Neler Yeni

Amazon Müşteri Hizmetleri Rezilliği.

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

KYTECHNGAMING

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
657
Dahası  
Reaksiyon skoru
275
Konum
Antalya
İsim
Kemal Yerebakan
İlgilendiği Kategoriler
Modem-Router
Pimpiriklenmişsiniz tamam anladık, karşınıza duygularını katan bir müşteri temsilcisi gelmiş ki hem satıcı hem de müşterisi olduğum mecrada bu tarz farklı müşteri temsilcilerine denk geliyoruz. Lakin şu ne demek Allah aşkına;


Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar

Gidin başka ülkeden alışveriş yapın o zaman. Türk satıcılardan farkı kalmamış diyerek nasıl bir genelleme yaptığınızın farkında mısınız?
O zaman peynirinizi de gidin Uganda'dan alın mesela.

Not: Bu yorum genele olan bir sitemdir. Çok yanlış tabirler kullanılıyor memleketimizde. Hakkı ile dürüst iş yapana da dokunduruyorsunuz.....
 
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
62
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Bossurtucu
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
Rezillik Amazonda değil sende.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Şimdi arkadaşlar öncellikle ben konuya bakmayalı epey sayfa geçmiş konuya girmeden önce tarafıma edilen tüm hakaretlerin hepsini eden arkadaşlara aynen geri iade ediyorum şimdi öncellikle bazı arkadaşlar demişki koskoca şirket kargolamasınımı bilmeyecek neden mail atıyorsun demiş bunun cevabını vereyim

S23 FE yorumlarını azıcık okursanız sadece bir paket içerisinde hiçbirşeye sarmadan gönderdiklerini ve bazı arkadaşların telefonlarının paramparça geldiğine dair yorumlar okudum. bu yüzden amazona e-posta üzerinden sadece 1 talepte bulunarak şu cümleleri kullandım lütfen ürünü patpata sarabiliyorsanız sararsanız çok memnun olurum bu talebimi ilgili ekipleirnize ve yöneticilerinize iletebilir misiniz diye bir cümle yazdım ve gönderdim. Ve yanıt alamadım bugün ise ikinci kez birinci soruma alamadığım yanıt için destek talebi açıyorum ve müşteri temsilcisi bana çıkışıyor ve bunu forumda destekleyenler var doğru mu anladım? arkadaşlar herkes bir yerde çalışıyor. herkes gergin ben sadece destek almak için oraya e-posta attım 25 bin lira ben bir telefona ödedim ve müşteri temsilcisiyle konuşurkende emir kipi ile değil rica laflarına çok dikkat ettim konuyu açarkande bizzat hep rica ettiğimi belirttim arayan arkadaşa 1 talebimi anlattım ikinci konuyu anlatmama izin vermeyip kendi iş hayatında ki problemleri anlatıyor ve bende buna kızıyorum diye forumda bunu destekleyen arkadaşlar var gerçekten allah akıl fikir versin amazon benim babamın oğlu değil ben aldığım hizmete bakarım yaşadığım tecrübeyi anlattım diye bi 7 sülaleme sövülmedik şey kalmadı ayrıca bu e-posta hizmetine bağlanmayıda son seçenek olarak gördüm amazonda canlı sohbete ve telefon hattına bağlanamadım hata veriyordu maillerime bakmadılar diye 2.kez maili attım diye kimseyi darlamış olmuyorum bir firma sizin sorularınızı yanıtlamayıp, bunu ben istersem e-posta yanıtlarım gibi bir müşteri hizmetleri ile karşılaşırsanız ozaman alay edenleri ve tarafıma hakaret edenleri görürürm. Amazonu babanızın oğlu gibi görmeyi bırakın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi arkadaşlar öncellikle ben konuya bakmayalı epey sayfa geçmiş konuya girmeden önce tarafıma edilen tüm hakaretlerin hepsini eden arkadaşlara aynen geri iade ediyorum şimdi öncellikle bazı arkadaşlar demişki koskoca şirket kargolamasınımı bilmeyecek neden mail atıyorsun demiş bunun cevabını vereyim

S23 FE yorumlarını azıcık okursanız sadece bir paket içerisinde hiçbirşeye sarmadan gönderdiklerini ve bazı arkadaşların telefonlarının paramparça geldiğine dair yorumlar okudum. bu yüzden amazona e-posta üzerinden sadece 1 talepte bulunarak şu cümleleri kullandım lütfen ürünü patpata sarabiliyorsanız sararsanız çok memnun olurum bu talebimi ilgili ekipleirnize ve yöneticilerinize iletebilir misiniz diye bir cümle yazdım ve gönderdim. Ve yanıt alamadım bugün ise ikinci kez birinci soruma alamadığım yanıt için destek talebi açıyorum ve müşteri temsilcisi bana çıkışıyor ve bunu forumda destekleyenler var doğru mu anladım? arkadaşlar herkes bir yerde çalışıyor. herkes gergin ben sadece destek almak için oraya e-posta attım 25 bin lira ben bir telefona ödedim ve müşteri temsilcisiyle konuşurkende emir kipi ile değil rica laflarına çok dikkat ettim konuyu açarkande bizzat hep rica ettiğimi belirttim arayan arkadaşa 1 talebimi anlattım ikinci konuyu anlatmama izin vermeyip kendi iş hayatında ki problemleri anlatıyor ve bende buna kızıyorum diye forumda bunu destekleyen arkadaşlar var gerçekten allah akıl fikir versin amazon benim babamın oğlu değil ben aldığım hizmete bakarım yaşadığım tecrübeyi anlattım diye bi 7 sülaleme sövülmedik şey kalmadı ayrıca bu e-posta hizmetine bağlanmayıda son seçenek olarak gördüm amazonda canlı sohbete ve telefon hattına bağlanamadım hata veriyordu maillerime bakmadılar diye 2.kez maili attım diye kimseyi darlamış olmuyorum bir firma sizin sorularınızı yanıtlamayıp, bunu ben istersem e-posta yanıtlarım gibi bir müşteri hizmetleri ile karşılaşırsanız ozaman alay edenleri ve tarafıma hakaret edenleri görürürm. Amazonu babanızın oğlu gibi görmeyi bırakın.
Forumda yaşadığın olumsuz deneyimi anlatmak bile suç olmuş gerçekten 7 sülaleme gelmeyen hakaret kalmadı hani derler ya davulun sesi uzaktan hoş gelir aynı bu mantık benle aynı problemi yaşamayan adamlar kendi siparişleri olumlu geçti diye bana hakaret ediyor tamam da kardeşim hadi eleştirebilirsin hiç sıkıntı yok ben zaten takıntılı bir insan olduğumu söyledim sadece bir ricada bulundum zaten ilet ilet diye adamları darlamadım ki, tarafıma her şekilde eleştiriyi kabul ederim. insan oğlu zaten eleştiriler ile kendini geliştirir ama sen malmısın? sensin rezillik gibi cümleler kurarak sadece kendi karakterinizi belli etmiş oluyorsunuz diyeceklerim bu kadar mesajıma gülücük atacak adam varsa da pek dikkate almayacağım ben yaşadığım deneyimimi anlattım Firmaya hakaret etmedim Hepimiz aynı taraftayız hepimiz tüketiciyiz tüketici olarak birbirimizi desteklememiz gerekirken böyle gidipte satıcıyı böyle desteklerseniz böyle böyle adamın başına inerler
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,386
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
E-POSTA 'ya kimse cevap vermiyor verseler dahi %1 mesajlasma veya arama ile halletmen lazım problemini kalite düştü maalesef
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
E-POSTA 'ya kimse cevap vermiyor verseler dahi %1 mesajlasma veya arama ile halletmen lazım problemini kalite düştü maalesef
Dostum bende e-posta'ya yazdım diye hizmet alamıyorum diye linç yiyorum bende aynen bu konuda kalitenin düştüğünü bahsettim canlı destekleri ve aramaları çalışmadığını yazdım ama nafile 7 sülaleme yemediğim küfür kalmadı hay yaşa dostum akıllı adamın hali başka oluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dostum bende e-posta'ya yazdım diye hizmet alamıyorum diye linç yiyorum bende aynen bu konuda kalitenin düştüğünü bahsettim canlı destekleri ve aramaları çalışmadığını yazdım ama nafile 7 sülaleme yemediğim küfür kalmadı hay yaşa dostum akıllı adamın hali başka oluyor.
Müşteri temsilcisi tarafıma saygısızlık yaotı arkadaşlarda saygısızlığı destekliyor :D sonra kendileri konu açıyorlar "Firma bana böyle böyle dedi rezillik burdan almayın" gibi konular açıyorlar insana yine dediğim gibi davulun sesi uzaktan hoş gelir
 

Muhammet Emir

80+ Bronze
Katılım
29 Ağustos 2020
Mesajlar
839
Dahası  
Reaksiyon skoru
294
İsim
Muhammet Emir
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Oyunlar, Teknolojik Gelişmeler, Borsa, Ticaret, Kripto
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
amazonun yalnızca 1 tane temsilcisiyle yaşadığınız bir sorunu tüm amazon müşteri hizmetlerine atmak kulağa oldukça saçma geliyor ayrıca iletişimde bulunduğunuz müşteri temsilcisiyle olan iletişiminizi değerlendirebileceğiniz bir sekme var ve orda yaşadığınız sorunlarınızı anlatırsanız size daha çok yardımcı olucaklardır ben yıllardır alışveriş yaparım 1 kere bile yardımcı olmamaya çalışan bir müşteri temsilcisiyle karşılaşmadım, yanlış anlamalardada oldukça yardımcı oldular bence siz 2. bir email atın sorununuza yardımcı olucaklardır
 

Pew Pew

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2024
Mesajlar
794
Dahası  
Reaksiyon skoru
523
İsim
Cem Şimşek
İlgilendiği Kategoriler
Sağlık
Saçma bir talep. Bakkal dükkanı değil ki bu istediğin gibi paketlesinler. Kaç tane deposu var kim bilir.
E-postaya yanıt gelene kadar zaten kargoya verilmiş olur. Canlı sohbete bağlanmak en iyisi.
Başka satıcılar kullanılmış ürün gönderip tüketiciye kitlemeye çalışıyor, amazon açtığın ürünü bile iade olarak kabul edebiliyor, mağdur etmiyor.
Telefon görüşmenizdeki çalışan ise mesai saati bittiyse hizmet vermemekte haklı ama üslup konusunda haksız.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
amazonun yalnızca 1 tane temsilcisiyle yaşadığınız bir sorunu tüm amazon müşteri hizmetlerine atmak kulağa oldukça saçma geliyor ayrıca iletişimde bulunduğunuz müşteri temsilcisiyle olan iletişiminizi değerlendirebileceğiniz bir sekme var ve orda yaşadığınız sorunlarınızı anlatırsanız size daha çok yardımcı olucaklardır ben yıllardır alışveriş yaparım 1 kere bile yardımcı olmamaya çalışan bir müşteri temsilcisiyle karşılaşmadım, yanlış anlamalardada oldukça yardımcı oldular bence siz 2. bir email atın sorununuza yardımcı olucaklardır
2. emaili attım zaten attıktan sonra başıma bu geldi ayrıca müşteri hizmetlerinden saygısızlık yetmemiş gibi konuda da tarafıma hakaret yiyorum konuyu okumadan davranan çok anladığım kadarıyla konuyu sizde detaylı okumamışsınız detaylı okursanız anlarsınız olayı zaten.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,386
Dostum bende e-posta'ya yazdım diye hizmet alamıyorum diye linç yiyorum bende aynen bu konuda kalitenin düştüğünü bahsettim canlı destekleri ve aramaları çalışmadığını yazdım ama nafile 7 sülaleme yemediğim küfür kalmadı hay yaşa dostum akıllı adamın hali başka oluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Müşteri temsilcisi tarafıma saygısızlık yaotı arkadaşlarda saygısızlığı destekliyor :D sonra kendileri konu açıyorlar "Firma bana böyle böyle dedi rezillik burdan almayın" gibi konular açıyorlar insana yine dediğim gibi davulun sesi uzaktan hoş gelir
içlerinde dengesiz insan var her firma'da olduğu gibi şayet saat ve tarihi hatırlıyorsan şikayet kaydı bırak
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Saçma bir talep. Bakkal dükkanı değil ki bu istediğin gibi paketlesinler. Kaç tane deposu var kim bilir.
E-postaya yanıt gelene kadar zaten kargoya verilmiş olur. Canlı sohbete bağlanmak en iyisi.
Başka satıcılar kullanılmış ürün gönderip tüketiciye kitlemeye çalışıyor, amazon açtığın ürünü bile iade olarak kabul edebiliyor, mağdur etmiyor.
Telefon görüşmenizdeki çalışan ise mesai saati bittiyse hizmet vermemekte haklı ama üslup konusunda haksız.
mesai saatinin bitmediğini söyledi ben bunların hepsini sordum zaten dostum kendisi mesai saatinde olduğunu söyledi ayrıca mesai saati bittiyse bile madem arıyorsa hizmetide adam gibi vermek zorunda.
Mesaj otomatik birleştirildi:

içlerinde dengesiz insan var her firma'da olduğu gibi şayet saat ve tarihi hatıyorlıyorsan şikayet kaydı bırak
şikayet kayıdını bıraktım zaten
 

korro

80+ Bronze
Katılım
6 Mart 2022
Mesajlar
832
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Koray Yıldız
Amazon beni cepten arasın diyorsun ve arıyorlar daha ne yapsınlar? şu an linkini bulamadım ama var böyle bir hizmetleri.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom