Neler Yeni

AMAZON KOTU BIR FIRMADIR

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
229
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ertuğrul Kesgin
Amazon'dan aldığım ürünleri eskiden AGT getiriyordu bazen 3 gün geciktiği oluyordu. Şuan kolay gelsin getiriyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Sana AGT mi getiriyor ve bende yazında amazon'un hatasını göremedim.
 

StrangerIX

80+ Silver
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
2,792
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,349
İsim
Baran Kut
Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
 

serwintes

80+ Gold
Katılım
22 Mayıs 2022
Mesajlar
5,243
Amazon'dan aldığım ürünleri eskiden AGT getiriyordu bazen 3 gün geciktiği oluyordu. Şuan kolay gelsin getiriyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Sana AGT mi getiriyor ve bende yazında amazon'un hatasını göremedim.
kolay gelsin getiriyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

amazonun hatası yok diyenler :Ürün çarşamba günü randevulu teslimat seçtiğim hal de pazartesi dağıtıma çıktığında kargo şirketi amazon bize bilgi vermemiş dedi .Sürecin baş etkeni amazon zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
benim de sorunumu cozuyorlardi ama genele baktigimiz zaman sorunlar abidesi çözüp cozmemesinden bağımsız eskiden böyle değildi
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
229
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ertuğrul Kesgin
amazonun hatası yok diyenler ürün durduk yere dağıtıma çıktığında kargo şirketi amazon bize bilgi vermemiş dedi sürecin baş etkeni amazon zaten
Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
 

serwintes

80+ Gold
Katılım
22 Mayıs 2022
Mesajlar
5,243
ayrıca arkadaşlar 1 haftadır utu gelmiyor temel ürün kızmam kadar normal bisi yok sonuçta tamam kargo şirketi ama bu kargo şirketi ile de ben anlasmadim amazon anlaştı böyle lakayt heriflerle anlasanlarda sorun uok mu sizce
Mesaj otomatik birleştirildi:

Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
dur pcde yqzayaim
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
229
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ertuğrul Kesgin

serwintes

80+ Gold
Katılım
22 Mayıs 2022
Mesajlar
5,243
Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
düzelttim bir daha oku
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok. :kekw:

Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.

Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.

Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler. :kekw:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.

Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştı
Şimdi o kargo şirketiyle anlaşan amazonda sorun yok mu yani
Mesaj otomatik birleştirildi:

istisnalar kaideyi bozar artık cunku benim basima gelen 7 8'inci olay belki de
 

StrangerIX

80+ Silver
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
2,792
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,349
İsim
Baran Kut
forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştı
Şimdi o kargo şirketiyle anlaşan amazonda sorun yok mu yani
Dediğim gibi Amazon, kargo şirketinin her hareketini gözleyemez maalesef. İnsan hatası çoğunlukla. Kendisine en efektif ve problem yaratmayan kargo şirketleri bunlarmış demek ki onları seçmişler/kurmuşlar.

Amazon zaten bu tarz durumlar için hazır. İadeni talep et, ücretinin tamamını hatta belki mağdur olduğun günler için de hediye kartı vs. de verirler.

Halen bence diğer firmalara göre işini daha iyi yapan ve yeri geldiğinde iyi fırsatlar sunan bir firma. Hepsi eskiye göre azalmış olsa da hala çok başarılı.

Ben de mesela Trendyol'u çok hazzetmem, Türkiye'nin EBAY'i ama güvencesiz versiyonu gibidir. Arkanda da durmazlar, üründeki hatadan seni sorumlu tutabilirler vs. oradan almayı zorunda olmadıkça tercih etmiyorum. Eğer Amazon'la bu konuda çok problem yaşadıysan bence sende tercih etme zorda kalmadıkça.
 

Vatan.Delisi

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
787
Amazon monitör olayından bana öyle bir gol attıki param pul oldu
 

AEGON

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,804
Dahası  
Reaksiyon skoru
814
İsim
YILDIRIM
Bütün alışverişlerimi amazondan yaparım istisnayi durumlarda hepsiburada dan alıyorum türkiye de alışveriş yapılacak tek firma gibi bişeyler bir kez bile mağdur olmadım anlattığın olayda da amazonun suçu yok.
 

Frkndmt

80+ Bronze
Katılım
27 Ekim 2021
Mesajlar
1,878
Dahası  
Reaksiyon skoru
646
İsim
Furkan Demirtaş
Ee kanka amazonun konuyla alakası? :ROFLMAO:
 

Rotangar

80+ Silver
Katılım
6 Kasım 2020
Mesajlar
2,911
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,082
Konum
Anime Kızı Cennetinde
İsim
Efe
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayara ve yazılıma dair her şey
Instagram
rotangar__
Steam
https://steamcommunity.com/id/Rotangar/
Discord
Rotangar#2224
geçenlerde amazon ovmustum problemleri çözüldüğü için bu sefer gömme zamanı
geçen hafta pazar günü utu siparişi verdim sipariş verirken çarşamba randevulu teslimat seçtim ama ürün pazartesi dağıtıma çıkarıldı her neyse amazon bize randevu bilgisi vermemiş dediler çarşamba günü getirelim dediler tamam dedim çarşamba günü urunu getirmediler amazonu aradım adresinizde eksik var demişler ama sizin adresiniz de doğru anlamadım dedi cumartesi getirelim dediler tamam dedim cumartesi günü tüm ailem evdeydi adresinizde yoktunuz diyip gene getirmediler sonuc olarak 3 sipariş hakkını doldurdular ve ürün iade oldu
benim dusuncem kargo firması ürüne zarar verdi iade olması için uğraşıyor çünkü daha önce adresinizde yoktunuz diye bir yalan atmamislardi
Suçlu amazon değil kargo firması
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,031,414
Mesajlar
9,297,691
Üyeler
163,491
Son üye
zurnadurum
Top Bottom