Çözüldü✓ Da-sıstem 4 monitöre görüntü gelmiyor

AlpBeyk

80+ Bronze
Katılım
10 Eylül 2020
Mesajlar
1,214
Reaksiyon skoru
466
Gençler ben 1.5 ay önce da-sıstem4 aldım ve hepsiburadadan da msi optix g241 aldım ve kullanmaya başladım şimdiye kadar mavi ekran yemiştim neredeyse her açıldığında (alakası varmı bilmiyorum) ama düzeldiği için umursamadım ama bugün bilgisayarı 1.5 saatliğine açık bırakmıştım ve sonra geldim fanların ışığı yanmıyodu ekranda görüntü yoktu ama bilgisayarın üstündeki power ışığı yanıyordu bende basılı tutup kapatıyım dedim ama kapanmadı baya bi uzun süre tutmama rağmen sonra güç kaynağının düğmesinden kapattım tekrar açtım ve görüntü gelmedi fanların ışığı falan yanıyo işlemci fanı dahil dönüyor mouse ve klavyenin ışığı yanıyor bu sefer power tuşuna basılı tuttuğumda kapandı ve monitörle gelen hdmi kabloyu kullanmıyorum display port kullanıyorum
Lütfen yardımcı olun
@Abdullah Hacıgül
 
Anakartın değil ekran kartının girişine takmayı dene genelde bu hata çok yapılıyor yeri en alttaki hemi veya dp girişine tak
 
Anakartın değil ekran kartının girişine takmayı dene genelde bu hata çok yapılıyor yeri en alttaki hemi veya dp girişine tak
Yalnız önceden çalışıyodu galiba tam okumamışsın ve anakartta zaten display port çıkışı yok
 
Gençler ben 1.5 ay önce da-sıstem4 aldım ve hepsiburadadan da msi optix g241 aldım ve kullanmaya başladım şimdiye kadar mavi ekran yemiştim neredeyse her açıldığında (alakası varmı bilmiyorum) ama düzeldiği için umursamadım ama bugün bilgisayarı 1.5 saatliğine açık bırakmıştım ve sonra geldim fanların ışığı yanmıyodu ekranda görüntü yoktu ama bilgisayarın üstündeki power ışığı yanıyordu bende basılı tutup kapatıyım dedim ama kapanmadı baya bi uzun süre tutmama rağmen sonra güç kaynağının düğmesinden kapattım tekrar açtım ve görüntü gelmedi fanların ışığı falan yanıyo işlemci fanı dahil dönüyor mouse ve klavyenin ışığı yanıyor bu sefer power tuşuna basılı tuttuğumda kapandı ve monitörle gelen hdmi kabloyu kullanmıyorum display port kullanıyorum
Lütfen yardımcı olun
@Abdullah Hacıgül
XMP açtın mı geldim
 
XMP açtın mı geldim
Kusura bakma bilmiyorum ama XPM ne ve nasıl açılıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

XMP açtın mı geldim
Bios galiba monitöre hiç ekran gelmiyo yalnız
Display port sinyal yok diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

XMP açtın mı geldim
Anladım ilk aldığımda yaptım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

XMP açtın mı geldim
Açtım
 
Son düzenleme:
BIOS güncellemeden mi açtın ?
Ayrıca Sistemde kaç tane ram var ve kaç GB ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Prof ESL rica etsem cevap verebilir misin
Kusura bakma müsait değildim.
Bu arada sorunu yaşayan çok kişiye yardım ettim profilimde var.
Merak etme senin sorunu da hallederiz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimal açılıyor ama klavye,mouse'a güç gelmiyor.
Ayrıca kasada ki fanlar dönüyordur eminim.
Anakart nedir :)
 
BIOS güncellemeden mi açtın ?
Ayrıca Sistemde kaç tane ram var ve kaç GB ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kusura bakma müsait değildim.
Bu arada sorunu yaşayan çok kişiye yardım ettim profilimde var.
Merak etme senin sorunu da hallederiz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimal açılıyor ama klavye,mouse'a güç gelmiyor.
Ayrıca kasada ki fanlar dönüyordur eminim.
Anakart nedir :)
Anakart gigabyte b450m s2h
Ramlarim gskill 8*2 3200 mghz
Ryzen 3 3100
Bios güncelledim sonra yaptım
İlk başta ekipmanların ışığı yoktu sonra kapatıp açınca her şey normaldi sadece görüntü gelmiyordu
Kusura bakma kimse yazmadı diye kontrol etmemiştim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

BIOS güncellemeden mi açtın ?
Ayrıca Sistemde kaç tane ram var ve kaç GB ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kusura bakma müsait değildim.
Bu arada sorunu yaşayan çok kişiye yardım ettim profilimde var.
Merak etme senin sorunu da hallederiz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Büyük ihtimal açılıyor ama klavye,mouse'a güç gelmiyor.
Ayrıca kasada ki fanlar dönüyordur eminim.
Anakart nedir :)
Ekran kartı rx5500xt sapphire
 
Anakart gigabyte b450m s2h
Ramlarim gskill 8*2 3200 mghz
Ryzen 3 3100
Bios güncelledim sonra yaptım
İlk başta ekipmanların ışığı yoktu sonra kapatıp açınca her şey normaldi sadece görüntü gelmiyordu
Kusura bakma kimse yazmadı diye kontrol etmemiştim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ekran kartı rx5500xt sapphire
Kardeşim merhaba.
Öncelikle ramin 1 tanesini çıkarıp öyle aç PC'yi
 
Kardeşim merhaba.
Öncelikle ramin 1 tanesini çıkarıp öyle aç PC'yi
Olmadı yine aynı görüntü yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kardeşim merhaba.
Öncelikle ramin 1 tanesini çıkarıp öyle aç PC'yi
Bu arada alt f4 çekip bilgisayarı kapatabiliyorum yani açılıyor alt f4 enter yapıyorum bilgisayar çalışıyor yani.
hdmi'la da denedim yine görüntü gelmedi ama monitörde sinyal yok yazıyor yani monitör çalışıyor
 
Son düzenleme:
Olmadı yine aynı görüntü yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu arada alt f4 çekip bilgisayarı kapatabiliyorum yani açılıyor alt f4 enter yapıyorum bilgisayar çalışıyor yani.
hdmi'la da denedim yine görüntü gelmedi ama monitörde sinyal yok yazıyor yani monitör çalışıyor
Diğer rami çıkar tek ram dene her iki ramle ve farklı slotta
 
Deniyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Olmadı bütün seçenekleri denedim
Kankam bak dediğim şu A VE B ramin var ya.
B ramini çıkar sistemden A ramini 1.slota tak aç açılmazsa kapa pcyi 2.slota tak aç olmadı mı ?
Bu seferde A ramini çıkar onun yerine b ramini tak ve 1.slotta-2.slotta dene görüntü gelmezse yaz.
 
Geri
Top