emreturkes
80+
- Katılım
- 18 Mart 2021
- Mesajlar
- 31
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3
- İsim
- Emre TÜRKEŞ
Herkese iyi günler, iyi forumlar.
Yaklaşık 1 sene önce Amazon üzerinden ACER NITRO VG240YM3BMIIPX isimli monitörü aldım. Monitörde ekranda dikey çizgiler halinde bozulmalar meydana geldi ve servise gönderdim. Birkaç gün sonra servisten aradılar, yedek parça beklediklerini, parçanın geliş süresinin 1.5 ayı bulabileceğini, istersem bekleyeceğimi, istersemde iade talebi oluşturabileceklerini söylediler. Bende iade talebi oluşturalım dedim ve tamamdır talebinizi aldık iade raporu oluşturup size göndereceğiz dediler. Üzerinden 10 gün geçti ve bugün ACER yetkili servisi aradım 1 hafta gibi bir sürede raporu göndereceklerini söylediler. Ben ise bu iade süreci nasıl ilerleyecek, ben ürünü Amazondan aldım ve iade et gibi bir seçeneğin uygulamada şu an gözükmediğini söyledim. Onu biz bilemeyiz gibi bir cevap aldım.
Şimdi benim sizden yardım talebim, rapor elime ulaştığında nasıl bir yol izleyeceğim. Amazon müşteri hizmetlerinin bir numarasını bulamadım. Uygulamada ürünü alalı 1 sene olduğu için iptal et gibi bir seçenekte yok. Ben amazonla nasıl iletişime geçeceğim, durumu nasıl izah edeceğim, ürünü nereye kargolayacağım gibi bir sürü cevabını bilmediğim sorular var.
Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.
Yaklaşık 1 sene önce Amazon üzerinden ACER NITRO VG240YM3BMIIPX isimli monitörü aldım. Monitörde ekranda dikey çizgiler halinde bozulmalar meydana geldi ve servise gönderdim. Birkaç gün sonra servisten aradılar, yedek parça beklediklerini, parçanın geliş süresinin 1.5 ayı bulabileceğini, istersem bekleyeceğimi, istersemde iade talebi oluşturabileceklerini söylediler. Bende iade talebi oluşturalım dedim ve tamamdır talebinizi aldık iade raporu oluşturup size göndereceğiz dediler. Üzerinden 10 gün geçti ve bugün ACER yetkili servisi aradım 1 hafta gibi bir sürede raporu göndereceklerini söylediler. Ben ise bu iade süreci nasıl ilerleyecek, ben ürünü Amazondan aldım ve iade et gibi bir seçeneğin uygulamada şu an gözükmediğini söyledim. Onu biz bilemeyiz gibi bir cevap aldım.
Şimdi benim sizden yardım talebim, rapor elime ulaştığında nasıl bir yol izleyeceğim. Amazon müşteri hizmetlerinin bir numarasını bulamadım. Uygulamada ürünü alalı 1 sene olduğu için iptal et gibi bir seçenekte yok. Ben amazonla nasıl iletişime geçeceğim, durumu nasıl izah edeceğim, ürünü nereye kargolayacağım gibi bir sürü cevabını bilmediğim sorular var.
Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.