Barracuda X vs Cloud Alpha S

achelous

80+
Katılım
9 Ekim 2020
Mesajlar
59
Reaksiyon skoru
6
Hangisini seçmeliyim kararsız kaldım. Barracuda'nın Wireless olması hoşuma gitti fakat kulaklığın pil ömrü hakkında pek bir bilgiye sahip olamadım ayrıca bilgisayarımda da Type C girişi yok, içinden dönüştürücü çıkıyormuş galiba herhangi bir aksaklık yaşatır mı bu bana emin değilim. Önemli olan benim için konfor, mikrofonu ve sesi ikisinin de iyi diye biliyorum. Gönlüm sizin yorumlarınızı alana kadar Barracuda X'ten yana.

https://zonebilisim.com/online-satis/razer-barracuda-x-oyuncu-kulakligi/?ref=akakce&v=1.37.1 1199 TL
https://www.n11.com/urun/hyperx-clo...akce&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_genel 1129 TL
 
İçerisinden USB uzatıcı kablo çıkıyor ona takabiliyorsun USB alıcıyı.
 
Barracuda X kullanıyorum ben aktif olarak ama Alpha S modelini tam bilmediğim için ona net bir şey diyemem.
Konu dışı özür dilerim ama yine de sormak istedim bende de Barracuda X kullanıyorum sesinden vs memnunum ama discordda arkadaşlarım mikrofon kalitesini hiç beğenmedi kaldı ki bir önceki kulaklığım 250 liraya aldığım Rampage Agita acaba sorun kulaklıkta mı alalı 1 ayı geçti şimdi İtopya ile uğraş dur yoksa
 
Hangisini seçmeliyim kararsız kaldım. Barracuda'nın Wireless olması hoşuma gitti fakat kulaklığın pil ömrü hakkında pek bir bilgiye sahip olamadım ayrıca bilgisayarımda da Type C girişi yok, içinden dönüştürücü çıkıyormuş galiba herhangi bir aksaklık yaşatır mı bu bana emin değilim. Önemli olan benim için konfor, mikrofonu ve sesi ikisinin de iyi diye biliyorum. Gönlüm sizin yorumlarınızı alana kadar Barracuda X'ten yana.

https://zonebilisim.com/online-satis/razer-barracuda-x-oyuncu-kulakligi/?ref=akakce&v=1.37.1 1199 TL
https://www.n11.com/urun/hyperx-clo...akce&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_genel 1129 TL
Düşünürsen bende asus go 2.4 var memnunum
 
Hangisini seçmeliyim kararsız kaldım. Barracuda'nın Wireless olması hoşuma gitti fakat kulaklığın pil ömrü hakkında pek bir bilgiye sahip olamadım ayrıca bilgisayarımda da Type C girişi yok, içinden dönüştürücü çıkıyormuş galiba herhangi bir aksaklık yaşatır mı bu bana emin değilim. Önemli olan benim için konfor, mikrofonu ve sesi ikisinin de iyi diye biliyorum. Gönlüm sizin yorumlarınızı alana kadar Barracuda X'ten yana.

https://zonebilisim.com/online-satis/razer-barracuda-x-oyuncu-kulakligi/?ref=akakce&v=1.37.1 1199 TL
https://www.n11.com/urun/hyperx-clo...akce&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_genel 1129 TL
Konuya cevap olsun Razer Barracuda'dan halen memnunum yaşadığım belirsiz soruna rağmen ayrıca kesinlikle eminim ki Razer HyperX'den daha konforlu olacaktır
 
Konu dışı özür dilerim ama yine de sormak istedim bende de Barracuda X kullanıyorum sesinden vs memnunum ama discordda arkadaşlarım mikrofon kalitesini hiç beğenmedi kaldı ki bir önceki kulaklığım 250 liraya aldığım Rampage Agita acaba sorun kulaklıkta mı alalı 1 ayı geçti şimdi İtopya ile uğraş dur yoksa
Mikrofonu gayet iyi, beğendi benim çevremdekiler.
 
Konuya cevap olsun Razer Barracuda'dan halen memnunum yaşadığım belirsiz soruna rağmen ayrıca kesinlikle eminim ki Razer HyperX'den daha konforlu olacaktır
Ne kadar süredir kullanıyorsunuz? Benim gönlüm hala razer'dan yana fakat keşke bir de beyazı olsaydı. Siyahında kesin kozmetik bozulmalar yaşanıyodur.
 
Alpha s i farklı bir sesti kartı ile kullanırsan çok iyi performans alırsın. Kendi ses kartı çok kötü.
 
Alpha s i farklı bir sesti kartı ile kullanırsan çok iyi performans alırsın. Kendi ses kartı çok kötü.
Galiba o ses kartının bağlı olduğu kabloyu da takarsan 3m bir kablosu oluyormuş gereksiz uzun bir kablo.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Barracuda X kullanıyorum ben aktif olarak ama Alpha S modelini tam bilmediğim için ona net bir şey diyemem.
Barracuda X için rahatlığı nasıl? En mağdur olduğum konu konfor benim için. Pedleri deri mi yoksa kumaş mı? Terletiyor mu? Baş ağrısı yapıyor mu bir süre sonra?
 
Galiba o ses kartının bağlı olduğu kabloyu da takarsan 3m bir kablosu oluyormuş gereksiz uzun bir kablo.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Barracuda X için rahatlığı nasıl? En mağdur olduğum konu konfor benim için. Pedleri deri mi yoksa kumaş mı? Terletiyor mu? Baş ağrısı yapıyor mu bir süre sonra?
Kumaş, ama farklı bir kumaş biraz çözemedim. Başlarda biraz alerjik gelebiliyor alışmak lazım.
 
Kumaş, ama farklı bir kumaş biraz çözemedim. Başlarda biraz alerjik gelebiliyor alışmak lazım.
Kozmetik soyulma vs yaşar mıyım? Ve genelde wireless kulaklıklar 1-2 sene sonra bataryası ölüyor deniyor. Acaba batarya değiştirme imkanı sunuyorlar mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,204
Mesajlar
11,085,305
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top