Amazon Müşteri Hizmetleri Rezilliği.

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
ben 6-7 ay once monıtor alıp ıade ettım
gecenlerde s23 aldım 1-1.5 ay oldu sorunsuz kullanıyorum
musterı hızmetlerıyle deneyımım olmadı nasıldır bılemem
 
Uygunsuz davranış
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
 
kargoyu belırtsenız bıle o kadar yapmazlar kargoda sıkıntı yasarsanız onu karsılayacaklardır
 
N11, gittigidiyor, çiçeksepeti, Trendyol, Sahibinden gibi B2C C2C sitelerin destekleriyle kıyaslarsak Amazon 88'e katlar.
Hemen hemen her sitenin desteğine yazıyorum, Amazon dışında müşteriyi umursayan görmedim.
 
N11, gittigidiyor, çiçeksepeti, Trendyol, Sahibinden gibi B2C C2C sitelerin destekleriyle kıyaslarsak Amazon 88'e katlar.
Hemen hemen her sitenin desteğine yazıyorum, Amazon dışında müşteriyi umursayan görmedim.
hepsıburadanınkıde guzel
 
hepsıburadanınkıde guzel
2010'dan beridir kullanırım, 2016'dan beridir sık sık kullanırım. Şimdiye kadar 300 tane destekle görüşmüşümdür, iyi değil. Bu benim fikrim.
 
2010'dan beridir kullanırım, 2016'dan beridir sık sık kullanırım. Şimdiye kadar 300 tane destekle görüşmüşümdür, iyi değil. Bu benim fikrim.
valla hepsıburadanınkını bır kere kargo ekstra vergı cıkarmı dıye sordum hepsı dahıl dedı kısaca anlattılar
 
Bazen relax olmak lazım, ekstra böyle şeylere gerek yok, olması gerektiği gibi kargolanır zaten, durduk yere sinir stres yapmışsınız, ayrıca satıcı amazon ise aradaki farkı ilerleyen günlerde zaten verirlerdi bir şey yapmanıza gerek yoktu
 
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
bir bakıma haklısın valla ne diyim bende böyle bir mesaj görsem aha sorunlu bir müşteri daha derdim hele bir de mesaimin bitmesine yakın, kargomu iyi paketleyin 😕 böyle şeyler için ne müşteri hizmetleri hattını meşgul edin ne de insanların vakitlerini çalın. ayıptır ya umarım ne yaptığını anlamışsındır.
 
Son düzenleme:
Adamlar ilk kez telefon satmıyor nasıl kargolayacağına kendi karar verir,göze alan alır,göze alamayan gider elden alır.Akşama kadar 3 kuruş maaşa çalışan temsilcileri darlarsanız cevabını alırsınız onlar da insan.
 
Kanka kusura bakma da mal mısın? Benimkini iyi paketleyin nedir? Koskoca depodan çıkıyor sence senin paketi 50 metrekare depodan mı çıkarıyorlar. Aldığın ürünü bazen iptal bile edemiyorsun. Kapıdan almazsınız falan diyorlar. Ayrıca zaten kitap alınca bile dünya kadar sarıyorlar. Ayrıca ürün indirime girince de farkı kupon olarak falan veriyorlar. Senin gibi tiplerle uğraşmaları adamlar için zulüm.
Valla çok haklısın böyle sorunlar da genelde bu tiplerin başına gelir hep
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top