Bilgisayarı kapatamıyorum

BlueLabels

80+ Silver
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
2,295
Reaksiyon skoru
1,075
Bilgisayarı başlat menüsünden kapatınca tekrar açılıyor o yüzden cmd üstünden shutdown komutu ile kapatıyorum artık sıkıldım var mı bunun bir çözümü
 
bilgisayara 619 çek (!)
Alt + F4 yaparsan kapat uyku moduna falan al çıkıyor ordan kapatabilirsin.
 
prıze operasyon duznle ayagunlka cekebilirsin
 
Bilgisayarı başlat menüsünden kapatınca tekrar açılıyor o yüzden cmd üstünden shutdown komutu ile kapatıyorum artık sıkıldım var mı bunun bir çözümü
Format atın bi windowsta sorun olabilir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,307
Mesajlar
11,075,810
Üyeler
198,100
Son üye
sunlesscc
Geri
Top