Neler Yeni

Yardım Aras kargo şubesinin hakareti ne maruz kaldım

Lucifer35

80+
Katılım
14 Temmuz 2024
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Emre
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.

Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.

Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.


---
 

Ekler

  • Screenshot_20241209-122835.png
    Screenshot_20241209-122835.png
    392.4 KB · Hit: 185
Son düzenleme:

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
794
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Arkadaşlar 1 hafta önce de Aras kargo altınyol rezilliği diye konu açmıştım arıyorum dağıtımda diyorlar arıyorum arabamız bozuldu diyorlar diğer gün dağıtıma çıkacak falan diyorlar cumartesi günü geçti bitti çıkmadı Pazar günü kapalı zaten bu gün aradım en doğal hakkım aramak işte bir tane çalışan çıktı evet dedi dağıtıma çıkmadı neden dedim işte dedi bu kadar uğrayacağınıza dedi şubeden alsaydın ya dedi bizi şikayet etmişsiniz dedi cimere dedi alın bunu edin diyor aramayın bizi diyor cevap yok alo diyorum müdürünüz ile görüşmek istiyorum çıldırdım en sonunda şubeye gelirsem kavga ederiz bu üslup ne deyince yargalayı kopardı bencil olduğum işte onlar hizmetçi miymiş benim karaktersiz ve birçok şeyler diyor ama dinlemiyor yüzüme kapattı 1 puanı haketti şimdi ben bu kargo firmasını dava etmek istiyorum aslında şubeyi ses kayıtları da elimde bunlarım amacı nedir ? Sesleri dinleme altına alınmıyor mu o sadece müşteriye göre mi yapıyorlar arkadaşlar uzun yazdım kusura bakmayın ama ben böyle liyakatsızlık hele ki kurumsal bir firmada görmedim ses kaydını attım sözde geleceklerine dahil takip sayfası
Ne işsiz insanlarsınız ya. Kampanya dönemi yoğunluğu olabilir az anlayış gösterin. Cimere şikayet etmişsin direk. Haketmişsin. Şimdi paşa paşa git al kargonu. Şikayet etsen bile bir şey olmayacak genel merkezden ceza kesintisi yer kapanır konu. Olan senin zamanına kargona olur.
 

Lucifer35

80+
Katılım
14 Temmuz 2024
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapalı
Ne işsiz insanlarsınız ya. Kampanya dönemi yoğunluğu olabilir az anlayış gösterin. Cimere şikayet etmişsin direk. Haketmişsin. Şimdi paşa paşa git al kargonu. Şikayet etsen bile bir şey olmayacak genel merkezden ceza kesintisi yer kapanır konu. Olan senin zamanına kargona olur.
Aras kargo çalışanı mısın 1 haftadır kargomu bekliyorum 29 kasımdan beri bekliyorum dağıtımda diyorlar sonra gelmiyor yine arıyorsun arabamız bozuldu ? Şube uzak ve ben kargosunu parasını verdiğim ürünün neden gidip almam gerekiyor pardon ? Şubeyi dava edeceğim öyle hakaret edip kaçmak olmaz ben niye etmiyorum saygılı konuşuyorum karşımdakine
Mesaj otomatik birleştirildi:

hdd kargolamak yasak bu firmada normaldir böyle şeyler
Galaxy 4070 ti almıştım ucuz olsa cihaz yada başka bir şey olsa sanmıyorum muhatap olmam ama binlerce liralık cihaz birde 1 haftadır uğraşıyorum getirmiyorlar ürünü aşağıdaki arkadaşın başına inşallah böyle olay gelir görürüm ben onu.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
794
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapalı

Aras kargo çalışanı mısın 1 haftadır kargomu bekliyorum 29 kasımdan beri bekliyorum dağıtımda diyorlar sonra gelmiyor yine arıyorsun arabamız bozuldu ? Şube uzak ve ben kargosunu parasını verdiğim ürünün neden gidip almam gerekiyor pardon ? Şubeyi dava edeceğim öyle hakaret edip kaçmak olmaz ben niye etmiyorum saygılı konuşuyorum karşımdakine
Mesaj otomatik birleştirildi:


Galaxy 4070 ti almıştım ucuz olsa cihaz yada başka bir şey olsa sanmıyorum muhatap olmam ama binlerce liralık cihaz birde 1 haftadır uğraşıyorum getirmiyorlar ürünü aşağıdaki arkadaşın başına inşallah böyle olay gelir görürüm ben onu.
Çalışanı değilim. Kargo firmasıyla ürün gönderen bir firmayım bende. Ben sana olacakları söyledim. Şikayet ettiğinle kalacaksın o mal sana bilerek getirilmeyecek getirilse bile çok geç getirilecek. Zaman geçiceği için sipariş geçtiğin yere geri gidecek. Sende sabırsızlığınla kalacaksın.
 

OrkunJJ

80+ Silver
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
3,990
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,921
Yaş
21
İsim
Orkun
Çalışanı değilim. Kargo firmasıyla ürün gönderen bir firmayım bende. Ben sana olacakları söyledim. Şikayet ettiğinle kalacaksın o mal sana bilerek getirilmeyecek getirilse bile çok geç getirilecek. Zaman geçiceği için sipariş geçtiğin yere geri gidecek. Sende sabırsızlığınla kalacaksın.
THH 6 aydan önce bir karar çıkarmayı becerebilse zaten bu tarz durumlar yaşanmayacak.
En sağlam kargo Yurtiçi, Kolay gelsin. Gerisi fasa fiso.
 

xSparkua.

80+ Silver
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
3,792
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,975
İsim
Chloe Grace Moretz
adam haklı bence bir de söyle düsünün o kargonun belki hasta birisi için sağlık cihazı v.b ne olacagı belli olmuyor kargoda tabii ki müşteri kargosunu gününde beklemeli 1 hafta evet biraz sıkıntılı ama arkadasın takıldıgı konu zaten kargo değil kargo icin yapılan saygısızlık özensizlik anladıgım kadarıyla
 

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
778
Aralarında muhakkak hakkıyla kazanan vardır lakin Taksiciler, Kargo şirketleri bunların iyice temizlenip denetimlerin sıkı hale gelmesi lazım. Ülkenin her yerinde durum aynı.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
794
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
THH 6 aydan önce bir karar çıkarmayı becerebilse zaten bu tarz durumlar yaşanmayacak.
En sağlam kargo Yurtiçi, Kolay gelsin. Gerisi fasa fiso.
Mng ve aras kargo ile hacimleri yarıştırılmayacak 2 firma saymışsın. Dolayısıyla çok normal böyle şeylerin yaşanması. Derdi olan şikayet eder zaten olmayan buraya gelip bir şey yazmaz buda demek oluyor ki 500 de 1000 de bir yaşanan bir durum. Tabii ki kolay gelsin gibi firmalar ile çalışmak her zaman daha iyi olacaktır hacimleri diğerleri kadar olmadığı için teslimat kalitesi daha iyi olması normal.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,479
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,357
İsim
Berk
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.

Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.

Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.


---
lütfen ses kayıtlarını paylaşsana cimere şikayet edelim bizde yoksa tek bir kişinin şikayeti ile hiç bir bo* değişmeyecek
 

Lucifer35

80+
Katılım
14 Temmuz 2024
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
İsim
Emre
Çalışanı değilim. Kargo firmasıyla ürün gönderen bir firmayım bende. Ben sana olacakları söyledim. Şikayet ettiğinle kalacaksın o mal sana bilerek getirilmeyecek getirilse bile çok geç getirilecek. Zaman geçiceği için sipariş geçtiğin yere geri gidecek. Sende sabırsızlığınla kalacaksın.
O firmaya yazık değil mi haftalardır bekletiyorlar ürünü 1 hafta önceden beri müşteriye kargo dağıtımı yapmıyorlar neyin anlayışı üslup bozuk şekilde hakaret edilse gel al şubeden dense şube nerede bayraklı sen neredesin İnönü taraflı konuşuyorsun ben sana hakaretler etsem bu arada forum yetkileri hadi görmediler sen ne yaparsın yaşın küçüktür yada hümanist birisindir bilemem senin ruh sağlığını halini ama 28 yaşındaki bir odtu mezunu birisine ki çalışmalarım var oyun için almıyorum 😀 beklediğim bir ürün hakaret edilmesi sana bilerek ürünü yollanmaması hoş şeyler değiller
Mesaj otomatik birleştirildi:

lütfen ses kayıtlarını paylaşsana cimere şikayet edelim bizde yoksa tek bir kişinin şikayeti ile hiç bir bo* değişmeyecek
Paylaştım buraya dosya ekle kısmına olmadı ?
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,663
En İyi Cevap
1
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.

Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.

Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.


---
Hakaret etmesini doğru bulmuyorum ama sizin de bir şeyler yapmanız gerekiyor. Kasım ayını ne kadar yoğun geçirdikleri belli. Hala yoğunluk devam ediyor. Madem bu kadar önemli bir kargonuz var sizin almanız süreci hızlandırır. Kargolarda araç bozulması veya güzergah uymamasından kaynaklı kargolar geç teslimata çıkabilir. Oradaki kişi yarın çıkacak diye bilgi verse bile ertesi gün başka bir olay yaşanabilir. Mahkemeler her şeyi bıraktı şu şekilde boş şeylerle uğraşacak. Dava da edebilirsiniz buna da hakkınız var. Ama buralara gelmesinde sanki sizin payınız yüksek. Karşı taraf bunları söylüyorsa sizin sorma tonunuz nasıl acaba? Belki de emir verir gibi üst tondan sorular sordunuz. Bunu bilemeyiz. Herkesi kendiniz gibi düşünmeyin. Siz çok iyi niyetli olabilirsiniz ama aynı günde yüzlerce iyi niyetsiz insanla muhattap oluyorlar. Biraz da olaylara onların çerçevesinden bakın.
 

Grîmm

80+
Katılım
10 Ağustos 2023
Mesajlar
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Nurullah Erdem
Geçen önümde 2 tane aras kargo aracı vardı, birisi kapalı kasa minibüs, biri doblo tarzı şaka gelir size drift ata ata gidiyorlardı arkada ki camdan kargo poşetlerinin sağa sola uçtuğunu gördüm :) yaşadığını ben de yaşadım ayrıca, kargomu kaybetmişler.
Şubeye gidip para iademi almıştım...
 

Göktürk ArdaHan

80+ Silver
Katılım
8 Aralık 2023
Mesajlar
4,059
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,309
İsim
Arda doğan
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.

Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.

Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.


---
Sen orada yaptığın işin karşılığı olarak paranı alıyorsun emeğin hakkı para paranın hakkı işciliktir sen bu ikisini bir araya getiremiyorsan sen işci değilsin diyecektin
 
Top Bottom