Neler Yeni

Amazon Müşteri Hizmetleri Rezilliği.

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Palo DAYI 👑

80+ Gold
Katılım
10 Aralık 2023
Mesajlar
9,392
ben 6-7 ay once monıtor alıp ıade ettım
gecenlerde s23 aldım 1-1.5 ay oldu sorunsuz kullanıyorum
musterı hızmetlerıyle deneyımım olmadı nasıldır bılemem
 

yenigeldim

80+ Silver
Katılım
2 Şubat 2024
Mesajlar
2,250
Uygunsuz davranış
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
12,000
kargoyu belırtsenız bıle o kadar yapmazlar kargoda sıkıntı yasarsanız onu karsılayacaklardır
 

pxnouma

80+
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
332
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Numan Ceylan
N11, gittigidiyor, çiçeksepeti, Trendyol, Sahibinden gibi B2C C2C sitelerin destekleriyle kıyaslarsak Amazon 88'e katlar.
Hemen hemen her sitenin desteğine yazıyorum, Amazon dışında müşteriyi umursayan görmedim.
 

pxnouma

80+
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
332
Dahası  
Reaksiyon skoru
209
İsim
Numan Ceylan
hepsıburadanınkıde guzel
2010'dan beridir kullanırım, 2016'dan beridir sık sık kullanırım. Şimdiye kadar 300 tane destekle görüşmüşümdür, iyi değil. Bu benim fikrim.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
12,000
2010'dan beridir kullanırım, 2016'dan beridir sık sık kullanırım. Şimdiye kadar 300 tane destekle görüşmüşümdür, iyi değil. Bu benim fikrim.
valla hepsıburadanınkını bır kere kargo ekstra vergı cıkarmı dıye sordum hepsı dahıl dedı kısaca anlattılar
 

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,321
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,601
İsim
Deniz Bey
Bazen relax olmak lazım, ekstra böyle şeylere gerek yok, olması gerektiği gibi kargolanır zaten, durduk yere sinir stres yapmışsınız, ayrıca satıcı amazon ise aradaki farkı ilerleyen günlerde zaten verirlerdi bir şey yapmanıza gerek yoktu
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,513
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,365
İsim
Berk
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
bir bakıma haklısın valla ne diyim bende böyle bir mesaj görsem aha sorunlu bir müşteri daha derdim hele bir de mesaimin bitmesine yakın, kargomu iyi paketleyin 😕 böyle şeyler için ne müşteri hizmetleri hattını meşgul edin ne de insanların vakitlerini çalın. ayıptır ya umarım ne yaptığını anlamışsındır.
 
Son düzenleme:

Xarun

80+
Katılım
31 Aralık 2021
Mesajlar
252
Adamlar ilk kez telefon satmıyor nasıl kargolayacağına kendi karar verir,göze alan alır,göze alamayan gider elden alır.Akşama kadar 3 kuruş maaşa çalışan temsilcileri darlarsanız cevabını alırsınız onlar da insan.
 

agno

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2024
Mesajlar
847
Dahası  
Reaksiyon skoru
383
İsim
burak
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
Valla çok haklısın böyle sorunlar da genelde bu tiplerin başına gelir hep
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,044,940
Mesajlar
9,406,325
Üyeler
165,749
Son üye
akon1453
Top Bottom