BlueLabels
80+ Silver
- Katılım
- 31 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 2,295
- Reaksiyon skoru
- 1,075
Bilgisayarı başlat menüsünden kapatınca tekrar açılıyor o yüzden cmd üstünden shutdown komutu ile kapatıyorum artık sıkıldım var mı bunun bir çözümü
Format atın bi windowsta sorun olabilirBilgisayarı başlat menüsünden kapatınca tekrar açılıyor o yüzden cmd üstünden shutdown komutu ile kapatıyorum artık sıkıldım var mı bunun bir çözümü