Neler Yeni

🔥İndirim AMD Ryzen 7 5700X3D TRAY (Kutusuz Fansız) 6.599 TL N11

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
554
Dahası  
Reaksiyon skoru
190
İsim
SEYFULLAH KIR
Kardeşim niye beddua ediyorsun acaba? Bak şimdi anakartın yamuk olması durumunda kargo kaynaklı olur genel de "tutanak" tutulması gerekir ki satıcı taraf mağdur olmasın. Hadi tutanak olmadı kutu açılırken video vs çekmek gerekir ancak bunlar yokken kalkıp da bu anakart yamuk geldi diyip iade etmek istediğin zaman hangi firmaya yollarsan yolla kullanıcı hatası damgası yersin. Ayrıca fatura muhabbetinde eğer fatura kesilmezse n11'e şikayette bulunurum hala kesilmezse de iade ederim. İnternetten satıp da fatura kesmemesi zor. Ayrıca senin elektriğinde bir sorun olup PSU'ndan kaynaklı ya da elektrikten kaynaklı bir işlemci arızası yaşadığın zaman garanti bile tüketici kaynaklı der firmanın ne yapmasını bekliyorsun?
beddua değil kardeşim dua bu umarım olur ki hiç de öyle anlattığınız gibi bir şey olmadığını anlarsınız. prosedürleri senden çok daha iyi biliyorum ama prosedürün bizim ülkede karşılığı yok umarım yaşarsınız ki yeteneklerinizi ben de görürüm. diğer nokta ise işlemciyi arızalı bozuk olan gönderdiler iade talebi oluşturdun dediler ki kullanıcı hatası ne diyebilirsin? senin de söylediğin gibi voltaj hatasından oldu belki de diyip geçiştirirler. eee ne yapacağız o zaman istediğin kadar thh ye şikayet de bulun hiçbir şey yapamazsın. Firma büyümek isteyen iyi niyetli bir firma değilse %100000 bile haklı olsan hiçbir şey yapamıyorsun yaşamadan konuşma
 

sey7ullah

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2023
Mesajlar
554
Dahası  
Reaksiyon skoru
190
İsim
SEYFULLAH KIR
bir şeyi körü körüne prosedür böyle diyip savunmayın ben firmayı tanımam etmem benim sorunum başka bir firma ile oldu. ama keşke google yorumlarına baksaydım diyorum ve artık her alışverişimde bakıyorum yaşamayan adam için komik ve saçma geliyor belki de ama yaşayanlar beni anlıyor
 

Yenax

80+
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yusuf Çardak
satıcı güvenilir değil alışveriş de yapmayın uzak durun.
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,914
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,735
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx

Yenax

80+
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yusuf Çardak
hiç iade değişim süreciniz oldumu?
 

Batuhan Lastronin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,998
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Batuhan Divrik
hiç iade değişim süreciniz oldumu?
Sizin oldu mu?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca fatura kesmiyor vs diyen arkadaş daha kargoyu yollamadan sabahtan fatura kestiler. Ürün gelsin güncellemesini de yaparım.
 

Yenax

80+
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yusuf Çardak
Sizin oldu mu?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca fatura kesmiyor vs diyen arkadaş daha kargoyu yollamadan sabahtan fatura kestiler. Ürün gelsin güncellemesini de yaparım.
Evet, şu anda oluyor, hakkımı alabileceğimi de düşünmüyorum.
 

Batuhan Lastronin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,998
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Batuhan Divrik

Yenax

80+
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yusuf Çardak
Ne aldınız ne oldu?
İşlemci aldım, köşesinde küçük bir kırık ile geldi. Ben de satıcıya durumu izah edip ürünü geri göndereceğimi, mümkünse değişim, değilse iade talep edeceğimi söyledim. Satıcı ise bu konulara hiç değinmeden, sadece 'Ürünü iade ederseniz incelenir. Eğer kargo kaynaklı bir sorun varsa ürün size geri iade edilir.' dedi. Ancak ürünü paketleyip gönderen ben değilim, fakat sorumlusu ben oluyorum.
 

kivircix

80+
Katılım
16 Mayıs 2021
Mesajlar
65
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Mete
Satıcı(lar) ile ilgili kuşkuları olan varsa aynı fiyata aynı satıcı(lar)dan amazondan satın alabilir. En azından iadelik sorun oluşması durumunda sıkıntısız iade eder.
 

Batuhan Lastronin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,998
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Batuhan Divrik
İşlemci aldım, köşesinde küçük bir kırık ile geldi. Ben de satıcıya durumu izah edip ürünü geri göndereceğimi, mümkünse değişim, değilse iade talep edeceğimi söyledim. Satıcı ise bu konulara hiç değinmeden, sadece 'Ürünü iade ederseniz incelenir. Eğer kargo kaynaklı bir sorun varsa ürün size geri iade edilir.' dedi. Ancak ürünü paketleyip gönderen ben değilim, fakat sorumlusu ben oluyorum.
İşlemcinin köşesinde kırık olmasını ilk defa duydum valla. Şunu anlamak gerekiyor her şeyden önce eğer ki kargo da olan bir durum varsa kargo tutanağı tutturmak yahut bu tarz ürünleri açarken video kaydı ile açıp kendini garanti altına almak gerekiyor. Şimdi siz kendinizi satıcı yerine koyun bir ürün satıyorsunuz ve ürünü yollarken hiçbir şeyi yok sonra alıcı diyor ki ama bana kırık geldi. Sizin ilk diyeceğiniz şey kargo tutanağınız var mı olur. Aynı durum burada da geçerli işte Amazondan da alsan bu durumlar da emin ol sorun yaşarsın ki bunu hangi satıcıdan aldığın önemli değil. A-B satıcı fark etmez bu tarz durumlar da kanıt gerekir. Satıcı sizin yapmadığınızı nereden bilecek?
 

Yenax

80+
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Yusuf Çardak
İşlemcinin köşesinde kırık olmasını ilk defa duydum valla. Şunu anlamak gerekiyor her şeyden önce eğer ki kargo da olan bir durum varsa kargo tutanağı tutturmak yahut bu tarz ürünleri açarken video kaydı ile açıp kendini garanti altına almak gerekiyor. Şimdi siz kendinizi satıcı yerine koyun bir ürün satıyorsunuz ve ürünü yollarken hiçbir şeyi yok sonra alıcı diyor ki ama bana kırık geldi. Sizin ilk diyeceğiniz şey kargo tutanağınız var mı olur. Aynı durum burada da geçerli işte Amazondan da alsan bu durumlar da emin ol sorun yaşarsın ki bunu hangi satıcıdan aldığın önemli değil. A-B satıcı fark etmez bu tarz durumlar da kanıt gerekir. Satıcı sizin yapmadığınızı nereden bilecek?
o zaman yazacak paketi açmadan kayıt al ben nereden bilebilirim? o firmanın ürünü gönderirken bana sağlam gönderdiğini? bi kanıtları yada videosu varmı?
 
Top Bottom