Merhaba dostlarım. DA sistem çıktığı zaman o günün kuru ile 600 dolar bozarak sistemi satın aldım.
Sistem kargoya verildi ve cumartesi geldi. Ama anakart ve kasa yanlış. İkisi de muadil değil.
ASUS PRIME B450M-A II anakart yerine 500 lira daha ucuz olan ASUS B450M DRAGON anakart.
VENTO VG05F kasa yerine VENTO VG08FE kasa göndermişler.
Cumartesi sistem gelir gelmez direkt iletişime geçtim. Bana sistemde hatalı parçaları mail oalrak atmamı istediler. Pazartesi cevap geleceğini belirttiler. Pazartesi cevap gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Salı günü cevap vereceklerini söylediler. Ertesi günlerde yine mail üzerinden yada aranarak cevap verileceği söylendi ama cevap gelmedi. Dün aradım ama müşteri hizmetlerine 20 dakikada zor bağlandım ve tam sıra gelince telefonu kapattılar. Saate 18i geçtiği için arayamadım. Bügun sabah erkenden arama yapmaya başladım. İlk aradığımda alihan isimli bir müşteri temsilcisi aradaki farkın iade edildiğini söyledi. Ne kadar bir fark iade edildiğini sordum yarım saate sizi arayıp bilgi vereceğim dedi ama aramadı. 1 saat sonra tekrar aradım. 3 kere aradım 2 kere yine telefon sıra bana gelince yüzüme kapandı. Son aramada ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler ve ürünü kargolamam istendi.
Sonuç oalrak haftalardır aldığım ürünü kullanamıyorum. Bugün ürünü kargoya muhtemelen yetiştiremem. Ürün haftaya gelecek o da doğru düzgün gelirse. Şimdi bilgisayarı sıfırlıyorum.
Gaming gen tr den birdaha alışveriş yapmam. Donanım arşivine ve Abdullaha güvenip aldım ama pişman oldum.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle