Amazon alışverişimde yaşadığım ilginç sorunu sizlere anlatacağım bilgisi olan veya daha önce başına gelmiş olan arkadaşlarımı konuya davet ediyorum...
Birkaç gün önce Xaomi Redmi Note 10 Pro siparişi vermek için hesabıma girdiğimde daha önce eklemiş olduğum bir kartla sipariş vermeyi denedim ama bu kart hata verdi. Bu kartı yanlış eklediğimi fark ettim ve daha sonradan eklediğim kartımla siparişi verdim. Siparişten birkaç saat sonra hesabın kilitlendi tarzı mail aldım. Benden hesaba hata sonucu yanlış eklediğim kartla doğrulamamı istiyor. Yahu kardeşim ben o karta sahip değilim ki yanlış yazmışım zaten nasıl doğrulayayım? Müşteri hizmetlerine her seferinde bağlanmaya çalışmama rağmen beni hesap uzmanlarına yönlendirip durdular mail gelecek dediler ama ne mail aldım ne de başka yardım görebildim. Sözüm ona 7.891 lira paramı ne iade ediyorlar ne de hesabımı açıyorlar. Asıl şoku müşteri hizmetleri "Elif" adında bir temsilcinin verdiği tepkide yaşadım. Hesabınız kapandıysa, hesap uzmanlarından olumsuz cevap alırsanız, hesabınız kapalı olduğu için size parayı iade edemeyiz tarzında bir şey söyledi! Koskoca global firma Amazon, hata sonucu oluşan bu sorunun çözümü olarak müşterilerinin parasının üstüne yatmakta mı buluyor??? Arkadaşlar şu an çok mağdur durumdayım paranın şu denli zor kazanıldığı dönemde böyle sorunlarla karşılaşıyor olmak büyük sorun. Benzer problemle karşılaşan arkadaşlar veya konu hakkında bilgisi, tecrübesi, birikimi olanları konunun altına davet ediyorum...