Çözüldü✓ Arkadaşlar Sonuç Nasıl

hard polo

80+
Katılım
19 Nisan 2026
Mesajlar
59
Reaksiyon skoru
16
Sizce iyi mi bakım yapmalı mıyım
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-05-10 220554.webp
    Ekran görüntüsü 2026-05-10 220554.webp
    237.1 KB · Hit: 40
Sizce iyi mi bakım yapmalı mıyım
Gayet normal daha önce içi açılmadıysa gittiği yere kadar kullan. Fabrikasyon termal macun çok katıdır pump out olmaması için senin sonradan süreceğin macun o ayarda olmayacak. Ptm kullanman gerekir. Kısacası gittiği yere kadar fabrikasyon halinde kullan.
 
Termal değerlerin çok iyi, bakım gerektirecek bir durum yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,044
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top