SadeceSeyf
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2020
- Mesajlar
- 8,874
Sizin adınıza üzüldüm.Fakat bu konu Amazon dahil her yerde oluyor maalesef.Benim tavsiyem böyle durumlarda 2-3 kere müşteri hizmetlerine bağlanmak ve başka birisinin denk gelmesini sağlamak5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .
Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene instagramdan yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..