- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
ne dıyorsun abı iade edeım mı yOem fsp psu ondan dolayı .
1200 cok ozaman dımı abı gerı yollayayım ben bunuOem fsp psu ondan dolayı .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yalan söylüyor ozaman 5 yaşiında bu psu eğer daha eski değilse .