Bu Sistemin Ederi Nedir?

gencali

80+
Katılım
2 Mayıs 2026
Mesajlar
16
Reaksiyon skoru
6
Arkadaşlar merhaba, aşağıdaki bilgisayar bileşenlerinden oluşan sistemin ederi nedir? (2.el, satıcının söylemesine göre Nisan ayında toplanmış.100bin istiyor.) İletişime geçmedim. Sadece ilanda gördüm.

• İşlemci: Intel Core Ultra 5 245KF (Yeni nesil Arrow Lake, LGA 1851 soket, 14 Çekirdek)

• Ekran Kartı: GIGABYTE WINDFORCE NVIDIA GeForce RTX 5070 12 GB

• Anakart: MSI Z890 GAMING PLUS WIFI (Wi-Fi 7, USB4/Type-C,)

• İşlemci Soğutucu: GIGABYTE GAMING 360 ICE ARGB 360mm Beyaz Sıvı Soğutucu

• RAM: 32 GB (2x16GB) GSKILL
Flare X5 DDR5 6000Mhz

• Depolama (SSD): ADATA Legend 850 Lite 1TB Gen4 x4 (5000MB Okuma / 3200MB Yazma)

• Kasa: BitFenix AL118 Tempered Glass ARGB USB 3.0 ATX Mid Tower (Beyaz)

• Güç Kaynağı (PSU): MSI MAG A750GN PCIE5 750W 80+ Gold
 
Sıfır veya ikinci el farketmez, bu sisteme 100 bin verilmez. İkinci el zaten direkt fiyatını düşürüyor, isterse dün almış olsun. Sonuçta sen tamamını nakit ödeyeceksin. 70 bin lira veririm.
 
benim anlamadığım pcye tak diye 100k verebilecek olsam neden 2.el alayım bi kaç parçasını alırım anca şekli şemali güzel ram filan gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

verilmez 100k bence peşinde
 
100 bin ödemeyi düşünüyorsan, benim toplamayı düşündüğüm sistemin ucuz versiyonunu atıyorum sana. Parça parça alacağın için taksitlendirme şansın da olacaktır. Bu sistemi topla, istediğin zaman, istediğin şekilde yükseltme de yapabilirsin. Önce UCUZ'u toplayıp daha sonra kasa ve hava soğutucuyu satıp PAHALI olana da geçiş yapabilirsin.

Ben 5070 TI ile 9070 XT arasında muhteşem bir fark görmediğim için parayı görsele harcamayı tercih ettim. Her şey bittikten sonra ihtiyacım olursa ekran kartı ve işlemciyi de daha üst seviyeye çıkarırım zaten. Anakartı da yükseltmeye uygun olacak şekilde seçtim.

1782084614259.webp
 
100 bin ödemeyi düşünüyorsan, benim toplamayı düşündüğüm sistemin ucuz versiyonunu atıyorum sana. Parça parça alacağın için taksitlendirme şansın da olacaktır. Bu sistemi topla, istediğin zaman, istediğin şekilde yükseltme de yapabilirsin. Önce UCUZ'u toplayıp daha sonra kasa ve hava soğutucuyu satıp PAHALI olana da geçiş yapabilirsin.

Ben 5070 TI ile 9070 XT arasında muhteşem bir fark görmediğim için parayı görsele harcamayı tercih ettim. Her şey bittikten sonra ihtiyacım olursa ekran kartı ve işlemciyi de daha üst seviyeye çıkarırım zaten. Anakartı da yükseltmeye uygun olacak şekilde seçtim.

Alıntıyı görüntüle
Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Bende sistem toplamayı düşünüyorum. Bazen böyle ilanlar görünce bir danışmak istiyorum. Görseli kaydettim. Sabah olunca inceleyeceğim. Saygılar..
 
Geri
Top