🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Onu ben de okudum ama güncellemelerle kestiği söyleniyor. Sff istemediğim için ve paraf vb kampanyalara dahil olamadığım için aldım bu ürünü. Avantajım şu oldu, amazon gift cardım vardı 10k. 5070ti,7800x3d,2 tb lexar, cl30 patriot, lian li 360mm soğutucu, 1000w 80+gold asus psu ve msi b850 tomahawk toplam 116kya geldi. Ram ve soğutucu hariç 9 taksit de cabası. E 1 ay iade mevzusu da var, başka bir fırsat çıkarsa o ara çözerim. Destek için teşekkür ederim hocam 🙏🏽
Rica ederim hocam hayırlı olsun güle güle kullan.
 
1000131144.webp
https://amzn.eu/d/05tvnTjk MO27Q2A 280hz 3. Nesil QD Oled hypernits modu 2k 26bin lira gaming gecesinde 23.5 itopyada 17bin fiyat hatası gördü 9 taksit
 
Hocam bende de g6 oled 2k var. 4070ti super ile bu monitöre geçiş mantıklı mı sizce?
Bende samsung oled g8 34 den geçtim. Bende de rtx 5070 var. Performans olarak dlss sayesinde herhangi bir sorun yasamadim. 32 inc 4k kesinlikle oled için cok iyi tavsiye ederim.
 
Geri
Top