Mekanik barındırmayan, kendini geliştirmeyen, ezbere dayalı, alışkanlık olmuş Arcade oyun.
20 yıldır görsel iyileştirme dışında her şey aynı şekilde ilerliyor.
Oyun modları - kasa - skin gibi şeyler ile güncellenen oyun.
Genel olarak;
Küçük mapler, belli alanlar, her round aynı yerlerde aynı şeyleri yapıyorsun.
Sistemin ne kadar iyiyse, o kadar iyi oynayabiliyorsun. ( Ping / Hz / FPS )
Karakterin hareketleri çok kısıtlı, hareket özgürlüğü yok.
Çatışma için sadece ateş ediyorsun, silah veya siper mekanikleri yok.
Sağa sola yatma veya tırmanma gibi hareket mekanikleri yok. vs. vs.
Bunun gibi daha biiiiiir sürü şey.
Şimdi "CS'ye mekanik eklenmez, saçma olur" gibi şeyler söyleyebilir.
CS'nin güncellenmiş ve mekanik barındıran hali "Rainbow Six: Siege"
Valve amelelik yapmayıp oyunu geliştirmeliydi. CS:GO çıkalı 8 yıl oluyor.
PUBG vs. gibi taht sallandıran oyunlar gelene kadar adam akıllı Update bile gelmiyordu.
Sonra baktı oyuncular gidiyor, PUBG rekor kırıyor.
Fortnite - Darwin Project - H1Z1 - Islands of Nyne - Rules of Survival - Ring of Elysium ... ve bunun gibi onlarca oyun piyasaya çıktı.
"Battle Royale" türü oyunlar piyasayı allak bullak etti.
Kitleyi tekrar çekebilmek için "Danger Zone" diye mod getirdi. Piyasadaki en berbat "Battle Royale" olabilir.
Hayatta kalmaya çalışıyorsun ama sadece eğilebiliyorsun.
Fanatikliği bir kenara bırakıp, mantıklı düşünürseniz zaten bir çok şeyin farkına varırsınız.
"Zaten tutmuş" diyerekten göz ardı edilen bir oyun.
Valorant'ın piyasaya gelmesi ile CS:GO her zaman olduğu gibi oyuncu kaybedecektir.
Buna karşılık (8 yıldır olduğu gibi) giden kitleyi tekrar çekebilmek için yakın zamanda yeni skinler, yeni haritalar görürüz.
Her şey bi kenara;
Bugün piyasadaki Rainbow Six:Siege oyununu "Counter-Strike: Siege" olarak düşünün.
CS'nin çağa ayak uydurup 20. yılında gelmesi gereken nokta aslında burasıydı.
Ama ...
Yemeyenin malını yerler