Mustafa_
80+ Silver
- Katılım
- 2 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 2,035
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 990
- İsim
- Mustafa
Dostum ben direkt Özdilekte yüz yuze görüşüp imza attım ve geçen ay boyunca müşteri hizmetleri ve ozdilek bayisi ile konuştum bayide farklı şey müşteri hizmetlerinde farklı sey söylüyorlar hatta bayide anlaşma imzalarken söylenilen söyleniyor müşteri hizmetlerine iletin deniliyor müşteri hizmetlerine bunu söylüyorum ve bana onlar işi bilmiyor gelip bizden öğrensinler diyorReis kampanya detaylarinda internet tarifeleri bolumu var ordaki linke basarsan seni b9yle bir
Yere atiyor
orda hizmetleri sana sunuyor https://www.turksatkablo.com.tr/internet-Tarifeler musteri hizmetlerini arayip ilk ay neden olmadigini sorabilirsin