Lucifer35
80+
- Katılım
- 14 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 24
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 7
- İsim
- Emre
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.
Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.
En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.
Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.
Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.
---
Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.
En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.
Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.
Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.
---
Ekler
Son düzenleme: