sey7ullah
80+ Bronze
- Katılım
- 8 Nisan 2023
- Mesajlar
- 554
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 190
- İsim
- SEYFULLAH KIR
beddua değil kardeşim dua bu umarım olur ki hiç de öyle anlattığınız gibi bir şey olmadığını anlarsınız. prosedürleri senden çok daha iyi biliyorum ama prosedürün bizim ülkede karşılığı yok umarım yaşarsınız ki yeteneklerinizi ben de görürüm. diğer nokta ise işlemciyi arızalı bozuk olan gönderdiler iade talebi oluşturdun dediler ki kullanıcı hatası ne diyebilirsin? senin de söylediğin gibi voltaj hatasından oldu belki de diyip geçiştirirler. eee ne yapacağız o zaman istediğin kadar thh ye şikayet de bulun hiçbir şey yapamazsın. Firma büyümek isteyen iyi niyetli bir firma değilse %100000 bile haklı olsan hiçbir şey yapamıyorsun yaşamadan konuşmaKardeşim niye beddua ediyorsun acaba? Bak şimdi anakartın yamuk olması durumunda kargo kaynaklı olur genel de "tutanak" tutulması gerekir ki satıcı taraf mağdur olmasın. Hadi tutanak olmadı kutu açılırken video vs çekmek gerekir ancak bunlar yokken kalkıp da bu anakart yamuk geldi diyip iade etmek istediğin zaman hangi firmaya yollarsan yolla kullanıcı hatası damgası yersin. Ayrıca fatura muhabbetinde eğer fatura kesilmezse n11'e şikayette bulunurum hala kesilmezse de iade ederim. İnternetten satıp da fatura kesmemesi zor. Ayrıca senin elektriğinde bir sorun olup PSU'ndan kaynaklı ya da elektrikten kaynaklı bir işlemci arızası yaşadığın zaman garanti bile tüketici kaynaklı der firmanın ne yapmasını bekliyorsun?