kolay gelsin getiriyorAmazon'dan aldığım ürünleri eskiden AGT getiriyordu bazen 3 gün geciktiği oluyordu. Şuan kolay gelsin getiriyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum. Sana AGT mi getiriyor ve bende yazında amazon'un hatasını göremedim.
benim de sorunumu cozuyorlardi ama genele baktigimiz zaman sorunlar abidesi çözüp cozmemesinden bağımsız eskiden böyle değildiHocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok.
Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.
Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.
Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.
Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
Noktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.amazonun hatası yok diyenler ürün durduk yere dağıtıma çıktığında kargo şirketi amazon bize bilgi vermemiş dedi sürecin baş etkeni amazon zaten
dur pcde yqzayaimNoktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
Bendedur pcde yqzayaim
düzelttim bir daha okuNoktalama işareti kullanır mısın. Bişi anlamadım.
forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştıHocam bunda da Amazon'la ilgili ciddi bir problem yok.
Herhalde Amazon satıcılı aldın ve KolayGelsin veya AGT kargo şirketi ile teslimat denendi. Genelde bu durumlarda Amazon'a bildirirsen sana para iadesi vs. yapıp konuyu anlaşmalı kargo şirketleri ile hallediyorlar. Bence en iyisi bundan sonra öyle yapman olur.
Benzerini yaşamıştım önceki postuna da atmıştım. Kargo Amazon'dan habersiz benim iade ürünümü deposuna yerleştirmiş ve 1 ay bekletmişti. Paramı da 1 ay geç almıştım. Paraya sıkıştığım bir dönemdi bir de. Tabi ben Amazon'u biraz suçlayabildim çünkü tamamen onlarla iletişim halindeydim ve anlaşmalı kargo şirketini arayıp durumu onaylamalarını istiyordum sürekli.
Neyse çözülmüştü en azından ve gayet nazik, yardımseverlerdi. Nr kadar kredi kartım o hafta zortlasa da hallettiler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bundan sonra da Amazon'dan almaya devam ederim.
Son 1 yıldır falan doğru biraz bozdular ama hala bizim satıcılardan çok çok daha iyiler ve daha anlayışlı davranıyorlar.
Dediğim gibi Amazon, kargo şirketinin her hareketini gözleyemez maalesef. İnsan hatası çoğunlukla. Kendisine en efektif ve problem yaratmayan kargo şirketleri bunlarmış demek ki onları seçmişler/kurmuşlar.forumda birisinin laptopu çay ile değişti 2 ay boyunca uğraştı
Şimdi o kargo şirketiyle anlaşan amazonda sorun yok mu yani
Suçlu amazon değil kargo firmasıgeçenlerde amazon ovmustum problemleri çözüldüğü için bu sefer gömme zamanı
geçen hafta pazar günü utu siparişi verdim sipariş verirken çarşamba randevulu teslimat seçtim ama ürün pazartesi dağıtıma çıkarıldı her neyse amazon bize randevu bilgisi vermemiş dediler çarşamba günü getirelim dediler tamam dedim çarşamba günü urunu getirmediler amazonu aradım adresinizde eksik var demişler ama sizin adresiniz de doğru anlamadım dedi cumartesi getirelim dediler tamam dedim cumartesi günü tüm ailem evdeydi adresinizde yoktunuz diyip gene getirmediler sonuc olarak 3 sipariş hakkını doldurdular ve ürün iade oldu
benim dusuncem kargo firması ürüne zarar verdi iade olması için uğraşıyor çünkü daha önce adresinizde yoktunuz diye bir yalan atmamislardi