BİOS'a giremiyorum..

Reaper

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
790
Reaksiyon skoru
308
Anakartımı güncelleyeceğim fakat ne F2 ne de Del tuşuyla BİOS'a giremiyorum. Del'e basınca monitörün turuncu ışığı yanıyor ve maviye dönmüyor. Bilgisayar da açılmıyor. BİOS'a nasıl gireceğim?
 
Anakartını yazmadan nasıl yardımcı olmamızı bekliyorsun?
 
Windows ekranı sıkıntısız monitöre geliyorsa monitörde sıkıntı yok demektir.

Bios sıfırlamayı deneyin isterseniz.
 
F2 Del olması lazım da doğru
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,455
Mesajlar
11,067,331
Üyeler
197,905
Son üye
yufus.xyz
Geri
Top