arduino bilen varmı?

ambilight mi? Projeniz.
 
arduino dan anlarım.sorularına yardımcı olurum.
 
arduino dan anlarım.sorularına yardımcı olurum.
bunu gibi bir projem var ama yapamıyorum hata veriyor ve bir de bluetooth olması lazım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Proje nedir yardımcı olabilirim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ambilight mi? Projeniz.
anlamadım
 
Bir kere konu açma biçimin yanlış.Arduino bilen var mı yazacağına direkt sıkıntını yazmalısın ki hem hızlı cevap alasın hem de konuya giren kişi ilk mesajı okuyunca olayı kavrasın.İkincisi hata veriyor bluetooth lazım diye bir açıklama yazmışsın.Bluetooth ne işe yarayacak onu söylememişsin.Biz ne yapabiliriz.Elinde hangi parçalar var kodun ne bunları bir at ona göre yardım edelim.Senin dediğin şuna benziyor.Benim atım kaçtı.Bunu bulun.Nerede kaçtı,nereye doğru gitti,rengi ne bunlar yok.Bilgi vermen lazım ki biz de yardım edebilelim.
 
Bir kere konu açma biçimin yanlış.Arduino bilen var mı yazacağına direkt sıkıntını yazmalısın ki hem hızlı cevap alasın hem de konuya giren kişi ilk mesajı okuyunca olayı kavrasın.İkincisi hata veriyor bluetooth lazım diye bir açıklama yazmışsın.Bluetooth ne işe yarayacak onu söylememişsin.Biz ne yapabiliriz.Elinde hangi parçalar var kodun ne bunları bir at ona göre yardım edelim.Senin dediğin şuna benziyor.Benim atım kaçtı.Bunu bulun.Nerede kaçtı,nereye doğru gitti,rengi ne bunlar yok.Bilgi vermen lazım ki biz de yardım edebilelim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir kere konu açma biçimin yanlış.Arduino bilen var mı yazacağına direkt sıkıntını yazmalısın ki hem hızlı cevap alasın hem de konuya giren kişi ilk mesajı okuyunca olayı kavrasın.İkincisi hata veriyor bluetooth lazım diye bir açıklama yazmışsın.Bluetooth ne işe yarayacak onu söylememişsin.Biz ne yapabiliriz.Elinde hangi parçalar var kodun ne bunları bir at ona göre yardım edelim.Senin dediğin şuna benziyor.Benim atım kaçtı.Bunu bulun.Nerede kaçtı,nereye doğru gitti,rengi ne bunlar yok.Bilgi vermen lazım ki biz de yardım edebilelim.
// RGB matrix Panel - Version: Latest
#include <RGBmatrixPanel.h>
#include <gamma.h>

// scrolltext demo for Adafruit RGBmatrixPanel library.
// Demonstrates double-buffered animation on our 16x32 RGB LED matrix:
// http://www.adafruit.com/products/420

// Written by Limor Fried/Ladyada & Phil Burgess/PaintYourDragon
// for Adafruit Industries.
// BSD license, all text above must be included in any redistribution.

#include <RGBmatrixPanel.h>

// Most of the signal pins are configurable, but the CLK pin has some
// special constraints. On 8-bit AVR boards it must be on PORTB...
// Pin 8 works on the Arduino Uno & compatibles (e.g. Adafruit Metro),
// Pin 11 works on the Arduino Mega. On 32-bit SAMD boards it must be
// on the same PORT as the RGB data pins (D2-D7)...
// Pin 8 works on the Adafruit Metro M0 or Arduino Zero,
// Pin A4 works on the Adafruit Metro M4 (if using the Adafruit RGB
// Matrix Shield, cut trace between CLK pads and run a wire to A4).

#define CLK 8 // USE THIS ON ARDUINO UNO, ADAFRUIT METRO M0, etc.
//#define CLK A4 // USE THIS ON METRO M4 (not M0)
//#define CLK 11 // USE THIS ON ARDUINO MEGA
#define OE 9
#define LAT A3
#define A A0
#define B A1
#define C A2

// Last parameter = 'true' enables double-buffering, for flicker-free,
// buttery smooth animation. Note that NOTHING WILL SHOW ON THE DISPLAY
// until the first call to swapBuffers(). This is normal.
RGBmatrixPanel matrix(A, B, C, CLK, LAT, OE, true);
// Double-buffered mode consumes nearly all the RAM available on the
// Arduino Uno -- only a handful of free bytes remain. Even the
// following string needs to go in PROGMEM:

// Similar to F(), but for PROGMEM string pointers rather than literals
#define F2(progmem_ptr) (const __FlashStringHelper *)progmem_ptr

const char str[] PROGMEM = "POWER GEN";
int16_t textX = matrix.width(),
textMin = sizeof(str) * -12,
hue = 0;

void setup() {
matrix.begin();
matrix.setTextWrap(false); // Allow text to run off right edge
matrix.setTextSize(2);
}

void loop() {
byte i;

// Clear background
matrix.fillScreen(0);


// Draw big scrolly text on top
matrix.setTextColor(matrix.ColorHSV(hue, 255, 255, true));
matrix.setCursor(textX, 1);
matrix.print(F2(str));

// Move text left (w/wrap), increase hue
if((--textX) < textMin) textX = matrix.width();
hue += 7;
if(hue >= 1536) hue -= 1536;

#if !defined(__AVR__)
// On non-AVR boards, delay slightly so screen updates aren't too quick.
delay(20);
#endif

// Update display
matrix.swapBuffers(false);
}
 

Ekler

  • 1.PNG
    1.PNG
    51.1 KB · Hit: 65
  • derleme hatası.PNG
    derleme hatası.PNG
    37.1 KB · Hit: 58
Son düzenleme:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


// RGB matrix Panel - Version: Latest
#include <RGBmatrixPanel.h>
#include <gamma.h>

// scrolltext demo for Adafruit RGBmatrixPanel library.
// Demonstrates double-buffered animation on our 16x32 RGB LED matrix:
// http://www.adafruit.com/products/420

// Written by Limor Fried/Ladyada & Phil Burgess/PaintYourDragon
// for Adafruit Industries.
// BSD license, all text above must be included in any redistribution.

#include <RGBmatrixPanel.h>

// Most of the signal pins are configurable, but the CLK pin has some
// special constraints. On 8-bit AVR boards it must be on PORTB...
// Pin 8 works on the Arduino Uno & compatibles (e.g. Adafruit Metro),
// Pin 11 works on the Arduino Mega. On 32-bit SAMD boards it must be
// on the same PORT as the RGB data pins (D2-D7)...
// Pin 8 works on the Adafruit Metro M0 or Arduino Zero,
// Pin A4 works on the Adafruit Metro M4 (if using the Adafruit RGB
// Matrix Shield, cut trace between CLK pads and run a wire to A4).

#define CLK 8 // USE THIS ON ARDUINO UNO, ADAFRUIT METRO M0, etc.
//#define CLK A4 // USE THIS ON METRO M4 (not M0)
//#define CLK 11 // USE THIS ON ARDUINO MEGA
#define OE 9
#define LAT A3
#define A A0
#define B A1
#define C A2

// Last parameter = 'true' enables double-buffering, for flicker-free,
// buttery smooth animation. Note that NOTHING WILL SHOW ON THE DISPLAY
// until the first call to swapBuffers(). This is normal.
RGBmatrixPanel matrix(A, B, C, CLK, LAT, OE, true);
// Double-buffered mode consumes nearly all the RAM available on the
// Arduino Uno -- only a handful of free bytes remain. Even the
// following string needs to go in PROGMEM:

// Similar to F(), but for PROGMEM string pointers rather than literals
#define F2(progmem_ptr) (const __FlashStringHelper *)progmem_ptr

const char str[] PROGMEM = "POWER GEN";
int16_t textX = matrix.width(),
textMin = sizeof(str) * -12,
hue = 0;

void setup() {
matrix.begin();
matrix.setTextWrap(false); // Allow text to run off right edge
matrix.setTextSize(2);
}

void loop() {
byte i;

// Clear background
matrix.fillScreen(0);


// Draw big scrolly text on top
matrix.setTextColor(matrix.ColorHSV(hue, 255, 255, true));
matrix.setCursor(textX, 1);
matrix.print(F2(str));

// Move text left (w/wrap), increase hue
if((--textX) < textMin) textX = matrix.width();
hue += 7;
if(hue >= 1536) hue -= 1536;

#if !defined(__AVR__)
// On non-AVR boards, delay slightly so screen updates aren't too quick.
delay(20);
#endif

// Update display
matrix.swapBuffers(false);
}
Öncelikle sorun kodda değil arduino ide sinde arduinonun kütüphanelerinin kurulu oluduğu dosyaya git ve bütün kütüphaneleri sil. Sonra sıfırdan baştan yükle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Eğer olmazsa bilgisayarından arduinoyu tamamen sil bir daha yükle
 
bazı kütüphaneler 1 den fazla kez kurulmuş.fazla olanları silmen laım.
 
Öncelikle sorun kodda değil arduino ide sinde arduinonun kütüphanelerinin kurulu oluduğu dosyaya git ve bütün kütüphaneleri sil. Sonra sıfırdan baştan yükle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Eğer olmazsa bilgisayarından arduinoyu tamamen sil bir daha yükle
sildim tekrar yükledim olmuyor
 
Kütüphaneleri sildin mi programı silsen bile kütüphaneler kalıyordur.
Çünkü verdiği hata aynı adda birden fazla kütüphane var diyor hangisini kullanacağımı bilmiyorum diyor
kütüphaneleri sildim tekrar yükledim oldu yükleme ama ekrana yazı gelmiyor sadece böyle çizgi geliyor ve arduino arkasındaki pinlere dokunduğumda ise renk degiştiriyor hangi pin diye sorarsan (8,9,10) pinler
 

Ekler

  • 6fa9d0c7-eb4a-40f1-a2b4-8b16b52c9e18.jpg
    6fa9d0c7-eb4a-40f1-a2b4-8b16b52c9e18.jpg
    67 KB · Hit: 50
kütüphaneleri sildim tekrar yükledim oldu yükleme ama ekrana yazı gelmiyor sadece böyle çizgi geliyor ve arduino arkasındaki pinlere dokunduğumda ise renk degiştiriyor hangi pin diye sorarsan (8,9,10) pinler
dokunduğumda değişiyor dediğin elle mi dokunuyorsun anlamadım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

tamam sorunu buldum sanırım kod istediğin gibi değiştirilebilir yapılmış yani yazmasını istediğin şeyi koda yazmalısın sanırım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,529
Mesajlar
10,568,170
Üyeler
186,206
Son üye
Algos918
Geri
Top