Yardım AMAZONDAN ALDIĞIM ACER MONİTÖRÜN İADE SÜRECİ

Katılım
18 Mart 2021
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
19
Herkese iyi günler, iyi forumlar.
Yaklaşık 1 sene önce Amazon üzerinden ACER NITRO VG240YM3BMIIPX isimli monitörü aldım. Monitörde ekranda dikey çizgiler halinde bozulmalar meydana geldi ve servise gönderdim. Birkaç gün sonra servisten aradılar, yedek parça beklediklerini, parçanın geliş süresinin 1.5 ayı bulabileceğini, istersem bekleyeceğimi, istersemde iade talebi oluşturabileceklerini söylediler. Bende iade talebi oluşturalım dedim ve tamamdır talebinizi aldık iade raporu oluşturup size göndereceğiz dediler. Üzerinden 10 gün geçti ve bugün ACER yetkili servisi aradım 1 hafta gibi bir sürede raporu göndereceklerini söylediler. Ben ise bu iade süreci nasıl ilerleyecek, ben ürünü Amazondan aldım ve iade et gibi bir seçeneğin uygulamada şu an gözükmediğini söyledim. Onu biz bilemeyiz gibi bir cevap aldım.

Şimdi benim sizden yardım talebim, rapor elime ulaştığında nasıl bir yol izleyeceğim. Amazon müşteri hizmetlerinin bir numarasını bulamadım. Uygulamada ürünü alalı 1 sene olduğu için iptal et gibi bir seçenekte yok. Ben amazonla nasıl iletişime geçeceğim, durumu nasıl izah edeceğim, ürünü nereye kargolayacağım gibi bir sürü cevabını bilmediğim sorular var.
Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum.
 
Rapor eline ulaşınca amazon mh'ye bağlan sana mail atacaklar o maile istinaden DOA raporunu pdf olarak eke koyacaksın sonra gerisini halledecekler.
 
Rapor eline ulaşınca amazon mh'ye bağlan sana mail atacaklar o maile istinaden DOA raporunu pdf olarak eke koyacaksın sonra gerisini halledecekler.
Amazon müşteri hizmetlerine nasıl bağlanacağım bir telefon numarası göremedim sitelerinde. Şikayetvar üzerinde bu konu hakkında birkaç şikayette bir numaraya rastladım ancak bu numarayı arayanlarda ingilizce konuşan bir telesekreter çıktığını söylemişler.
 
uygulamada allta 3 çizgi var oraya bas sayfayı en aşağı kaydır orda görürsün müşteri hizmetlerini
Amazon müşteri hizmetlerine nasıl bağlanacağım bir telefon numarası göremedim sitelerinde. Şikayetvar üzerinde bu konu hakkında birkaç şikayette bir numaraya rastladım ancak bu numarayı arayanlarda ingilizce konuşan bir telesekreter çıktığını söylemişler.
 
Web üzerinden olacak şekilde yazıyorum. Amazon'da sayfanın altında iletişim kısmına tıkla, diğer soru ve talepler de, oradan başka bir konuda yardıma tıkla, oradan diğere tıkla, bize ulaşın kısmı gelecek. İstersen onlardan arama talep edebilirsin istersen de amazon üzerinden yazarak görüşebilirsin. Karar senin.
 
Yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum. İade talebi oluştur gibi bir seçeneğe ulaştım. Raporun gelmesini bekliyorum rapor elime ulaştığında telebi oluşturacağım. Peki bu Acer yetkili servisinin bana raporu ulaştırmasının yasal olarak bir süresi varmı? Bugün aradığımda, rapor ne durumda çok oldu hala elime ulaşmadı dedim. Yoo çok olmamış 10 gün olmuş daha gibi bir cevap aldım. İncelemesini yapıp işlemini bitirdiğiniz bir monitöre, bir iade raporu oluşturup göndermek ne kadar zor olabilir ki?
 
O buton 30 gün içinde alınan ürünleri iade etmen için, arkadaşların dediği gibi sitenin altındaki müşteri hizmetleri butonuna basıp beni ara seçeneğine bas sana ulaşırlar.
 
O buton 30 gün içinde alınan ürünleri iade etmen için, arkadaşların dediği gibi sitenin altındaki müşteri hizmetleri butonuna basıp beni ara seçeneğine bas sana ulaşırlar.
Evet şimdi bakınca farkettim ancak altta müşteri hizmetlerine tıklıyorum orada beni ara gibi bir seçenek yok diğer kısmına da tıklıyorum orada da beni ara gibi bir seçenek yok. Bazı konu başlıkları ve yardım makaleleri var sadece. Birde eve geçtiğimde bilgisayardan bakayım belki telefondan görünmüyordur.
 
Evet şimdi bakınca farkettim ancak altta müşteri hizmetlerine tıklıyorum orada beni ara gibi bir seçenek yok diğer kısmına da tıklıyorum orada da beni ara gibi bir seçenek yok. Bazı konu başlıkları ve yardım makaleleri var sadece. Birde eve geçtiğimde bilgisayardan bakayım belki telefondan görünmüyordur.
Hocam mail atın ya da amazon destekten mesaj atma gibi bir şey vardı siz derdinizi anlatın onlar size geri dönüş yapacak. Ben mail atmıştım aynı gün aramışlardı.
 
Hocam mail atın ya da amazon destekten mesaj atma gibi bir şey vardı siz derdinizi anlatın onlar size geri dönüş yapacak. Ben mail atmıştım aynı gün aramışlardı.
Hocam şimdi bu seçeneklerin hepsini buldum uygulamada. Şu anda sadece ACER yetkili servisinin raporu göndermesini bekliyorum. Rapor elime ulaştıktan sonra iletişime geçeceğim. İnşallah iade sürecinde zorluk çıkartmazlar. Forumdaki bazı konularda çeşitli satış sitelerinin bu tarz raporlar olmasına rağmen yokuş yaptıklarını okudum bugün.
 
Müşteri Hizmetlerini arayacaksın kardeşim forumla işin yok zaten durumu söyleyince gerekli bilgilendirmeyi yapıyorlar iadeyi de alıyorlar.
 
Müşteri Hizmetlerini arayacaksın kardeşim forumla işin yok zaten durumu söyleyince gerekli bilgilendirmeyi yapıyorlar iadeyi de alıyorlar.
Sağol kardeşim. Dediğim gibi ACER'ın raporu göndermesini bekliyorum. Rapor geldikten sonra işlemleri halledeceğim. Ben sürecin nasıl işleyeceğini öğrenmek adına önden konu açtım. Herkese yardımları için teşekkür ediyorum.
 
Sağol kardeşim. Dediğim gibi ACER'ın raporu göndermesini bekliyorum. Rapor geldikten sonra işlemleri halledeceğim. Ben sürecin nasıl işleyeceğini öğrenmek adına önden konu açtım. Herkese yardımları için teşekkür ediyorum.
Servis raporundan önce ara gerekirse servisten onlar bilgi alır süreç hızlanır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,911
Mesajlar
10,571,606
Üyeler
186,262
Son üye
uhmets
Geri
Top