Astronomi, Uzay, Bilim, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik, Geometri, Elektromanyetizma, Kuantum Fiziği, Parçacık Fiziği, Nükleer Fizik, Astrofizik, Yapay Zeka, Teknoloji, Elektrik ve Elektronik, İnsan Beyni, Mekanik, Elektrikli Otomobiller, İçten Yanmalı Otomobiller, Motosikletler, Jet Motorları, Roket Motorları, Uçaklar, Uzay Mekikleri, Kitaplar, Filmler, Diziler, Psikoloji, Felsefe, Akustik ve Elektro Gitar, Arduino, Python, Java, Javascript, Pascal, PHP, Fortran, C, C#, C++, Bilgisayar Yazılımları ve Bilgisayar Donanımları, Windows İşletim Sistemleri, Linux İşletim Sistemleri ve Dağıtımları, macOS İşletim Sistemleri, Laptoplar, Telefonlar, Apple Ürünleri, Kameralar, Fotoğraflar, Borsa, Yatırım, Kripto Para, Fitness, Kalistenik..
Astronomi, Uzay, Bilim, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik, Geometri, Elektromanyetizma, Kuantum Fiziği, Parçacık Fiziği, Nükleer Fizik, Astrofizik, Yapay Zeka, Teknoloji, Elektrik ve Elektronik, İnsan Beyni, Mekanik, Elektrikli Otomobiller, İçten Yanmalı Otomobiller, Motosikletler, Jet Motorları, Roket Motorları, Uçaklar, Uzay Mekikleri, Kitaplar, Filmler, Diziler, Psikoloji, Felsefe, Akustik ve Elektro Gitar, Arduino, Python, Java, Javascript, Pascal, PHP, Fortran, C, C#, C++, Bilgisayar Yazılımları ve Bilgisayar Donanımları, Windows İşletim Sistemleri, Linux İşletim Sistemleri ve Dağıtımları, macOS İşletim Sistemleri, Laptoplar, Telefonlar, Apple Ürünleri, Kameralar, Fotoğraflar, Borsa, Yatırım, Kripto Para, Fitness, Kalistenik..
Astronomi, Uzay, Bilim, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik, Geometri, Elektromanyetizma, Kuantum Fiziği, Parçacık Fiziği, Nükleer Fizik, Astrofizik, Yapay Zeka, Teknoloji, Elektrik ve Elektronik, İnsan Beyni, Mekanik, Elektrikli Otomobiller, İçten Yanmalı Otomobiller, Motosikletler, Jet Motorları, Roket Motorları, Uçaklar, Uzay Mekikleri, Kitaplar, Filmler, Diziler, Psikoloji, Felsefe, Akustik ve Elektro Gitar, Arduino, Python, Java, Javascript, Pascal, PHP, Fortran, C, C#, C++, Bilgisayar Yazılımları ve Bilgisayar Donanımları, Windows İşletim Sistemleri, Linux İşletim Sistemleri ve Dağıtımları, macOS İşletim Sistemleri, Laptoplar, Telefonlar, Apple Ürünleri, Kameralar, Fotoğraflar, Borsa, Yatırım, Kripto Para, Fitness, Kalistenik..
2016 Aralık çıkışlı Tucson elite paket aracım var 2. El almıştım çok temizdi sorunsuzdu bu son zamanlarda başıma gelmeyen kalmadı 1.5 sene önce katalik konektör yanmış egzoz tıkanmış ve 7000 TL para vermiştim şimdi 6 Aralık'ta muayenesi bitti son 2 haftadır muayenesi geçsin diye uğraşıyorum bugün egzozcuya gittim muayene kaldı arabada hiç sorun yok çekiş gücü vs araç LPG li Atiker sistemi var egzozcu monoksit gazı fazla çıktığını söyledi araç son sistem lamba patladığında bile uyarı verirken hiçbir arıza vermiyor egzozcuya gittim adam dedi 3000 TL ye yaparım dedi daha adam gibi bakmadı yaptırmadım bi tamirci enjeksiyon sorunu diyor ama çekişte problem yok hiç mi arabadan anlayan yok çözemedim sizce sorun ne olabilir @Denizgezen
Aracım bu : Alıntıyı görüntüle
Hocam egzoz muayenesini özel yerlerde yaptırıp yapan arkadaştan 4000 devirdeki veriyi ölcmelerini rica edin.
2016 model ford focus aracımızda 2000 devirde egzoz muayenesinden geçemedik.Saçmalıktan ibaret. 80 model siyah duman atan şahinler geçiyor 2016 model araba geçemiyor diye muayeneyi yapan arkadaşa sitem ettik ,oda tamam abi 4000 devire cık bide oyle deneyelim dedi. 4000 devire cikarinca muayeneden geçti.
Aynı egzoz muayenesi sorununu dedemin 2000 model kia marka araciyla da yaşadık,egzoz sisteminden tutun sensorlere kadar değiştirmediğimiz parca kalmadı. Yine gecemedi muayeneden. Yine 4000 devirde olcum yaptilar 4000 devirdeyken geçti...
Hocam egzoz muayenesini özel yerlerde yaptırıp yapan arkadaştan 4000 devirdeki veriyi ölcmelerini rica edin.
2016 model ford focus aracımızda 2000 devirde egzoz muayenesinden geçemedik.Saçmalıktan ibaret. 80 model siyah duman atan şahinler geçiyor 2016 model araba geçemiyor diye muayeneyi yapan arkadaşa sitem ettik ,oda tamam abi 4000 devire cık bide oyle deneyelim dedi. 4000 devire cikarinca muayeneden geçti.
Aynı egzoz muayenesi sorununu dedemin 2000 model kia marka araciyla da yaşadık,egzoz sisteminden tutun sensorlere kadar değiştirmediğimiz parca kalmadı. Yine gecemedi muayeneden. Yine 4000 devirde olcum yaptilar 4000 devirdeyken geçti...
2016 Aralık çıkışlı Tucson elite paket aracım var 2. El almıştım çok temizdi sorunsuzdu bu son zamanlarda başıma gelmeyen kalmadı 1.5 sene önce katalik konektör yanmış egzoz tıkanmış ve 7000 TL para vermiştim şimdi 6 Aralık'ta muayenesi bitti son 2 haftadır muayenesi geçsin diye uğraşıyorum bugün egzozcuya gittim muayene kaldı arabada hiç sorun yok çekiş gücü vs araç LPG li Atiker sistemi var egzozcu monoksit gazı fazla çıktığını söyledi araç son sistem lamba patladığında bile uyarı verirken hiçbir arıza vermiyor egzozcuya gittim adam dedi 3000 TL ye yaparım dedi daha adam gibi bakmadı yaptırmadım bi tamirci enjeksiyon sorunu diyor ama çekişte problem yok hiç mi arabadan anlayan yok çözemedim sizce sorun ne olabilir @Denizgezen
Aracım bu : Alıntıyı görüntüle
Bu 3000 tl ver ben muayneden geçireceğim diyen egzozcu arkadaşa gitme.
Katalizörün kendisi ve içindeki taşı balı başına 3 4 milyar para . Arkadaşta senin arabadan orjinali söküp yan sanayi bir katalizör takacak. Sonra senin o orjinal katalizörün taşını kırdıracak ya da başkasına orjinal diye satacak.
Egzoz muaynesinde değer yüksek çıktıysa kalması normal (oranlar gittikçe düşüyor)
Ortalama devir aralıklarında yüksek çıkmış olabilir. Bir egzozcuya gidip katalizörü iptal edebilirsin (bir daha asla muayneden kalmaz) . Veya katalizörü değiştirebilirsin.
İki yolu da güvenli bulmuyorum ama iptal ettirme yolu daha uyguna patlıyor.
Önce aracını bir obd cihazına bağlat ve arızaları gör sonrasında servise veya tamircine git.
Bu 3000 TL ver ben muayneden geçireceğim diyen egzozcu arkadaşa gitme.
Katalizörün kendisi ve içindeki taşı balı başına 3 4 milyar para . Arkadaşta senin arabadan orjinali söküp yan sanayi bir katalizör takacak. Sonra senin o orjinal katalizörün taşını kırdıracak ya da başkasına orjinal diye satacak.
Egzoz muaynesinde değer yüksek çıktıysa kalması normal (oranlar gittikçe düşüyor)
Ortalama devir aralıklarında yüksek çıkmış olabilir. Bir egzozcuya gidip katalizörü iptal edebilirsin (bir daha asla muayneden kalmaz) . Veya katalizörü değiştirebilirsin.
İki yolu da güvenli bulmuyorum ama iptal ettirme yolu daha uyguna patlıyor.
Önce aracını bir obd cihazına bağlat ve arızaları gör sonrasında servise veya tamircine git.
Aracın ücretsiz sigorta değişimi var servise gideceğim o değiştirilirken adama baksam bi bakar mı? Ayrıca ücretsiz check-up varmış aracın garantisi yok yaparlar mı? Şimdi muayene sırasında kat iptali olunca anlaşılmaz mı? aracımda zaten 2 tane varmış 1 tane söktürsem yeterli olur mu? Bide şu devir olayı var 4000 devirde adam muayeneden geçiyor 2000 devirde kalıyor bu da olabilir mi?
LPG her aracı öldürüyor yada aklını alıyor. Her zaman karşıyım LPG'ye sökün atın hocam benzinde kullanın her sorunun başı şu araçlarda LPG başka bir şey değil.
LPG her aracı öldürüyor yada aklını alıyor. Her zaman karşıyım LPG'ye sökün atın hocam benzinde kullanın her sorunun başı şu araçlarda LPG başka bir şey değil.
Zaten şuan kullanmıyorum benzinle gidiyorum çok fark var araç benzinde uçuyor . Eğer yaptırırsam sorunu giderse 2 düşncem var satacaksam lpg arada kullanmak şartı ile 1 sene içinde elden çıkartacam yada lpg yi kaldırtcam öyle kullanacam.
LPG her aracı öldürüyor yada aklını alıyor. Her zaman karşıyım LPG'ye sökün atın hocam benzinde kullanın her sorunun başı şu araçlarda LPG başka bir şey değil.
LPG aracı öldürmez ömrünü uzatır. SOrun şundan kaynaklanıyor. Her araca aynı lpg kiti takan her araca aynı şekilde montaj yapan ustalar yüzünden sorun çıkıyor. Belki 10 farklı araca LPG taktırdım ve 100k kmlerce kullanıldı. daha 1gün olsun problem yaşamadık hiç bir konuda benzinde neyse lpg de odur. Ne ustalar tanıyorum Lpgli araç lpg kokar diyen neleri var. Öyle bir şey yok LPG kokusu varsa o aracın montajı düzgün yapılmamışlar veya lpg kiti o araca uygun değildir. Bunun gibi tonlarca sorunun sebebi Ya ustasındadır. Yada kullandığı kitten kaynaklanıyordur. adam karbiratörlü diye brodway taktığı kiti 2.5 motor karbüratörlü bmw ye takıp sonra bu araç lpg takınca şöyle sorun oldu şu oldu bu oldu gibi muhabbetler malesef çok sık gördüğümüz bir durum. Aynı şey 1.6 atmosferik araçlarda kullanılan lpg enjektörünü 2.0 motorda kullanan insanların yazılım yoluyla motorun gerçek gücünü kısarak Lpg enjektörünün seviyesini korutarak araçtan aldığın verimi düşürerek malesef sizin gibi Aracı öldürüyor muhabbeti yapmalarına sebep oluyor. LPG konusunda 15 yıldır çok tecrübe yaşadım koşullar düzgün olduğunda bmw m5 lpg takıp 3-5 kişiye kullandırtıp sonra bu araç lpgli benzin hiç yok dedikten sonraki şaşkınlıklarını bir tek ben bilirim. 1 Usta sağlam olacak 2 Hangi araca hangi LPG kit takılır bilgisi olacak Gerekirse LPG konusunda seminerlere katılacak eğitim alacak öyle kulaktan dolma bilgiler malesef çalışmıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Lpg li kullandığım ve Benzinden hiç farkı olmayan gaz tepkimesi dahil araçlar şunlardı.
Opel Vectra 96 model 2.0 GT
Toyota corolla 96 . 1.6 GLİ
Hyundai Sonata 98 3.3 V6
BMW m3 87 3.2 alpine
BMW m5 e39
Mercedes e55
Son olarak WW GOLF 2.0 TSI 2020 ( sıvı kit )
LPG konusunda kafanıza takılan herşeyi buradan öğrenebilir ve LPG li araç kullanma zevkine ortak olabilirsiniz.