın olayda da amazonun suçu yok.
 
geçenlerde amazon ovmustum problemleri çözüldüğü için bu sefer gömme zamanı
geçen hafta pazar günü utu siparişi verdim sipariş verirken çarşamba randevulu teslimat seçtim ama ürün pazartesi dağıtıma çıkarıldı her neyse amazon bize randevu bilgisi vermemiş dediler çarşamba günü getirelim dediler tamam dedim çarşamba günü urunu getirmediler amazonu aradım adresinizde eksik var demişler ama sizin adresiniz de doğru anlamadım dedi cumartesi getirelim dediler tamam dedim cumartesi günü tüm ailem evdeydi adresinizde yoktunuz diyip gene getirmediler sonuc olarak 3 sipariş hakkını doldurdular ve ürün iade oldu
benim dusuncem kargo firması ürüne zarar verdi iade olması için uğraşıyor çünkü daha önce adresinizde yoktunuz diye bir yalan atmamislardi
Suçlu amazon değil kargo firması
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,937
Mesajlar
10,436,133
Üyeler
183,920
Son üye
doganylmm
Geri
Top