Neler Yeni

Amazon Müşteri Hizmetleri Rezilliği.

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Muhammet Emir

80+ Bronze
Katılım
29 Ağustos 2020
Mesajlar
839
Dahası  
Reaksiyon skoru
294
İsim
Muhammet Emir
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Oyunlar, Teknolojik Gelişmeler, Borsa, Ticaret, Kripto
2. emaili attım zaten attıktan sonra başıma bu geldi ayrıca müşteri hizmetlerinden saygısızlık yetmemiş gibi konuda da tarafıma hakaret yiyorum konuyu okumadan davranan çok anladığım kadarıyla konuyu sizde detaylı okumamışsınız detaylı okursanız anlarsınız olayı zaten.
sorun ne biliyor musunuz burda olay kısaca şu amazona bir istekte bulunduğunuz mesaj göndermişsiniz ve size yardımcı olmamışlar ve baştan savarmış gibi konuşmuşlar ve burda tüm forumun yapabileceği tek şey herkesin amazon hakkındaki kendi düşüncelerini yazması veya size sorunu çözmeniz için tavsiyede bulunması bende bunu yaptım.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
sorun ne biliyor musunuz burda olay kısaca şu amazona bir istekte bulunduğunuz mesaj göndermişsiniz ve size yardımcı olmamışlar ve baştan savarmış gibi konuşmuşlar ve burda tüm forumun yapabileceği tek şey herkesin amazon hakkındaki kendi düşüncelerini yazması veya size sorunu çözmeniz için tavsiyede bulunması bende bunu yaptım.
Size lafım yok zaten bazı arkadaşlar tarafıma hakarette bulunmuş lafları zaten kendilerine aynen iade ediyorum.
 

Xelushy

80+
Katılım
1 Eylül 2020
Mesajlar
170
Dahası  
Reaksiyon skoru
59
İsim
Tuna akbulut
mesai saatinin bitmediğini söyledi ben bunların hepsini sordum zaten dostum kendisi mesai saatinde olduğunu söyledi ayrıca mesai saati bittiyse bile madem arıyorsa hizmetide adam gibi vermek zorunda.
Mesaj otomatik birleştirildi:


şikayet kayıdını bıraktım zaten
Hocam aslında burada durum iletişim kopukluğundan kaynaklanıyor. Bütün cevapları okudum neredeyse haklı olanlarda var haklı olmayanlarda. Milletin dediği gibi amazon zaten haftasonu hariç kargoyu 1 günde ya da aynı gün içinde kargoya veriyor. Senin mail den attığın talebi nasıl cevaplasınlar ya da uygulasınlar. Bide orası normal mahalle arası depo değil. Amazon müşteri temsilcisi depo da telefonunu paketleyen adama bunu birazcık daha sarsın nasıl diyebilir ki? Ya da bunu nasıl uygulamaya soksun. Amazon kadar da müşteri hizmetlerine kolay bağlanan başka bir site görmedim. Hem mesaj olarak bağlanabiliyorsun 2 3 dakika gibi bir sürede ya da beni ara seçeneği var oradan direk seni arıyorlar ve sorununu anlatıyorsun.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,592
En İyi Cevap
1
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
Mesai davranışı konusunda haklısınız. Ama diğer problemler için maalesef haksızsınız. Ürünün fiyatı düştüyse iade edip yenisini alırsınız. Kampanya dönemi harici aradaki farkı iade etmiyorlar. Kargoyu ne kadarda söyleseniz yine denk gelenle gönderiyorlar. Zaten problem çıkarsa yine iade ederdiniz. Önlem almanız güzel ama karşınızda da amazon var. Mağdur etmez sizi. Müşteri hizmetlerine bağlanmada küçük bir yer var oraya tıklamanız gerekiyor. Ancak daha önce bağlanmamış birisi kolay kolay göremez.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,334
ozellıkle belırtsenız bıle kabul etseler bıle cıkan yere bıldırmelerı lazım onuda yapmazlar
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Konu Hanfendi özür dilemesi ile konu kapandı e-postalara amazon müşteri hizmetlerinde ki attığım maillere bakmayan temsilcilerin bakmaması sebebi ile kadının insiyatif alıp beni aramak istemesi ama arayıp eline yüzüne bulaştırdığı için pişman olduğunu düşünüp beni araması ile gerçekleşti öksürdüğünü ve az daha telefonda kalsa ağlayacağını düşündüğüm için amazon üzerinden tüm şikayetlerimi iptal ettim insanlı hali bende halden anlarım. müşteri temsilcisinin hatasını kabul edip özür dilemesi ve hala forumda ki kullanıcıların beni haksız bulması gerçekten çok garip bir durum allah sonumuzu hayır etsin bu konu böylelikle son buldu.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,334
Konu Hanfendi özür dilemesi ile konu kapandı e-postalara amazon müşteri hizmetlerinde ki attığım maillere bakmayan temsilcilerin bakmaması sebebi ile kadının insiyatif alıp beni aramak istemesi ama arayıp eline yüzüne bulaştırdığı için pişman olduğunu düşünüp beni araması ile gerçekleşti öksürdüğünü ve az daha telefonda kalsa ağlayacağını düşündüğüm için amazon üzerinden tüm şikayetlerimi iptal ettim insanlı hali bende halden anlarım. müşteri temsilcisinin hatasını kabul edip özür dilemesi ve hala forumda ki kullanıcıların beni haksız bulması gerçekten çok garip bir durum allah sonumuzu hayır etsin bu konu böylelikle son buldu.
kankacım adamlar mılyonlarca kez telefon sıparısı almıslardır paketlemeye ekstra ıstemenız sacma geldı mıllete
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
kankacım adamlar mılyonlarca kez telefon sıparısı almıslardır paketlemeye ekstra ıstemenız sacma geldı mıllete
Dostum Hala bak devam ediyorsun ben ricada bulundum konu kabul edip etmemeleri değil sen ve senin gibiler hala bunu anlamıyor konu üslup arkadaşım üslup.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,334
Dostum Hala bak devam ediyorsun ben ricada bulundum konu kabul edip etmemeleri değil sen ve senin gibiler hala bunu anlamıyor konu üslup arkadaşım üslup.
musterı hızmetlerı konusunda haklısın ona bırsey demıyoruz ama telefon kargosuna ekstra koruma ıstıyorsun adamlar mılyonlarca kez yapmıstır bu ısı
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
kankacım adamlar mılyonlarca kez telefon sıparısı almıslardır paketlemeye ekstra ıstemenız sacma geldı mıllete
Şu konuyu allah aşkına okuyun be güzel arkadaşım. ayrıca millete veya sana saçma geldi diye gelip bana hakaret etme hakkını veya aşağlama hakkını kimseye vermiyor istesem bu mesajları alıp avukatıma versem dava bile açabilirim. İnsanları eleştirebilirsiniz ama kimseye hakaret edemezsiniz. Bir tolere ederim iki tolere ederim üçüncüde kişiye alenen hakaretten davayı yersin.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,334
Şu konuyu allah aşkına okuyun be güzel arkadaşım. ayrıca millete veya sana saçma geldi diye gelip bana hakaret etme hakkını veya aşağlama hakkını kimseye vermiyor istesem bu mesajları alıp avukatıma versem dava bile açabilirim. İnsanları eleştirebilirsiniz ama kimseye hakaret edemezsiniz. Bir tolere ederim iki tolere ederim üçüncüde kişiye alenen hakaretten davayı yersin.
sana hakeret etmıyorum sadece konu hakkında yorum yapıyorum
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
musterı hızmetlerı konusunda haklısın ona bırsey demıyoruz ama telefon kargosuna ekstra koruma ıstıyorsun adamlar mılyonlarca kez yapmıstır bu ısı
Ben telefon kargosunda ricada bulundum dostum zorlamadım zorlamadığım birşeyi sanki zorlamışım gibi lanse ederek sen mi hakaret ettin bilmiyorum ama bazı arkadaşlar haddini aşarak hakaret etti bir daha hakaret gelirse zaten avukatıma bilgi vereceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

sana hakeret etmıyorum sadece konu hakkında yorum yapıyorum
Yok dostum hakaret ettiğnii söylemiyorum zaten hakaret edenlere söylüyorum 5 dakka amazon ile sohbete girdim 2 sayfalık konu çıkmış anama avradıma sövecek herifler resmen :D ondan biraz gerginim sen sövdün demedim zaten yanlış anlama kb
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,334
Ben telefon kargosunda ricada bulundum dostum zorlamadım zorlamadığım birşeyi sanki zorlamışım gibi lanse ederek sen mi hakaret ettin bilmiyorum ama bazı arkadaşlar haddini aşarak hakaret etti bir daha hakaret gelirse zaten avukatıma bilgi vereceğim.
rıcada bulunursunuz kabul ederler ama telefonun cıkacagı depoya ekstra olarak bıldırmesı gerek yapmazlar bunuda
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,022,683
Mesajlar
9,231,878
Üyeler
162,046
Son üye
SerkanDoğan
Top Bottom