Yapmasınlar dostum sıkıntı değil yine söylüyorum mesajın ana konusu üslupla ilgili konu üslup ile tartışılması gerekirken kargo konusu açılıyor ben bundan bahsediyorum artık lütfen şu kargo konusunu kapatabilir miyiz? kendinizi benim yerime koyun böyle bir durum yaşıyorsunuz ve konunuzun mesajında bir kaç cümlesinde kargo ile ilgili mesaj var ama diğer kalan tüm mesajlar üslup ile ilgili yaşanan deneyimlerinizle ilgili siz en çok hangi konu ile ilgili konuşulmasını istersiniz? ve en önemlisi adam öldürmül gibi veya da birine tecavüz etmiş gibi hakaret itamlarına maruz kalmak ister misiniz?
Dostlar bundan 2 3 gün önce S23 FE modelli bir telefon sipariş etme kararı aldım ve sipariş ettikten sonra canlı sohbete bağlanıp biraz pimpirik bir kullanıcı olduğum için amazon'un canlı sohbeti üzerinden, ürünün paketlenmesine daha dikkat edilmesini, ürünün sallanmayacak şekilde paketlenmesini istemek için ricada bulunacaktım. Fakat, canlı desteğe herhangi bir şekilde bağlanamadım E-posta göndereyim dedim E-Postama yanıt gelmedi Bugün tekrar E-Posta gönderdim ürünün paketlenmesi ile ilgili dikkat edilmesi için. amazonla iletişime geçecektim olay az önce yaşanıyor çok taze. beni bir temsilci arıyor ben mng kargo ile yaşadığım şehirde sıkıntılar yaşadığımı, bu yüzden Kolay Gelsin kargo ile göndermeleri konusunda bir ricada bulunarak talebimi iletmelerini istedim ve yine kargoyu daha özenli paketlenmesini konusunda ricada bulundum. beni arayan temsilci buraya kadar çok güzel konuştu ikinci konuya gelince yani ben S23 FE aldığım vakit 25.000 TL'idi ben aldıktan 2 3 gün sonra fiyatı düştü. 24.450 liraya bende tamamen ricada bulunaraktan, dedim hediye promosyonu verebilir misiniz vesaire diyecekken kadın hemen Yok benim mesai saatim doldu yok başka arkadaşlarımın yapması gereken işi ben yapıyorum yok işte diğer talebinizi başka e-posta adresi açıp iletseniz olmaz mı? gibisinden tavırlar en sonda o kadar saçma sapan bir cümle kurdu ki beni zıvanadan çıkarttı oraya kadar tolere ettim zaten. dedi ki AMAZON müşteri hizmetleri e-postalara insiyatif alırsa bakarmış. Dedim ne insiyatifi iki saattir diğer arkadaşlarınızın yaptığı hatanın faturasını bana kesmeye çalışıyorsunuz 25 bin lira telefona para ödemişim üstelik amazon primede üyesiyim. E-Postalara bakmak sizin yükümlülüğüniz insiyatif dedi kafayı yedim. Yahu hangi şirkette ki müşteri temsilcisinin e-postalara bakıp bakmaması temsilcinin insiyatifine kalır koskoca amazon firmasının Müşteri Hizmetleri E-Posta adreslerine bakmaktan aciz en son bu insiyatif cümlesine başladıktan sonra derhal siparişimi iptal ettim ve bu terbiyesiz temsilcinin suratına telefonu kapattım. Eski amazondan artık gerçekten eser kalmamış. Bizim diğer türk satıcılarından farkları kalmamış diyeceğim ama her geçen gün daha da beter hale geliyorlar Şuan da aldığım telefonu iptal ettim tekrar alacağım ama nereden alacağım konusunda kararsızım.
Ya sen ne anlatıyorsun ne boş bi adamsın bu forumda olman bile hata , adamlar kötü bir şey dememiş gelip hemen çamur atıyorsun. Adamların suçu yok sen kıl bir müşterisin , zaten paketlemeleri gayet iyi yapıyorlar senden mi öğrenecekler nasıl paketleneceğini yarım akıllı? Ayrıca o promosyonu belirli şartlarda sağlıyorlar hiçbir bilgin yok tabi boş boş atıyorsun anca. Sen mümkünse hiçbir yerden alışveriş yapma.
Kendisi beni aradı insanlık hali anlarız hocam çok özür diledi fakat ben bir özür dilese hatta kusura bakma dese bile eyvallah diyecektim zaten kendiside zaten gereğiyle durumu anlattı insan hali kendisinin zaten çok yorgun hasta olduğunu ve bugün çok gergin olduğunu anladım düzgünce durumu anlattı onunda bir hatası yok ki? maili yanıtlaması gereken kişiler maillere ilgilenmemiş ülke de düzgünce işini yapan insan yok ben ona da burda kendim hak veriyorum haklı. ama bir işe girip işinden çıkamayacağını düşünüyorsa o işe girmemesi gerekirdi. ama burda niyeti önemliydi benim için kadın iyi niyet ile aramaya gelmiş. ama aradıysanda düzgünce hizmet vermesi gerekiyordu. ben bundan bahsettim bundan bahsettim diye de üstte adamlar bıçakla silahla saldırmaya geleceklerdi konu şuan müşteri hizmetlerinde yaşanan saygısızlık değil konuda ki arkadaşların hakaretleri ile ilgili kendileri ile ilgili yasal süreç başlatmayı bile düşünmüyorum değil. müşteri hizmetleri bile hatasını kabul ederken alenen tarafıma hakaret etme özgüveni nereden geliyor kendilerine sormak lazım.
Ya sen ne anlatıyorsun ne boş bi adamsın bu forumda olman bile hata , adamlar kötü bir şey dememiş gelip hemen çamur atıyorsun. Adamların suçu yok sen kıl bir müşterisin , zaten paketlemeleri gayet iyi yapıyorlar senden mi öğrenecekler nasıl paketleneceğini yarım akıllı? Ayrıca o promosyonu belirli şartlarda sağlıyorlar hiçbir bilgin yok tabi boş boş atıyorsun anca. Sen mümkünse hiçbir yerden alışveriş yapma.
Ya sen ne anlatıyorsun ne boş bi adamsın bu forumda olman bile hata , adamlar kötü bir şey dememiş gelip hemen çamur atıyorsun. Adamların suçu yok sen kıl bir müşterisin , zaten paketlemeleri gayet iyi yapıyorlar senden mi öğrenecekler nasıl paketleneceğini yarım akıllı? Ayrıca o promosyonu belirli şartlarda sağlıyorlar hiçbir bilgin yok tabi boş boş atıyorsun anca. Sen mümkünse hiçbir yerden alışveriş yapma.
Kendisi beni aradı insanlık hali anlarız hocam çok özür diledi fakat ben bir özür dilese hatta kusura bakma dese bile eyvallah diyecektim zaten kendiside zaten gereğiyle durumu anlattı insan hali kendisinin zaten çok yorgun hasta olduğunu ve bugün çok gergin olduğunu anladım düzgünce durumu anlattı onunda bir hatası yok ki? maili yanıtlaması gereken kişiler maillere ilgilenmemiş ülke de düzgünce işini yapan insan yok ben ona da burda kendim hak veriyorum haklı. ama bir işe girip işinden çıkamayacağını düşünüyorsa o işe girmemesi gerekirdi. ama burda niyeti önemliydi benim için kadın iyi niyet ile aramaya gelmiş. ama aradıysanda düzgünce hizmet vermesi gerekiyordu. ben bundan bahsettim bundan bahsettim diye de üstte adamlar bıçakla silahla saldırmaya geleceklerdi konu şuan müşteri hizmetlerinde yaşanan saygısızlık değil konuda ki arkadaşların hakaretleri ile ilgili kendileri ile ilgili yasal süreç başlatmayı bile düşünmüyorum değil. müşteri hizmetleri bile hatasını kabul ederken alenen tarafıma hakaret etme özgüveni nereden geliyor kendilerine sormak lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sende o kadar boş bir insansın ki daha okuduğunu anlamayacak kadar cahilsin.
Anlamalık bir durum yok bomboş konu açıyorsun , geçen yıl 14 pro max satın aldım ertesi gün fiyatı 1.5k düştü sadece belirli şartlarda hediye bakiye verdiklerini söylediler , hadi önemli olan o değil müşteri hizmetlerini senin gibi kaç kişi bu konu için darlıyor haberin var mı? 450 tl için düştüğün hallere bak dostum , iban at ben vereyim paranı , komidinin üstünede bırakabilirim. Alt tarafı 1 tane müşteri hizmetlerinden birisi bi tık kaba konuştu diye girdiğin triplere bak bide konu açmışsın utanmadan.
neyse bu konuyu daha fazla tartışmayacağım daha okuduğunu anlamada sıkıntı çeken yaratıklarla konuyu daha fazla tartışmayacağım. Konu zaten müşteri hizmetleri ile konuşularak tatlıya bağlandı konu kilitlenebili rriyi forumlar.
neyse bu konuyu daha fazla tartışmayacağım daha okuduğunu anlamada sıkıntı çeken yaratıklarla konuyu daha fazla tartışmayacağım. Konu zaten müşteri hizmetleri ile konuşularak tatlıya bağlandı konu kilitlenebili rriyi forumlar.
Anlamalık bir durum yok bomboş konu açıyorsun , geçen yıl 14 pro max satın aldım ertesi gün fiyatı 1.5k düştü sadece belirli şartlarda hediye bakiye verdiklerini söylediler , hadi önemli olan o değil müşteri hizmetlerini senin gibi kaç kişi bu konu için darlıyor haberin var mı? 450 tl için düştüğün hallere bak dostum , iban at ben vereyim paranı , komidinin üstünede bırakabilirim. Alt tarafı 1 tane müşteri hizmetlerinden birisi bi tık kaba konuştu diye girdiğin triplere bak bide konu açmışsın utanmadan.
Ulan birde iban at desem atacam diyorsun G2tündeki giydiğin don delik sen ne zırvalıyorsun? buraya ibanı atıcam birazdan atmazsan sen rezil olursun ama
Ulan birde iban at desem atacam diyorsun G2tündeki giydiğin don delik sen ne zırvalıyorsun? buraya ibanı atıcam birazdan atmazsan sen rezil olursun ama