CS2 için Mousepad önerisi

imzeo

80+
Katılım
10 Kasım 2023
Mesajlar
446
Reaksiyon skoru
189
Arkadaşlar merhaba. Cs2 için mousepad arayışındayım. DPİ 800 sens 1.0 oynuyorum. Bana uygun bir mousepad önerir misiniz? Wraith markayı cok öneriyorlar ama fiyati biraz pahalı geliyor. 1000₺ geçmeyecek şekilde önerirseniz daha iyi olur. Teşekkürler şimdiden.

Not: Scryox v6 mousem var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,914
Mesajlar
11,082,464
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top