Dfs Bilgisayar Rezilliği

Onurair

80+
Katılım
21 Aralık 2020
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
11
01.02.2023 tarihinde N11 üzerinden DFS bilgisayar mağazasından 4070 Ti ekran kartı satın aldım. Kartın kurulumunu yapıp teste soktuğum yüksek seste cw sesi vardı. DFS bilgisayarı arayıp bilgi verdim ve kartı kendilerine gönderdim. Bütün kartlarda bu mevcut biz yine de müşteri memnuniyeti için kartınızı değiştirelim dediler. Bende Suprim X modeli ile değişimi talep edip arada ki farkı ödedim kartı gönderdiler. O kartında kurulumunu yapıp test etme fırsatı bile vermeden kart kendi kendine 30dk kullanım sonrası birden fanları %100 çalışmaya başlıyor ve monitöre görüntü vermeyi kesiyordu. Birkaç defa Driver'ini sildim geri yükledim fakat aynı hatayı tekrar etti. Tekrar DFS ile iletişime geçip kartı kendilerine geri gönderdim. 20.02.2023 tarihinde kart kendilerine teslim edildi ve testlerini yapmaya başladılar ve o tarihte bir video paylaştılar tarafıma. Kart kendi kablosu ile takılı ve test edildiği görünüyordu. 21.02.2023 tarihinde mesaj attılar N11 üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz diye. Ama kartta bir arıza problem var mı yok mu diye bilgi vermediler bana. Bende iade sürecini başlatınca 21.02.2023 tarihinde gittim aynı kartı vatan mağazasından aldım. 22.02.2023 tarihinde DFS tarafıma mesaj attı karta problem yok arıza 16 pinlik güç kablosunda diye. İade sürecinizi iptal ediyoruz çünkü kullanıcı hatası dediler. Ama 20.02.2023 tarihinde attıkları test videosunda her şey normal bir şekilde çalışıyor güç kablosuda gözüküyor videoda. 2 gün sonrası problem güç kablosu oluyor. Hakkım olan 14 günlük yasal iade süreci var THH'ye başvuru yaptım N11'e gerekli bilgileri verdim bakalım bekleyeceğim. DFS bilgisayardan biraz ucuz diye alışveriş yapmayın pişmanlıktır.
Ekte görseller mevcut
20.02.2023 tarihli ve 22.02.2023 tarihli
 

Ekler

  • B591B701-8321-4708-936A-B8011200BC2E.jpeg
    B591B701-8321-4708-936A-B8011200BC2E.jpeg
    1.1 MB · Hit: 480
  • E2051128-26AD-46D3-A3C4-C4233562DAF1.jpeg
    E2051128-26AD-46D3-A3C4-C4233562DAF1.jpeg
    1.1 MB · Hit: 405
İlginç valla. Allah kolaylık versin
 
İçindeki kablosunu kullanmadılsr mı acaba? Yoksa biraz daha test edip aynı hatayı yediklerinde kabloyu mu değiştirdiler? Veya kabloyu tam takamadınız mı hocam?
 
İçindeki kablosunu kullanmadılsr mı acaba? Yoksa biraz daha test edip aynı hatayı yediklerinde kabloyu mu değiştirdiler? Veya kabloyu tam takamadınız mı hocam?
Hocam bu işlere meraklı bir insanım ve tam takıldığından eminim yani :D Ayrıca satıcı kabloyu kullanarak akşamdan sabaha kadar test ediyor sıkıntı çıkmıyor 2 gün sonra kabloda sıkıntı var diyor. Çok garip değil mi :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun hocam. Adı sanı pek duyulmamış yerlerden uzak durmakta fayda var. Biraz fark olsun, güvenilir yerden olsun
iyi bir ders oldu hocam adı sanı bilinen yerden alışveriş yapılması gerekiyormuş.
 
Son düzenleme:
Trojan bey buraya bekleniyorsunuz :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

dur olayın aslını anlayacağız dostum akşam büyük ihtimalle burada olur sahibi
 
Son düzenleme:
Trojan bey buraya bekleniyorsunuz :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

dur olayın aslını anlayacağız dostum akşam büyük ihtimalle burada olur sahibi
gelsin hocam her şey ortada yazışmalar mevcut :)
 
01.02.2023 tarihinde N11 üzerinden DFS bilgisayar mağazasından 4070 Ti ekran kartı satın aldım. Kartın kurulumunu yapıp teste soktuğum yüksek seste cw sesi vardı. DFS bilgisayarı arayıp bilgi verdim ve kartı kendilerine gönderdim. Bütün kartlarda bu mevcut biz yine de müşteri memnuniyeti için kartınızı değiştirelim dediler. Bende Suprim X modeli ile değişimi talep edip arada ki farkı ödedim kartı gönderdiler. O kartında kurulumunu yapıp test etme fırsatı bile vermeden kart kendi kendine 30dk kullanım sonrası birden fanları %100 çalışmaya başlıyor ve monitöre görüntü vermeyi kesiyordu. Birkaç defa Driver'ini sildim geri yükledim fakat aynı hatayı tekrar etti. Tekrar DFS ile iletişime geçip kartı kendilerine geri gönderdim. 20.02.2023 tarihinde kart kendilerine teslim edildi ve testlerini yapmaya başladılar ve o tarihte bir video paylaştılar tarafıma. Kart kendi kablosu ile takılı ve test edildiği görünüyordu. 21.02.2023 tarihinde mesaj attılar N11 üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz diye. Ama kartta bir arıza problem var mı yok mu diye bilgi vermediler bana. Bende iade sürecini başlatınca 21.02.2023 tarihinde gittim aynı kartı vatan mağazasından aldım. 22.02.2023 tarihinde DFS tarafıma mesaj attı karta problem yok arıza 16 pinlik güç kablosunda diye. İade sürecinizi iptal ediyoruz çünkü kullanıcı hatası dediler. Ama 20.02.2023 tarihinde attıkları test videosunda her şey normal bir şekilde çalışıyor güç kablosuda gözüküyor videoda. 2 gün sonrası problem güç kablosu oluyor. Hakkım olan 14 günlük yasal iade süreci var THH'ye başvuru yaptım N11'e gerekli bilgileri verdim bakalım bekleyeceğim. DFS bilgisayardan biraz ucuz diye alışveriş yapmayın pişmanlıktır.
Ekte görseller mevcut
20.02.2023 tarihli ve 22.02.2023 tarihli
Tamda dfs den 4070Ti alınır mı yazcaktım iyi gördüm. Hem teşekkür ederim hem de geçmiş olsun
 
DFS den R7 5700X tray olarak almıştım. Sorunsuz kullanıyorum. Fakat bu mesajı okudum ve onlara yakışmayan hareket olmuş anlattığınız gibiyse olay.
 
Bende aynı şeyi düşünüyordum dfs de alınır mı diye içinde şüphe vardı artık gerek kalmadı vatana gider 2 3 fazla verip alır gelirim
 
Bende aynı şeyi düşünüyordum dfs de alınır mı diye içinde şüphe vardı artık gerek kalmadı vatana gider 2 3 fazla verip alır gelirimEn mantık l
En mantıklı olanı yapıyorsun kardeşim. Garanti kendileri başka bi garanti yok. Ben denedim pişman oldum başkaları pişman olmasın diye süreci paylaştım.
 
Geri
Top