Perfectshot06
Moderatör
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 24,715
- Reaksiyon skoru
- 17,334
Dostlar bildiğiniz üzere 26 Eylül'de Gigabyte B850 Aorus Elite ICE almıştım. Ama aradan geçen 12 günde incehesap bırak kargolamayı, paketleniyor aşamasından ilk aşamaya çekti. Bende anakart galiba gelmeyecek diye dün 3600tl amazon bakiyemi kullanarak 9366 TL'ye peşin fiyatına 3 taksitle Rog b850-a aldım.
Ama bugün incehesap şöyle bir mesaj atmış;
''Değerli Müşterimiz,
Sitemizden sipariş vermiş olduğunuz Gigabyte B850 Aorus Elite ICE Wifi-7 Soket AM5 8200MHz(OC) ATX Gaming (Oyuncu) Anakart tedarikçi firma tarafından hasarlı gelmiştir. Devamı temin edilememektedir. . Dilerseniz muadil ürün olarak aşağıda linki bulunan ürünlerden birini tarafınıza yönlendirebilir veya dilerseniz siparişinizi iptal edip, iadenizi iletebiliriz..Yaşanan olumsuzluktan dolayı özür dileriz. Dönüşünüzü [email protected] mail adresine veya whatsap mesajından iletebilirsiniz.
https://www.incehesap.com/asrock-x870-steel-legend-wifi-gaming-anakart-fiyati-75458/ **Fiyat Farksız değişim
https://www.incehesap.com/colorful-...ddr5-8200mhz-atx-gaming-anakart-fiyati-80503/ ** Fiyat Farksız değişim
https://www.incehesap.com/asus-prim...5-8000-ocmhz-atx-gaming-anakart-fiyati-84510/ ** Fiyat Farksız değişim
Saygılarımızla,
İncehesap.com''
Seçenekler arasında en iyi seçenek asrock x870. Ama ben 4m2 slotu istediğim için rog almıştım. Asrock seçersem hem 1000 lira fazla ödeyeceğim hem peşin fiyatına taksit avantajı gidecek hem de m2 slotu 4'den 3'e düşecek.
Sizce bu durum içinde hangi anakartı seçmeliyim? Yoksa sli anakart yapıp tarihe mi geçmeliyim?
www.epey.com
Dalga geçecek arkadaşlara etiket atıyım önce;
@Mehmet Yılmaz @Emir Aydın @B1L0 @Emre Zengin
Ama bugün incehesap şöyle bir mesaj atmış;
''Değerli Müşterimiz,
Sitemizden sipariş vermiş olduğunuz Gigabyte B850 Aorus Elite ICE Wifi-7 Soket AM5 8200MHz(OC) ATX Gaming (Oyuncu) Anakart tedarikçi firma tarafından hasarlı gelmiştir. Devamı temin edilememektedir. . Dilerseniz muadil ürün olarak aşağıda linki bulunan ürünlerden birini tarafınıza yönlendirebilir veya dilerseniz siparişinizi iptal edip, iadenizi iletebiliriz..Yaşanan olumsuzluktan dolayı özür dileriz. Dönüşünüzü [email protected] mail adresine veya whatsap mesajından iletebilirsiniz.
https://www.incehesap.com/asrock-x870-steel-legend-wifi-gaming-anakart-fiyati-75458/ **Fiyat Farksız değişim
https://www.incehesap.com/colorful-...ddr5-8200mhz-atx-gaming-anakart-fiyati-80503/ ** Fiyat Farksız değişim
https://www.incehesap.com/asus-prim...5-8000-ocmhz-atx-gaming-anakart-fiyati-84510/ ** Fiyat Farksız değişim
Saygılarımızla,
İncehesap.com''
Seçenekler arasında en iyi seçenek asrock x870. Ama ben 4m2 slotu istediğim için rog almıştım. Asrock seçersem hem 1000 lira fazla ödeyeceğim hem peşin fiyatına taksit avantajı gidecek hem de m2 slotu 4'den 3'e düşecek.
Sizce bu durum içinde hangi anakartı seçmeliyim? Yoksa sli anakart yapıp tarihe mi geçmeliyim?
ASRock X870 Steel Legend WiFi - Asus ROG Strix B850-A Gaming WiFi Karşılaştırması - Epey
Epey - ASRock X870 Steel Legend WiFi - Asus ROG Strix B850-A Gaming WiFi özellik ve fiyat karşılaştırması
Dalga geçecek arkadaşlara etiket atıyım önce;
@Mehmet Yılmaz @Emir Aydın @B1L0 @Emre Zengin
Dostlar 26 Eylül'de Gaming Gecesinden Gigabyte Anakart almıştım. 11 gündür ürünler paketleniyor aşamasında idi. Bugün Ödeme Onaylandı aşamasına geri gitmiş. Yani ilk aşamaya
. Böyle bir durum yaşayan oldu mu yoksa yine ilkler beni mi buldu.
Bilmeyenler için aşamalar şöyle olur. Ödeme Alındı > Ürünler Paketleniyor > Kargoya Verildi > Teslim Edildi
Bilmeyenler için aşamalar şöyle olur. Ödeme Alındı > Ürünler Paketleniyor > Kargoya Verildi > Teslim Edildi
- Perfectshot06
- Cevaplar: 36
- Forum: Yurt İçi Alışverişi
Müşteri Hizmetlerini Arasaydın Hocam ?
İncehesap ile iyi anlaşamıyorsunuz sanırım.
böyle geri ala ala fabrika üretime kadar gönderirler herhalde![]()
İncehesabın bir suçu yok ben daha öncede yazdım sana adamlara ulaş sıkıntı var diye sen keyfi beklettin normal bu.
Bende de uzun süre böyle kalmıştı aradığımda aldığım soğutucu yok demişlerdi.
Kargo uf olmuş hocam. Yeniden gönderiyorlar( umarım)
Yorumda çok sağlam bir yalak var dili yara olana kadar yalamaya devam edebilir bu işi profesyonel yapıyor belli profesyonel yalak. Ne kadar masum yazıyor şeker pıtırcığı 'sistemsel sorun olmuş' geç bu poliyanacılığı. Adam parasını vermiş mi direkt vermiş, işleri ne bir zahmet 10 günde göndersinler. Sistemse sıkıntı sanki sistem onların değil sorumlusu onlar değil çoluk çocuk bunlar çocuk kafasından çıkamamış.
Çok haklı yorum bu arada sözde “sistemsel sıkıntı” zaten firmaların hatalarını örtmek için en klasik bahaneleri oluyor stok kalmadı stok bitti diyemeyince sistemsel sıkıntı olmuştur derler veya başka bir durumda da zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ayrıca ya en başta paketleniyora geçmemesi ya da paketleniyordan geri ödeme alındı ya dönmemesi gerekirdi buradaki hata da firmaya aittir
Senin konuyu gördüm sanki