Geçmiş olsun. Aynı monitörü kullanıyorum 1.5 senedir. Süreç nasıl devam edecek burayı da güncellerseniz referans olur çünkü belli ki kullanıcı hatası değil ama bakalım firma ne diyecek. Umarım yararınıza olur
Asus kullanıcı hatası dedi direk biplemediler fiyat tamir hakkında ne sorarsam sorayım önce gönderin önce gönderin diyorlar evden gelip alacaklar bekliyorum kendileri kutu içine çıkacak fiyatı direk kabul ettiğime dair bir yazı koymamı da istiyor hazır paketlenmiş halde duruyor monitör yazı konusunda kafam karışık şuan
Benim anakartimdan ekran kartıma her marka da Asus kullanıyorum müşteri hizmetleri ile ilk defa muhatap oluyorum şimdiden rezil her şey satana kadarmış dedirtiler
Gönderdikleri mailden bir kısım
Kurye alım yapmaya geldiğinde paketiniz teslime hazır olmalıdır. Lütfen ürünü orijinal kutusu veya aynı ebatlarda farklı bir kutu içerisinde, sarsılmayacak bir şekilde (gerekirse sünger, köpük gibi malzemelerle destekleyerek) paketleyiniz.
Kuryenin gecikmesi durumunda veya kargo ile alakalı diğer sorularınız için dilerseniz 0850 255 00 66 numaralı UPS Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.
Yetkili Servise Gönderilmesi Gereken Kutu İçeriği ve Belgeler
ASUS Yetkili Servisi’ne göndereceğiniz tüm cihazları adaptörleri ile birlikte ulaştırmalısınız.
Teknisyen tarafından incelenmesini istediğiniz konular hakkında detaylı arıza notunu kutu içerisine yerleştiriniz. Cihazınızda kullanıcı kaynaklı bir hasar bulunuyorsa (kırık ekran, sıvı teması, çatlaklar vb.) lütfen arıza notunda belirtiniz. Kullanıcı kaynaklı hasarlar garanti dışında kaldığı için ücretli onarılacaktır. Lütfen bu tür hasarlar ile ilgili ücretli onarımları önceden kabul ettiğinizi arıza notu içerisinde beyan ediniz.
Lütfen faturanızın orjinalini göndermeyiniz.