bişeyler düşünmekten uyuyamıyorum

Katılım
13 Şubat 2023
Mesajlar
433
Reaksiyon skoru
84
meraba bu aralar kafam çok dolu lütfen dalga geçmeyin çok ağır şeyler yaşıyorum dayanamıyorum daha 14 yaşındayım kafam çok dolu düşünmekten 1 2 haftadır 6 7gibi yatıyorum (okula 1 ay gitmiyorum raporum var) yardım edebilicek varmı nasıl uyuyabilirim
 
buyuk ihtimal uyumana yardımcı hap falan önerebilirler kullanma derim etrafımda kullananların çoğu bağımlılık yaptığını hap olmadan uyuyamadığını söylüyor
spora falan gidip kendini yorabilirsin zınk diye uyursun
 
meraba bu aralar kafam çok dolu lütfen dalga geçmeyin çok ağır şeyler yaşıyorum dayanamıyorum daha 14 yaşındayım kafam çok dolu düşünmekten 1 2 haftadır 6 7gibi yatıyorum (okula 1 ay gitmiyorum raporum var) yardım edebilicek varmı nasıl uyuyabilirim
Yeterince yorul ve sıcak 1 bardak süt iç eminim etkisi olucaktır
 
buyuk ihtimal uyumana yardımcı hap falan önerebilirler kullanma derim etrafımda kullananların çoğu bağımlılık yaptığını hap olmadan uyuyamadığını söylüyor
spora falan gidip kendini yorabilirsin zınk diye uyursun
kalbimde sorun var kendimi yormam yasak hatta 1 ay raporu onun için aldım
 
meraba bu aralar kafam çok dolu lütfen dalga geçmeyin çok ağır şeyler yaşıyorum dayanamıyorum daha 14 yaşındayım kafam çok dolu düşünmekten 1 2 haftadır 6 7gibi yatıyorum (okula 1 ay gitmiyorum raporum var) yardım edebilicek varmı nasıl uyuyabilirim
Ne gibi şeyler geliyor aklına
 
Ne gibi şeyler geliyor aklına
hayat arkadaşımın sattığı günden beri çok kötüyüm hem aynı günde en sevdiğim kız arkadaşım sattı normaldede çok efkarlı biriyim zaten yanlızım işte değersiz biriyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hayatı sorguluyom artı olarak kaygım var
 
Psikiyatriste gidebilirsin.
 
hayat arkadaşımın sattığı günden beri çok kötüyüm hem aynı günde en sevdiğim kız arkadaşım sattı normaldede çok efkarlı biriyim zaten yanlızım işte değersiz biriyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hayatı sorguluyom artı olarak kaygım var
14 yaşında birine göre hayatın baya aksiyonlu geçiyor kardeş. Sanırım 50 yıllık hayatı 14 yıla Zip olarak sıkıştırmışsın
 
14 yaşında birine göre hayatın baya aksiyonlu geçiyor kardeş. Sanırım 50 yıllık hayatı 14 yıla Zip olarak sıkıştırmışsın
yıprattılar napalım be kaçak oyun gibi sıkıştırdılar beni
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Psikiyatriste gidebilirsin.
aileme nasıl söylicem ki hiç bir şeyden haberleri yok hem psikiyatriste nasıl bedavadan gidebilirim googleden araştırdımda devlet yoluyla oluyomuş nasıl yapabilirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,175
Mesajlar
11,085,049
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top