ARKADAŞLAR ÜNİVERSİTE KONUSUNDA YARDIM

priwchu

80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
2,233
Reaksiyon skoru
789
arkadaşlar kime sorsam farklı bir şey diyor.ben şuanda meslek lisesindeyim.ancak teknik sınıftayım zaten notlarım çok yüksek.(teknik sınıf yeni çıkmış bir sistemdir.yüksek puanlı ögrenciler okulda farklı bir sınıf olarak ayrılır ve hem meslek,hem anadolu derslerini görür.)ben şimdi motorlu araçlar teklonojisi okuyorum.uçak mühendisi olmak için sınava girip puanı almam yeterli mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top