Neler Yeni

Çözüldü✓ GamingGen Müşteri Hizmetleri Rezaletliği(firma sorunumu çözdü)

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

SadeceSeyf

80+ Gold
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
8,874
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene instagramdan yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
Sizin adınıza üzüldüm.Fakat bu konu Amazon dahil her yerde oluyor maalesef.Benim tavsiyem böyle durumlarda 2-3 kere müşteri hizmetlerine bağlanmak ve başka birisinin denk gelmesini sağlamak
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,767
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,191
İsim
Necati
ikiside sana aynı şeyi söylemiş zaten :D birisi montaj bandı cart curt diye müşterinin dilinden konuşmuş sadece
Alakası yok anlama sorununmu var kanka telefondaki değişiklik olmayacağını söylüyor yazıyorum değişikşik yapabileceklerini söylüyorlar , telefondaki yüzünden geç mail attım ve sistem çoktan banda alınmış ama tabi sen yine anlamadın;D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sizin adınıza üzüldüm.Fakat bu konu Amazon dahil her yerde oluyor maalesef.Benim tavsiyem böyle durumlarda 2-3 kere müşteri hizmetlerine bağlanmak ve başka birisinin denk gelmesini sağlamak
Hocam yaptım fakat aynı arkadaş çalışıyor , konuya yorum yapanlarda müşteri hizmetlerini savunuyor konuyu anlamadan komik gerçekten
 

r4NG3r

80+ Silver
Katılım
14 Şubat 2022
Mesajlar
4,829
ya dostum adam sana öyle diyor ama ortada montaj bandı felan yok merak etme uğraşmamak için öyle diyor,senin anlamadığın konu bu işte :D

bende gaming gene faturada değişiklik için yazmıştım onlarda mail at düzeltiriz demişlerdi attım ama bir sonuç yok sen ne dersen de mail at diyecek o zaten :D
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,767
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,191
İsim
Necati
ya dostum adam sana öyle diyor ama ortada montaj bandı felan yok merak etme uğraşmamak için öyle diyor,senin anlamadığın konu bu işte :D

bende gaming gene faturada değişiklik için yazmıştım onlarda mail at düzeltiriz demişlerdi attım ama bir sonuç yok sen ne dersen de mail at diyecek o zaten :D
Hocam değişiklik yapamayacak olsalar niye mail atın desin haksız mıyım? Direkt redderlerdi , biraz empati kur kimse güzel bir sistemi kötü bir anakart ile kullanmak istemez değilmi?
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,322
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,287
İsim
Berk
5 Aralık Günü GamingGenden Blade-5600 adlı sistemi bir kaç yükseltme ile satın aldım , satın aldıktan sonra anakartın düşük kaldığını fark ettim araştırmadan almıştım anakartı , sonra gaminggen müşteri hizmetlerini telefonla aradım ve değişiklik yapıp yapamayacağımı sorduğumda imkansız olduğunu söylediler. Siparişi iptal edip tekrar almamı söylediler ama sisteme zam gelmişti ve stok bitmişti .

Bende yapacak bir şey yok diyip kapattım , dün gaminggene instagramdan yazdım ve yardımcı olabileceklerini desteğe mail atmamı söylediler , mail attım az önce yanıt geldi ve yanıtta sistemin montaj bandına alındığını değişiklik yapamayacaklarını söylediler , müşteri hizmetlerindeki arkadaşa 50 dakikada ulaştım yoğunluktan dolayı ve yanlış bilgi verdiği için mağdur oldum , sistemi yükseltmeden aldığım için sitenin zaten bir hatası yok evet ben bunu zaten kabul ediyorum ama normal şartlarda değişiklik yapabiliyorlarmış , şimdi ne yapmam gerek bilgisi olan var mı kaliteli bir sistemi giriş seviyesi bir anakart ile kullanmak istemiyorum arkadaşlar ayrıca müşteri hizmetleri hakkında ne düşünüyorsunuz bu kadar büyük bir firmanin bu kadar kötü müşteri hizmetleri olması çok saçma..
hocam ben şöyle anladım doğru mu

siz müşteri hizmetlerine böyle böyle sipariş verdim anakart upgrade olabilir mi diye sordun onlarda hayır demiş. Çünkü sipariş oluşturulmuş değişiklik olsa bile sana şu parayı şu ibana at anakart upgrade yapalım diyemezler. Siparişin her türlü iptal edilip tekrardan verilmesi lazım fatura için.

instagramdan da üstü kapalı sordun herhalde onlar sosyal medya ile ilgilenir teknik destek tarafını bilmezler dolayısıyla sana mail atıp bilgi almanı önermiş. 1gün ara geçtiği için montaj aşamasına çoktan geçmiş bu durumda iptal edilemez. Yani aslında kafa karıştıran bir durum yok siz sıcağı sıcağına madem anakarttan hoş nut olmadınız direk iptal edecektiniz. Ha diyorsunuz ki fiyatlar zıplamış yani yapacak bir şey de yok.

Her türlü upgrade yapabilmeniz için siparişin iptal edip tekrardan sipariş vermeniz lazımdı, bunu unutmayın bu durumda da fiyatlar zıpladı dediğiniz için çokta can sıkmaya gerek yok.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,767
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,191
İsim
Necati
hocam ben şöyle anladım doğru mu

siz müşteri hizmetlerine böyle böyle sipariş verdim anakart upgrade olabilir mi diye sordun onlarda hayır demiş. Çünkü sipariş oluşturulmuş değişiklik olsa bile sana şu parayı şu ibana at anakart upgrade yapalım diyemezler. Siparişin her türlü iptal edilip tekrardan verilmesi lazım fatura için.

instagramdan da üstü kapalı sordun herhalde onlar sosyal medya ile ilgilenir teknik destek tarafını bilmezler dolayısıyla sana mail atıp bilgi almanı önermiş. 1gün ara geçtiği için montaj aşamasına çoktan geçmiş bu durumda iptal edilemez. Yani aslında kafa karıştıran bir durum yok siz sıcağı sıcağına madem anakarttan hoş nut olmadınız direk iptal edecektiniz. Ha diyorsunuz ki fiyatlar zıplamış yani yapacak bir şey de yok.
1. Kısım doğru fakat normal şartlarda yardımcı olabiliyorlarmış bazen sanırım işin diğer yanını bilmiyorum ama keşke müşteri hizmetlerini düzeltip müşteri memnuniyetini arttırsalar ..
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam ben şöyle anladım doğru mu

siz müşteri hizmetlerine böyle böyle sipariş verdim anakart upgrade olabilir mi diye sordun onlarda hayır demiş. Çünkü sipariş oluşturulmuş değişiklik olsa bile sana şu parayı şu ibana at anakart upgrade yapalım diyemezler. Siparişin her türlü iptal edilip tekrardan verilmesi lazım fatura için.

instagramdan da üstü kapalı sordun herhalde onlar sosyal medya ile ilgilenir teknik destek tarafını bilmezler dolayısıyla sana mail atıp bilgi almanı önermiş. 1gün ara geçtiği için montaj aşamasına çoktan geçmiş bu durumda iptal edilemez. Yani aslında kafa karıştıran bir durum yok siz sıcağı sıcağına madem anakarttan hoş nut olmadınız direk iptal edecektiniz. Ha diyorsunuz ki fiyatlar zıplamış yani yapacak bir şey de yok.

Her türlü upgrade yapabilmeniz için siparişin iptal edip tekrardan sipariş vermeniz lazımdı, bunu unutmayın bu durumda da fiyatlar zıpladı dediğiniz için çokta can sıkmaya gerek yok.
Üstü kapalı sormadım hocam detaylı açıkladım mail atın size orada yardımcı olacaklar dedi instagram admini.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,322
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,287
İsim
Berk
1. Kısım doğru fakat normal şartlarda yardımcı olabiliyorlarmış bazen sanırım işin diğer yanını bilmiyorum ama keşke müşteri hizmetlerini düzeltip müşteri memnuniyetini arttırsalar ..
kesinlikle katılıyorum gaminggen müşteri memnuniyeti sıfır bir firma buna ilgisizlik ve alakasızlıkta eklenebilir, kendim daha beter bir durum yaşadım.
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,767
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,191
İsim
Necati
kesinlikle katılıyorum gaminggen müşteri memnuniyeti sıfır bir firma buna ilgisizlik ve alakasızlıkta eklenebilir, kendim daha beter bir durum yaşadım.
Evet hocam yani yoksa benim karalama gibi bir amacım yok herkes yanlış anlamış yani ayrıca ben herkese gaminggeni öneriyorum çok güzel sistemleri var ve çok kaliteli parçalar kullanıyorlar gerçekten mükemmel ama dediğim gibi müşteri hizmetleri ve memnuniyeti biraz düşük..
 

Oppss1903

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2022
Mesajlar
861
Dahası  
Reaksiyon skoru
381
İsim
Burak Ergül
Karalama ile alakası yok birader gaminggen sevdiğim bir site eskiden beridir alışveriş yapıyorum, sorun sitede değil berbat müşteri hizmetlerinde zaten.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam tek arkadaş çalışıyor müşteri hizmetlerinde telefonla aradığınızda hep aynı arkadaş açıyor
Banada kargo yapmayın gelip alayım dedim onuda kabul etmediler mesela şuan kargoda inş sıkıntısız gelir
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom