Bios ekranını açamıyorum

Hayır hocam olması gerektiği gibi taktım
Bilgisayarı kapat. PSU kablosunu çıkar. Kasanın üstünde USB bellek vb. hiçbir şey takılı olmasın. Ondan sonra RAM'leri çıkar. RAM'leri çıkardıktan sonra anakart üstünde JBAT1 yazan 2 pinli yere tornavida yardımıyla 2 pine aynı anda tornavidayı 5-10 saniye değdir. Ondan sonra RAM'leri A2 ve B2 (2. slot ve 4. slot) şeklinde geri takıp sistemi çalıştır bakalım tekrardan.
1747560942755.webp
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: appl
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,244
Mesajlar
11,085,760
Üyeler
198,277
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top