merhaba bir sorum olacak ben brawl stars oyunu üzerinden al sat yapmaktayım bir kullanıcıdan ilk önce item satış gibi platformlardan hesabı satın alırım teslimatı yaparkende ilk başta ben hesaba girmeden hesabı teslim edecek kişiye hesap bilgilerini benim bilgilerim ile değiştirmesini isterim çünkü. eğer bilgiler değiştirilmeden ilk başta ben hesaba girersem oyun bilgileri 1 ay boyunca değiştirilemiyor. (fotoğraf 1 de gösterdiğim gibi)
hesabı satacağım zaman hesap içerisinde kendi bilgilerim olduğu için ve hesap içerisindeki bilgileri değiştirmek 1 ay sürdüğü için şöyle bir yöntem kullanıyordum;
bu oyunun ayarlar kısmından ulaşabileceğimiz bir yardım ve destek bölümü mevcut bu destek ekibine hesabım çalındı gibi göstererek yeni bir e-posta talebinde bulunabiliyordum. e-posta talebinde bulunabilmem içinde oyun içerisinde bağlı olan telefon numarasının son 4 hanesini destek ekibi ile paylaşarak telefon numasına 6 haneli kod iletiyorlar bende o kodu destek ekibi ile paylaşınca hesap sahibinin ben olduğumu kanıtlamış oluyorum ve yeni bir e-posta adresine hesabı bağlayabiliyordum. (fotoğraf 2 de gösterdiğim gibi)
ama oyun son güncellemesinden sonra destek sistemini değiştirmiş önceden sadece hesabımızda bağlı olan telefon numarasının son dört hanesini girmemiz yeterliydi. şimdi ise destek ekibi fotoğraf 3 de gösterdiğim soruyu "hesap korumasını kendinizmi etkinleştirdiniz ?" adlı soruyu soruyor her iki butonada bassam yine hesabın bana ait olduğunu doğrulamıyor. fakat bana hesabı satan kişi destek ekranında bu butonlardan herhangi birisine basınca hesabını kurtarabiliyor. neden o yapabiliyorda ben yapamıyorum ?
sorunu diyelim çözdük peki beni hesap sahibi olarak gösterebilmesi için ne yapabilirim ?
BU SORUNUMU ÇÖZEBİLEN KİŞİYE 1000tl VERECEĞİM.
hesabı satacağım zaman hesap içerisinde kendi bilgilerim olduğu için ve hesap içerisindeki bilgileri değiştirmek 1 ay sürdüğü için şöyle bir yöntem kullanıyordum;
bu oyunun ayarlar kısmından ulaşabileceğimiz bir yardım ve destek bölümü mevcut bu destek ekibine hesabım çalındı gibi göstererek yeni bir e-posta talebinde bulunabiliyordum. e-posta talebinde bulunabilmem içinde oyun içerisinde bağlı olan telefon numarasının son 4 hanesini destek ekibi ile paylaşarak telefon numasına 6 haneli kod iletiyorlar bende o kodu destek ekibi ile paylaşınca hesap sahibinin ben olduğumu kanıtlamış oluyorum ve yeni bir e-posta adresine hesabı bağlayabiliyordum. (fotoğraf 2 de gösterdiğim gibi)
ama oyun son güncellemesinden sonra destek sistemini değiştirmiş önceden sadece hesabımızda bağlı olan telefon numarasının son dört hanesini girmemiz yeterliydi. şimdi ise destek ekibi fotoğraf 3 de gösterdiğim soruyu "hesap korumasını kendinizmi etkinleştirdiniz ?" adlı soruyu soruyor her iki butonada bassam yine hesabın bana ait olduğunu doğrulamıyor. fakat bana hesabı satan kişi destek ekranında bu butonlardan herhangi birisine basınca hesabını kurtarabiliyor. neden o yapabiliyorda ben yapamıyorum ?
sorunu diyelim çözdük peki beni hesap sahibi olarak gösterebilmesi için ne yapabilirim ?
BU SORUNUMU ÇÖZEBİLEN KİŞİYE 1000tl VERECEĞİM.