İndirim kovaladığımız bu günlerde hepinize başarılar diliyorum ilk önce.
Konu başlıkta belirtmiş olduğum gibi Amazon'dan anakart siparişi.
Ürün Amazon'un kendi satıcı olduğu bir anakart MSI B650 Gaming Plus Wi-Fi modeli.
Ürünü iki kez sipariş ettim.
İlkini ödeme yanlış olduğu için iade ettim. Kutusu sıfır jelatinleri yerli yerinde kokusu üstünde diyebilirim yani kullanılmamış kısacası.
İkinci kez ürünü sipariş ettiğimde kutu hafif hasarlı anakartın jelatinleri sökülmüş halde gözle görülür bir hasar olmasa da şüphe uyandıran bir durumda geldi.
Bende hemen amazona yazdım durmu anlattım. Onlar ürünlerinin sıfır olduğunun iddasında buldunu fakat ben durmun farklılık gösterdiğini ilk gelen paketle aynı durumda olmadığını belirttim.
İstersem ürünü iade edebileceğimi değişim içinde şu an stok olmadığını belirttiler.
Eğer istersem hasar içinde para iadesinde bulunabileceklerini söylediler. Bunu kabul edersem ürünün değişiminin olmayacağını belirttiler.
İki arada bir derde kaldım stok şu an için yok iade isteyemiyorum. Jelatinleri eksik diye anakartı kontrol etmedim sıfır olduğundan emin olamadığım için. Ne yapmamı önerirsiniz. Değişim için bekleyeyim mi yoksa hasar oranında para iadesi mi talep edeyim.