Neler Yeni

Asus vg24vq Garanti Süreci

MüslümGürses

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
3,457
En İyi Cevap
3
Dostlar monitör Asus vg24vq da sistem 2
altındaki vida gevşemiş klavyenin üstüne düştü bir şey olmadı geri taktik sanıyordum tekrar düştü sol taraf gitti ne yapabilirim garantisi devam ediyor
 
Son düzenleme:

AliGKMEN

80+ Bronze
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
558
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
Ali GÖKMEN
Garantiye giderse büyük ihtimal kullanıcı hatası diyip tuzlu fiyat isteyebilirler deneyimlemiş bir arkadaş yazarsa daha iyi olur tam emin değilim
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,290
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,922
İsim
Hasan
Panelinde sorun yoksa çok masraf çıkmaz ama panelinde sorun varsa monitörün kendi parası kadar masraf çıkar ve kullanıcı hatası olduğu için karşılamazlar maalesef.
 

MüslümGürses

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
3,457
En İyi Cevap
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Kardeşlerim konuştum Asus yetkili servisine göndericem hiç göndemesem mi bilemedim panel gitmiş ama kullanıcı hatası yok monitörün altındaki vida attı kendi kendine klavyenin üstüne yapıştı
Mesaj otomatik birleştirildi:

IMG_20220517_160450.jpg
 

Sercankır

80+ Bronze
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
868
Dahası  
Reaksiyon skoru
718
İsim
Sercan

Kürşat Arslan

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,211
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,479
Konum
Ankara
İsim
Kürşat Arslan
İlgilendiği Kategoriler
İNDİRİM PAYLAŞIMLARI, MİNİNG, GAMİNG PC BİLEŞENLERİ
Geçmiş olsun. Göndermekten başka çare yok. İnşallah kullanıcı hatası raporu tutmazlar.
 

krammer

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,190
Kardeşlerim konuştum Asus yetkili servisine göndericem hiç göndemesem mi bilemedim panel gitmiş ama kullanıcı hatası yok monitörün altındaki vida attı kendi kendine klavyenin üstüne yapıştı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Geçmiş olsun. Aynı monitörü kullanıyorum 1.5 senedir. Süreç nasıl devam edecek burayı da güncellerseniz referans olur çünkü belli ki kullanıcı hatası değil ama bakalım firma ne diyecek. Umarım yararınıza olur
 

MüslümGürses

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
3,457
En İyi Cevap
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Geçmiş olsun. Aynı monitörü kullanıyorum 1.5 senedir. Süreç nasıl devam edecek burayı da güncellerseniz referans olur çünkü belli ki kullanıcı hatası değil ama bakalım firma ne diyecek. Umarım yararınıza olur
Asus kullanıcı hatası dedi direk biplemediler fiyat tamir hakkında ne sorarsam sorayım önce gönderin önce gönderin diyorlar evden gelip alacaklar bekliyorum kendileri kutu içine çıkacak fiyatı direk kabul ettiğime dair bir yazı koymamı da istiyor hazır paketlenmiş halde duruyor monitör yazı konusunda kafam karışık şuan
Benim anakartimdan ekran kartıma her marka da Asus kullanıyorum müşteri hizmetleri ile ilk defa muhatap oluyorum şimdiden rezil her şey satana kadarmış dedirtiler


Gönderdikleri mailden bir kısım

Kurye alım yapmaya geldiğinde paketiniz teslime hazır olmalıdır. Lütfen ürünü orijinal kutusu veya aynı ebatlarda farklı bir kutu içerisinde, sarsılmayacak bir şekilde (gerekirse sünger, köpük gibi malzemelerle destekleyerek) paketleyiniz.

Kuryenin gecikmesi durumunda veya kargo ile alakalı diğer sorularınız için dilerseniz 0850 255 00 66 numaralı UPS Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Yetkili Servise Gönderilmesi Gereken Kutu İçeriği ve Belgeler

ASUS Yetkili Servisi’ne göndereceğiniz tüm cihazları adaptörleri ile birlikte ulaştırmalısınız.
Teknisyen tarafından incelenmesini istediğiniz konular hakkında detaylı arıza notunu kutu içerisine yerleştiriniz. Cihazınızda kullanıcı kaynaklı bir hasar bulunuyorsa (kırık ekran, sıvı teması, çatlaklar vb.) lütfen arıza notunda belirtiniz. Kullanıcı kaynaklı hasarlar garanti dışında kaldığı için ücretli onarılacaktır. Lütfen bu tür hasarlar ile ilgili ücretli onarımları önceden kabul ettiğinizi arıza notu içerisinde beyan ediniz.
Lütfen faturanızın orjinalini göndermeyiniz.
 

krammer

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2020
Mesajlar
1,190
Asus kullanıcı hatası dedi direk biplemediler fiyat tamir hakkında ne sorarsam sorayım önce gönderin önce gönderin diyorlar evden gelip alacaklar bekliyorum kendileri kutu içine çıkacak fiyatı direk kabul ettiğime dair bir yazı koymamı da istiyor hazır paketlenmiş halde duruyor monitör yazı konusunda kafam karışık şuan
Benim anakartimdan ekran kartıma her marka da Asus kullanıyorum müşteri hizmetleri ile ilk defa muhatap oluyorum şimdiden rezil her şey satana kadarmış dedirtiler


Gönderdikleri mailden bir kısım

Kurye alım yapmaya geldiğinde paketiniz teslime hazır olmalıdır. Lütfen ürünü orijinal kutusu veya aynı ebatlarda farklı bir kutu içerisinde, sarsılmayacak bir şekilde (gerekirse sünger, köpük gibi malzemelerle destekleyerek) paketleyiniz.

Kuryenin gecikmesi durumunda veya kargo ile alakalı diğer sorularınız için dilerseniz 0850 255 00 66 numaralı UPS Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Yetkili Servise Gönderilmesi Gereken Kutu İçeriği ve Belgeler

ASUS Yetkili Servisi’ne göndereceğiniz tüm cihazları adaptörleri ile birlikte ulaştırmalısınız.
Teknisyen tarafından incelenmesini istediğiniz konular hakkında detaylı arıza notunu kutu içerisine yerleştiriniz. Cihazınızda kullanıcı kaynaklı bir hasar bulunuyorsa (kırık ekran, sıvı teması, çatlaklar vb.) lütfen arıza notunda belirtiniz. Kullanıcı kaynaklı hasarlar garanti dışında kaldığı için ücretli onarılacaktır. Lütfen bu tür hasarlar ile ilgili ücretli onarımları önceden kabul ettiğinizi arıza notu içerisinde beyan ediniz.
Lütfen faturanızın orjinalini göndermeyiniz.
Kötü olmuş. Yüksek bir maliyet çıkarsa yaptırmak zorunda değilsiniz ya öyle saçmalık mı olur. Umarım yararınıza bir sonuç çıkar. Benim de bir çok malzeme asus dediğiniz gibi her şey satana kadar galiba
 

Razhiel

80+
Katılım
20 Nisan 2022
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Ali Demir
Dostlar monitör Asus vg24vq da sistem 2
altındaki vida gevşemiş klavyenin üstüne düştü bir şey olmadı geri taktik sanıyordum tekrar düştü sol taraf gitti ne yapabilirim garantisi devam ediyor
dostum bende öyle razer kulaklık kırıldı kafamda durduk yerde herkese kullanıcı hatası demişler benimkini garantiye alıp iade ettirdim bi şansını dene belli olmaz bence.
 

Kürşat Arslan

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,211
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,479
Konum
Ankara
İsim
Kürşat Arslan
İlgilendiği Kategoriler
İNDİRİM PAYLAŞIMLARI, MİNİNG, GAMİNG PC BİLEŞENLERİ
Geçmiş olsun. Kötü oldu vallahi.
 

MüslümGürses

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
3,457
En İyi Cevap
3
dostum bende öyle razer kulaklık kırıldı kafamda durduk yerde herkese kullanıcı hatası demişler benimkini garantiye alıp iade ettirdim bi şansını dene belli olmaz bence.
Bakalım nasip inşallah
Mesaj otomatik birleştirildi:

Telefonda net kullanıcı hatası dediler ama direk
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
920,839
Mesajlar
8,421,160
Üyeler
142,824
Son üye
HaciArda
Top Bottom