AshenOne
80+
- Katılım
- 23 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 275
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 106
- İsim
- Furkan
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim.
Corsair HS80 wireless modelini satın aldım. Ürün elime dün(10.09.2022) ulaştı.
Her yere baktım ama bu sorunla doğru düzgün karşılaşan olmamış. Kulaklık yüksek seste rahatsız edecek düzeyde dip ses yapıyor. Ne yaptıysam çözüm bulamadım. Yazılımı sildim temiz bir şekilde tekrar kurdum. Corsair sitesinden temiz şekilde kaldırma prosedürünü uyguladım. Farklı kaynaklar da Void Elite modeli için bir yönerge paylaşılmış onu da 2 kez denedim. Her şeyi geçtim en sonunda bilgisayara format atıp tertemiz şekilde yeniden kurdum.(önerilen ve en doğru şekilde)
Anlayacağınız denemediğim şey kalmadı. Kulaklığı iki bilgisayar, bir telefon ve bir tablette denedim ve aynı şekilde devam etti. Örnek verecek olursam dip ses Windows 10 son sürüm ses düzeyi olarak 70 i geçtikten sonra(tamamen ses yüksekliği ile orantılı kimi şarkı için 40 kimisi için 80) belirginleşiyor ve giderek artıyor. Yüksek seste şarkı dinlerken sanki bir karmaşanın içindeymişim gibi hissediyorum. Ürünü itopya dan aldım kulaklık politikaları nasıl bilmiyorum. Değişim veya iade almazlarsa veya gönderirim sorun yok deyip tekrar bana yollarlarsa sizce ne yapmam gerekir? Ayrıca farklı bir çözüm önerebilecek varsa yardımcı olursa çok sevinirim, bin hevesle aldım hayal kırıklığı yaşadım. Başka yaşayan pek olmamış kulaklıkta sorun olabilir ama İtopya sıkıntı yok deyip geri yolluyormuş ve bariz bir dip ses var. Başta yazılımsal sandım ama yok.
En net windows bildirim sesinde anlaşılıyor. Dolby Atmos açınca zaten felaket. Boşta dip ses yok.
Corsair HS80 wireless modelini satın aldım. Ürün elime dün(10.09.2022) ulaştı.
Her yere baktım ama bu sorunla doğru düzgün karşılaşan olmamış. Kulaklık yüksek seste rahatsız edecek düzeyde dip ses yapıyor. Ne yaptıysam çözüm bulamadım. Yazılımı sildim temiz bir şekilde tekrar kurdum. Corsair sitesinden temiz şekilde kaldırma prosedürünü uyguladım. Farklı kaynaklar da Void Elite modeli için bir yönerge paylaşılmış onu da 2 kez denedim. Her şeyi geçtim en sonunda bilgisayara format atıp tertemiz şekilde yeniden kurdum.(önerilen ve en doğru şekilde)
Anlayacağınız denemediğim şey kalmadı. Kulaklığı iki bilgisayar, bir telefon ve bir tablette denedim ve aynı şekilde devam etti. Örnek verecek olursam dip ses Windows 10 son sürüm ses düzeyi olarak 70 i geçtikten sonra(tamamen ses yüksekliği ile orantılı kimi şarkı için 40 kimisi için 80) belirginleşiyor ve giderek artıyor. Yüksek seste şarkı dinlerken sanki bir karmaşanın içindeymişim gibi hissediyorum. Ürünü itopya dan aldım kulaklık politikaları nasıl bilmiyorum. Değişim veya iade almazlarsa veya gönderirim sorun yok deyip tekrar bana yollarlarsa sizce ne yapmam gerekir? Ayrıca farklı bir çözüm önerebilecek varsa yardımcı olursa çok sevinirim, bin hevesle aldım hayal kırıklığı yaşadım. Başka yaşayan pek olmamış kulaklıkta sorun olabilir ama İtopya sıkıntı yok deyip geri yolluyormuş ve bariz bir dip ses var. Başta yazılımsal sandım ama yok.
En net windows bildirim sesinde anlaşılıyor. Dolby Atmos açınca zaten felaket. Boşta dip ses yok.