Bjk 1-0 fb düşünceleriniz

Yapı var kardeşim, MORUKİNYO YAPISI. yedi ferenimi. Yarın sivası yendik mi keyifler kebab.
 
Bunun üstüne çıkamıyorlar galiba. Dışarıdan gelen futbolcu da buranın havasını soluyunca ortama ayak uyduruyor.
Bir kaleci vuruşumuz var akıllara zarar adam tutturmuş bir yol gidiyor kimsede ne akılla nasıl top oynatıyon demiyor gerci İsmal'i kovup Jesus 'u , Jesus'u kovup İsmail'i geri getiren adamdan ne beklersin . Birde buna oy veren paralı köpekleri var onlarında ........
 
Dzeko tadic devre arası gönderirim ikiside topçu değil
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,152
Mesajlar
11,074,101
Üyeler
198,072
Son üye
umitd
Geri
Top