🔥İndirim AOC 24G2U/BK 1614 TL

Flamesa

Cezalı
80+ Silver
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
3,299
Reaksiyon skoru
2,431
Ben olsam 100 lira falan daha verip Optix alırdım.
 
kullanıyorum güzel monitör
 
Aşırı iyi fiyat optix alcaklarda ölü piksel ve ghostingle uğraşsın
Aoc 1 ölü pikselde değişim yapıypr
@Vesemir Dayı
Her satıcı farklı bir şey söylüyor. Bazıları 3-5 ölü piksel olmadan iade kabul etmiyor, Mediamarkt kabul eder herhalde.
 
Her satıcı farklı bir şey söylüyor. Bazıları 3-5 ölü piksel olmadan iade kabul etmiyor, Mediamarkt kabul eder herhalde.
AOC yetkili servisi kabul ediyor, eğer satıcı firma kabul etmezse AOC'un kendi servisine gönderirsiniz.
 
Zor soru, ikiside güzel modeller. Viewsonic 1ms gtg, Aoc'unda renkleri bir tık daha canlı olduğunu düşünüyorum.
Wiewsonic aldım ben zaten yarın elimde olur 1485 TL'ye. Şimdi siz paylaşınca dedim hata mı ettim. Valorant için hangisi daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Zor soru, ikiside güzel modeller. Viewsonic 1ms gtg, Aoc'unda renkleri bir tık daha canlı olduğunu düşünüyorum.
Gtg nedemek
 
Geri
Top